Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon ilkeää viedä hyväkuntoisia vaatteita kirpputorille?

Vierailija
15.03.2026 |

Huomasin, että en käytä suurinta osaa vaatteitani. En koe niiden tyylin sopivan nykyiseen elämäntyyliini ja haluan minimoida muutenkin vaatteiden määrän. Kuinka paljon ilkeää viedä puhtaita, ehjiä ja hyväkuntoisia vaatteita hyväntekeväisyyskirpputorille samalla kerralla? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vein itse juuri viikolla pakettiautollisen uusia vaatteita kirppikselle. Ei oiken natsannu värit nykyiseen menoon. Sain satasen koko paskasta, niin ostin sillä jekkupullon, siis ison.

Nyt selailem tässä kuvastoja, että mistähän tilaisi ajan sovitukseen.

Oletko koskaan kuullut, että vaatteita voi värjätä? Ihan itsekin?

Vierailija
22/24 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vienyt neuleita vaikka kuinka paljon. Nyt ei enää mene kaupaksi kun talvi alkaa väistyä.

Odota ja myy ne syksyllä.

Ihme uusavuttomuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFF:n laatikkoon ja poltettavaan jätteeseen voi laittaa kerralla vaikka pari kuutiota ilman häpeää, riittääkö tuo alkuun?

Vierailija
24/24 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ilkeää sillä monet myyvät rikkinäisiä kivaan hintaan. 

En todellakaan halua käyttää aikaani sellaiseen säätämiseen, että alkaisin itse myydä niitä. Haluan niistä eroon ja siivota paikat ja nauttia sen jälkeen tilasta ja selkeydestä. Nuo vaatteet eivät vastaa millään tavalla nykyistä elämääni ja tulevaisuudesta ei ole tietenkään mitään takeita kenelläkään.

Jos venaisit 20 vuotta, voisit myydä ne vintagena.

Suurin osa maksaa omista asuinneliöistään yhtiövastiketta, vuokraa, kiinteistöveroja jne. Pitäisi olla haute couture-vaatteita, jos aikoo saada 20 vuoden hilloamisen jälkeen niistä omansa pois. Onhan siitä kamala riesakin säilyttää niitä vaatteita, joita ei käytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi