Kuukävely oli pakko lavastaa, koska muuten maan litteys olisi paljastunut kaikille.
Ja eihän sellainen sovi, kun kerran herrat ovat päättäneet, että se olisi muka pallo.
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Minulle selvisi, kun putosin reunalta.
Sain viime tingassa kiinni puun juuresta ja kiipesin takaisin. <3
Litteässä Maassa ei ole reunaa, josta voisit pudota. Meriä ympäröi Etelänapamantereena tunnettu jääseinä, joka sulkee meret sisäänsä. Eikä tämä litteä Maa kellu avaruudessa. Avaruus on Nasa keksintöä. Litteä Maa sen sisään sulkevine kupuineen (Taivaankansi) on perustettu jonkinlaisen alkumeren päälle. Niin kuin ensimmäisen Mooseksen kirjan ensimmäisessä ja toisessa jakeessa sanotaan: "Alussa Jumala loi taivaan ja maan. Maa oli autio ja tyhjä, pimeys peitti syvyydet, ja Jumalan henki liikkui vetten yllä.."
En rehellisesti sanoen tiedä, onko tämä huvittavaa vai surullista. Meidän ei ihan oikeasti tarvitsisi kopioida jokaista jenkkien hurmosuskovaisten kotikouluhörhöjen loistoideaa tänne. Suomessa on sentään kaikista puutteistaan huolimatta suhteellisen hyvä koululaitos! En mitenkään jaksa uskoa että Suomessa olisi oikeasti merkittäviä määriä nuoren maan kreationisteja, litteän maan kannattajia tai kuulentodenialisteja. Tämän kaiken on pakko olla vain jotain nettirölläystä.
Se Nixonin puhelinsoitto lankapuhelimella Kuuhun reaaliajassa jaksaa naurattaa aina vain. Niistä Kuuvalokuvien useasta suunnasta tulevista varjoista puhumattakaan.
This is a small lie for a man, but a giant lie for mankind.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt maapallon ventiili pettää ja ilmat pihisee ulos niin lättyhän siitä tulee , on niillä alapuolen asukailla mukavaa veri menee päähän kun kävelevät pää alaspäin, senkö takia länsimaalaiset ovatkin tyhmiä kun päässä ei kierrä veri vaan kusi, säälittävää touhua.
Ok, rysssä
Ennakko luulo on paha asia trumpin perseen nuolija, vihaan russakoita ja varmaan myöskin sinua huume höyry mulkku.
Ok, rysssä.
No onko käyty maatuskaa vikittelemässä , kommari mulkku olet tottaali mulkku maanpetturi ja sanavarastosi on änkytys.
Hui, ryssssä suuttui.
Katohan pussihousua sanoiko maatuska sulle niin , vedähän lisää mömmöjä että nuppisi oikein tutisee, ja pikku hinuri käy edes suomen armeja jos et muuhun paska kelpaa,
Da, jatka vain, kaalinsyöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10v pystyy myös valuttamaan sinut kuiviin. 😉
Mutta sinä et. 🐒
Vielä helpompaa. Tapppaisin sinut työntämällä peukalot silmiisi. 🤭
Kankeat nakkisi riittävät korkeintaan näppiksen hakkaamiseen, oranki.
Olisi ihanaa työntää saastaiset silmäsi pääsi sisään samalla kun kiljut kauhusta tietäen että lähtö on lähellä. 😄
Uuuuuuuuuh, en keksi mitään ihanampaa kuin oman elämänsä puukkojunkkari uhoamassa netissä.
Älä lopeta, muru, laskin juuri housut.
Vierailija kirjoitti:
En rehellisesti sanoen tiedä, onko tämä huvittavaa vai surullista. Meidän ei ihan oikeasti tarvitsisi kopioida jokaista jenkkien hurmosuskovaisten kotikouluhörhöjen loistoideaa tänne. Suomessa on sentään kaikista puutteistaan huolimatta suhteellisen hyvä koululaitos! En mitenkään jaksa uskoa että Suomessa olisi oikeasti merkittäviä määriä nuoren maan kreationisteja, litteän maan kannattajia tai kuulentodenialisteja. Tämän kaiken on pakko olla vain jotain nettirölläystä.
Valitettavasti idiotismi on leviämässä Suomeenkin.
Ainahan noita takapenkin spaddunvetäjiä on riittänyt. Helppoa riistaa näille salaliiton levittäjille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt maapallon ventiili pettää ja ilmat pihisee ulos niin lättyhän siitä tulee , on niillä alapuolen asukailla mukavaa veri menee päähän kun kävelevät pää alaspäin, senkö takia länsimaalaiset ovatkin tyhmiä kun päässä ei kierrä veri vaan kusi, säälittävää touhua.
Ok, rysssä
Ennakko luulo on paha asia trumpin perseen nuolija, vihaan russakoita ja varmaan myöskin sinua huume höyry mulkku.
Ok, rysssä.
No onko käyty maatuskaa vikittelemässä , kommari mulkku olet tottaali mulkku maanpetturi ja sanavarastosi on änkytys.
Hui, ryssssä suuttui.
