robotti imuri laiskuuden huippu.
10 minuutin imurointi liian raskas tehtävä nykynuorille?
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 66-vuotias ja maksimi aika minkä yleensä käytän imurointiin on tuo 10 minuuttia. Sitten menee hermot imurin ulinaan.
Onko hermoissasi jotain vikaa. Et kuullosta ihan terveeltä ihmiseltä.
On ainakin silloin, kun imuri huutaa. Musiikkiakin saatan huudattaa täydellä volyymilla tuntikausia, eikä hermostuta yhtään. Imurinäänelle raja on tuo 10 minuuttia, kun menee hermot!
Onko itkuinen olo ja ahdistaa muutoin?
Oletko Energiajuomaa lipittävä Geimeri?
En, vaan 66-vuotias eläkeläismies.
Mulla ei ole mitään todisteltavaa teknologiaa vihaaville vaan saat ihan vapaasti käyttää sen tuntisi siihen imurointiin, mulla on muutakin tekemistä vapaa-aikana.
Vierailija kirjoitti:
Robotti joka istuisi netissä minun puolestani. Netissä istuminen vie hirveästi aikaa. ja sen ajan voisi käyttää johonkin hyödylliseen vaikkapa kodin siivoukseen.
Mä multitaskaan eli istun paskalla ja oon netissä.
Itse varmaan laiskana peset pyykit koneella etkä käsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ala sisustamaan kotiani jonkun Robotti-imurin takia.
Lipastot joutuisin poistamaan "Liian matala rako".
Kukkapylväät kauemmas seinästä "Robo ei mahdu niiden ja seinän väliin".
Kaikki ovet auki. "Robo ei osaa avata ovia".
Tuulikaapin ovi auki. Robo ei muuten pääse sinne".
Yläkerran portaita se ei imuroi eikä monia muitakaan paikkoja. Joten ei kiitos.
Minusta se ei ole käytännössä ongelma vaikkei robotti ihan joka koloa mahdu imuroimaan. Se kuitenkin saa imuroitua 90 % lattiapinta-alasta. Käytännössä jos robotti imuroi päivän tai parin välein niin pölyn määrä asunnossa vähenee merkittävästi.
Haluan että kotini imuroidaan 100 prosenttisesti. Siksi teen sen itse.
Et sä silti kirkkainta kruunua saa.
Mitä jätkeä on yrittää pitää koti koko ajan 100% siistinä ja pölyttömänä, kun parin tunnin kuluttua sitä pölyä on kuitenkin taas tullut johonkin. Ja eikö nyt elämä kannattais käyttää elämiseen eikä siivoamiseen.
Meillä 3 roboa, joka kerroksessa yksi. Mahtavia laitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robotti-imuri on ihana arjen helpottaja mukavuudenhaluiselle ihmiselle jolla on parempaakin tekemistä kuin imurointi.
Voi sen laiskuuden ja saamattomuuden noinkin ilmaista.
Vittuako sulle kuuluu kenenkään laiskottelu ???? Vastaa höpelö???
Kateellisia vaan ovat, kun on joku pakkomielle siivota joka päivä. Siis ihan naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä 3 roboa, joka kerroksessa yksi. Mahtavia laitteita.
Meillä kaksi myös, yläkerrassa ja alakerrassa. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensäkin imuri on tehty laiskoille ja se on varsinainen pölynlennättäjä.
Itse olen käyttänyt Aurin konstia yli 25 vuotta. Tulee paljon parempaa jälkeä, eikä pöly lentele sinne tänne vaan jää riepuun. Käytän riepuina virkaheittoteeppareita, -pyyhkeitä ja -lakanoita yms, jotka olisivat olleet muutenkin poisheitettäviä.
Mikä on Aurin konsti?
Onko kenelläkään robotti koiraa robotti imurin kaverina? Sellainen on lasten animaatiosarjassa Paw Patrol.
En ole kuten sinä!