robotti imuri laiskuuden huippu.
10 minuutin imurointi liian raskas tehtävä nykynuorille?
Kommentit (171)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 66-vuotias ja maksimi aika minkä yleensä käytän imurointiin on tuo 10 minuuttia. Sitten menee hermot imurin ulinaan.
Onko hermoissasi jotain vikaa. Et kuullosta ihan terveeltä ihmiseltä.
On ainakin silloin, kun imuri huutaa. Musiikkiakin saatan huudattaa täydellä volyymilla tuntikausia, eikä hermostuta yhtään. Imurinäänelle raja on tuo 10 minuuttia, kun menee hermot!
Onko itkuinen olo ja ahdistaa muutoin?
Oletko Energiajuomaa lipittävä Geimeri?
"Yleensäkin imuri on tehty laiskoille ja se on varsinainen pölynlennättäjä."
Ahkerointi sellaisten asioiden parissa, jotka voisi tehdä helpommallakin tavalla, ei ole merkki älykkyydestä tai tehokkaasta ajankäytöstä. Se on pikemminkin merkki huonosta ajanhallinnasta ja turhasta työstä.
Monesti järkevämpi lähestymistapa on etsiä tapa tehdä sama asia helpommin, nopeammin ja vähemmällä vaivalla. Sitä varten työkalut ja keksinnöt on alun perin tehtykin, helpottamaan arkea ja säästämään aikaa sekä energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robotti-imuri on ihana arjen helpottaja mukavuudenhaluiselle ihmiselle jolla on parempaakin tekemistä kuin imurointi.
Voi sen laiskuuden ja saamattomuuden noinkin ilmaista.
Vittuako sulle kuuluu kenenkään laiskottelu ???? Vastaa höpelö???
Laiskuuden. Saamattomuuden ja Uusavuttomuutensa voi ilmaista nätimmin sanalla "Mukavuudenhaluinen".
Kuulostaa paljon paremmalta.
Minusta se vanhanaikainen imuroija kuulostaa laiskalta, saamattomalta ja uusavuttomalta kun ei viitsi/kykene oppimaan uutta.
Se robon käyttäjä on saanut aikaiseksi kokeilla uutta ja todennut sen hyväksi. Ap ei saa aikaiseksi kun on laiska.
Meidän talon eteisen kokolattiamatto on niin hankalaa materiaalia, että sitä saisi koirien ja urheilevien lasten kanssa imuroida 3 kertaa päivässä ja silti ei olisi siistiä. Annan robon imuroida. Muut huoneet imuroin usein itse tai sitten robotin kanssa yhdessä, koska robotti on kyllä aika hidas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robotti imuri on Sontapukeille. Hyi hävetkää edes laiskuuttanne.
Mikset itse käytä rikkalapiota? Imurit ylipäätään on laiskureille.
Varretonta, tietysty. Varrellinen on laiskuutta.
Minä nautin laiskottelusta. On ihanaa elämää olla laiska. Kotitöistä varsinkin laiskottelen ja luistan kaikin nahdollisin helpottavin välinein ja palveluin.
Töissä olen ahkera, koska olen siellä hyvä ja saan siitä rahaa, jonka avulla voin taas laiskotella.
Harrastuksissakin luen ahkera eli urheilen paljon ja monipuolisesti. Kotona on sitten kiva syödä ja lepäillä, vähän venytellä, käyttää hieromatuolia jne. Olla vaan. Luen myös paljon, rentouttavaa sekin.
Laiskan elämä on ihanaa ja kannustan muitakin täysin sieluin nauttimaan paheellisesta laiskottelusta.
N48, DI (jos sillä on jotain merkitystä)
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin laiskottelusta. On ihanaa elämää olla laiska. Kotitöistä varsinkin laiskottelen ja luistan kaikin nahdollisin helpottavin välinein ja palveluin.
Töissä olen ahkera, koska olen siellä hyvä ja saan siitä rahaa, jonka avulla voin taas laiskotella.
Harrastuksissakin luen ahkera eli urheilen paljon ja monipuolisesti. Kotona on sitten kiva syödä ja lepäillä, vähän venytellä, käyttää hieromatuolia jne. Olla vaan. Luen myös paljon, rentouttavaa sekin.
Laiskan elämä on ihanaa ja kannustan muitakin täysin sieluin nauttimaan paheellisesta laiskottelusta.
Ja tämän kaiken Robotti-imuri sinulle mahdollistaa. Hihihii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän kaiken Robotti-imuri sinulle mahdollistaa. Hihihii!
Niin. On minulla Airfryerkin ja Aromipesä.
Olenhan DI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robotti-imuri on ihana arjen helpottaja mukavuudenhaluiselle ihmiselle jolla on parempaakin tekemistä kuin imurointi.
Laiskuuden. Saamattomuuden ja Uusavuttomuutensa voi ilmaista nätimmin sanalla "Mukavuudenhaluinen".
Minusta se vanhanaikainen imuroija kuulostaa laiskalta, saamattomalta ja uusavuttomalta kun ei viitsi/kykene oppimaan uutta.