Katohan pussihousua sanoiko maatuska sulle niin , vedähän lisää mömmöjä että nuppisi oikein tutisee, ja pikku hinuri käy edes suomen armeja jos et muuhun paska kelpaa,
Da, jatka vain, kaalinsyöjä.
Taidan rakastua sinuun igor onko sulla wodkaa?
Vierailija kirjoitti:
Oli muuten hurjaa lentää Australiaan eka kerran, kun kone kiepsahti lätyn reunalla ylösalaisin. Paluumatkalla lätyn reunan jälkeen jo helpotti.
He, he. Todellisuudessa olet lentänyt ympyrän sädettä lännestä itään, mutta et sitä yksinkertaisuudessasi tajunnut. Katselepa huviksesi matkustajalentokoneinen tekemiä hätälaskuja. Ne näyttävät todella oudoilta pallopinnalla, mutta järkeviltä pyöreän levyn pinnalla.
Jaa, vaikka kuu kävely olisikin lavastettu, minä pidän todennäköisempänä että se olisi tehty nokittelu mielessä kylmänsodan hengessä kuin että maa olis litteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli muuten hurjaa lentää Australiaan eka kerran, kun kone kiepsahti lätyn reunalla ylösalaisin. Paluumatkalla lätyn reunan jälkeen jo helpotti.
He, he. Todellisuudessa olet lentänyt ympyrän sädettä lännestä itään, mutta et sitä yksinkertaisuudessasi tajunnut. Katselepa huviksesi matkustajalentokoneinen tekemiä hätälaskuja. Ne näyttävät todella oudoilta pallopinnalla, mutta järkeviltä pyöreän levyn pinnalla.
Enpä ole kuullut hätälaskua käytettävän todisteena litteästä maasta ennen
Taitaa kikkapussin pohja näkyä
Vierailija kirjoitti:
Litteää on ainoastaan apn otsa
Sinulla se litteä otsa on. Se on itse asiassa niin litteä, ettei siihen mahdu lainkaan aivoja, vaan puuhastelet pelkän selkäytimen avulla. Ihme, että osaat ylipäätään kirjoittaa. No, ei sekään mennyt ihan putkeen. Se on ap:n. Kun lyhenteisiin liitetään genetiivi, käytetään kaksoispistettä lyhenteen ja genetiiviä ilmaisevan n-kirjaimen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan jo tietävät, että "astronauttien kuumatkahan" oli oikeasti Disney-tuotantoa.
Niin.
Se pisti ehkä hieman epäilyttämään, kun "kuuraketti" lähti "kuusta", selostaja jatkoi selostamistaan vielä "kuun" kamaralla.
Ja kuvausryhmähän oli jo valmiiksi Kuussa. Armstrong ei siis ollutkaan ensimmäinen ihminen Kuun pinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10v pystyy myös valuttamaan sinut kuiviin. 😉
Mutta sinä et. 🐒
Vielä helpompaa. Tapppaisin sinut työntämällä peukalot silmiisi. 🤭
Kankeat nakkisi riittävät korkeintaan näppiksen hakkaamiseen, oranki.
Olisi ihanaa työntää saastaiset silmäsi pääsi sisään samalla kun kiljut kauhusta tietäen että lähtö on lähellä. 😄
Uuuuuuuuuh, en keksi mitään ihanampaa kuin oman elämänsä puukkojunkkari uhoamassa netissä.
Älä lopeta, muru, laskin juuri housut.
Mene huutamaan persua kaupungille niin joku verestää sinut. 😉
Vierailija kirjoitti:
Olen kehitys vammainen
T. Ap
Ei vaan, itse olet. Olet itse asiassa niin vammainen, että et tajua sitä itse.
Onko kuu päivällä sulatejuustoa kun aurinko sitä ?
Vierailija kirjoitti:
Samaa studiota viritellään Marsmatkailua varten.
Kuvauspaikat on jo valittu. Newfoundland ja Grönlanti. Siksikö Trump haluaa Grönlannin Yhdysvalloille, että heidän on helpompi rahdata sinne Mars-studio?
Vierailija kirjoitti:
Onko kuu päivällä sulatejuustoa kun aurinko sitä ?
Ihan tavallinen emmental se on. Näkyyhän ne reiätkin tänne asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kehitys vammainen
T. ApEi vaan, itse olet. Olet itse asiassa niin vammainen, että et tajua sitä itse.
Onko kukaan kertonut kuinka ennalta arvattava olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle selvisi, kun putosin reunalta.
Sain viime tingassa kiinni puun juuresta ja kiipesin takaisin. <3
Litteässä Maassa ei ole reunaa, josta voisit pudota. Meriä ympäröi Etelänapamantereena tunnettu jääseinä, joka sulkee meret sisäänsä. Eikä tämä litteä Maa kellu avaruudessa. Avaruus on Nasa keksintöä. Litteä Maa sen sisään sulkevine kupuineen (Taivaankansi) on perustettu jonkinlaisen alkumeren päälle. Niin kuin ensimmäisen Mooseksen kirjan ensimmäisessä ja toisessa jakeessa sanotaan: "Alussa Jumala loi taivaan ja maan. Maa oli autio ja tyhjä, pimeys peitti syvyydet, ja Jumalan henki liikkui vetten yllä.."
Kuka loi sen veden joka oli ennen jumalaa?