Se robon käyttäjä on saanut aikaiseksi kokeilla uutta ja todennut sen hyväksi. Ap ei saa aikaiseksi kun on laiska.
Tämä. Pidän ihmisiä, jotka vastustavat kaikkea uutta jotenkin aikaansaamattomina. Joku aivojen jumiintuminen joka estää menemässä elämässä eteenpäin, lopulta putoavat nykypäivästä kokonaan. Näitä vanhuksia on, jotka eivät ole edes puhelimia saaneet aikaiseksi opeteltua käyttämään, aivan omaa saamattomuuttaan ja änkyröimistään.
Kaikkien kannattaa yrittää pysyä nykypäivässä mukana ja kokeilla nykyajan juttuja. Uuden oppiminen tekee hyvää aivoillekin.
Vierailija kirjoitti:
Unohdin itse kertoa aiemmassa viestissäni että olen Psyk Sh. "Jos sillä nyt on jotain merkitystä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Pidän ihmisiä, jotka vastustavat kaikkea uutta jotenkin aikaansaamattomina. Joku aivojen jumiintuminen joka estää menemässä elämässä eteenpäin, lopulta putoavat nykypäivästä kokonaan. Näitä vanhuksia on, jotka eivät ole edes puhelimia saaneet aikaiseksi opeteltua käyttämään, aivan omaa saamattomuuttaan ja änkyröimistään.
Kaikkien kannattaa yrittää pysyä nykypäivässä mukana ja kokeilla nykyajan juttuja. Uuden oppiminen tekee hyvää aivoillekin.
Minulla on Piikkimatto. Airfryer. Leipäkone. Lihasvasara. Askelmittari. Sykemittari Älysormus ja Kello.
Syön Vitaeprota ja paria muuta uutta valmistetta. Tatuointeja on monia...
Silti ei ole Robottia...Huomenna kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Anna Robotin siivota ja siivoa itse perässä.
Lika ja pöly kerääntyy niihin paikkoihin johon Robotti ei pääse. Miten siivoatte ne? vai siivoatteko lainkaan?
Itse luotan perinteiseen imuriin. Puhdasta tulee joka kolosta ja mattojen alta...
No mut yhtälailla tuossakin tapauksessa lika kerääntyy niihin paikkoihin, joihin perinteinen imuri ei pääse. Mulla ainakin robotti pääsee hyvin matalajalkaisten leveiden kaapistojen alle jolla perinteisellä imurilla ei pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lika ja pöly kerääntyy niihin paikkoihin johon Robotti ei pääse. Miten siivoatte ne? vai siivoatteko lainkaan?
Itse luotan perinteiseen imuriin. Puhdasta tulee joka kolosta ja mattojen alta...
No mut yhtälailla tuossakin tapauksessa lika kerääntyy niihin paikkoihin, joihin perinteinen imuri ei pääse. Mulla ainakin robotti pääsee hyvin matalajalkaisten leveiden kaapistojen alle jolla perinteisellä imurilla ei pääse.
Perinteisellä imurilla pääset mihin tahansa ja mopilla loppusilaus.
Se lattialla ympyrää pyörivä lelu ei saa puhdasta aikaan.
Itse arvostan kotini puhtautta. Olen muuten koulutukseltani Lääkäri.
Tuohan on ihan paska. Joutuu koko ajan auttamaan sitä roboa, kun se on jumissa jossain maton reunassa tai tuolin jalassa.
Perustuu 7 kuolemansyntiin. Kun kerran kysyit, älä ota tätä vastausta niin kovin vakavasti.
Jotain perää niissä synneissä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perinteisellä imurilla pääset mihin tahansa ja mopilla loppusilaus.
Se lattialla ympyrää pyörivä lelu ei saa puhdasta aikaan.
Itse arvostan kotini puhtautta. Olen muuten koulutukseltani Lääkäri.
Meidän robo ei ole mikään lelu, vaan tehokas ja tekee todella hyvää työtä. Pesee myös itse moppiosan.
Aina on siistit lattiat.
Oli hävinnyt leivänmurut keittiön lattialla kun kävin lenkillä🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 66-vuotias ja maksimi aika minkä yleensä käytän imurointiin on tuo 10 minuuttia. Sitten menee hermot imurin ulinaan.
On ainakin silloin, kun imuri huutaa. Musiikkiakin saatan huudattaa täydellä volyymilla tuntikausia, eikä hermostuta yhtään. Imurinäänelle raja on tuo 10 minuuttia, kun menee hermot!
Oletko jutellut kenenkään ammattilaisen kanssa tuosta asiasta?
Onko mitään aikaisempaa diagnoosia?
Entä sinulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi perusteella sanoisin, että terve ihminen et ole sinäkään!
Olen kyllä henkisesti ja fyysisesti täysin terve ihminen. Hermonikin oikein hyvät.
Niinhän me heikkohermoiset aina kuvittelemme!
Käytän Rikkalapiota aina jos sille on tarvetta. Miksi en käyttäisi?
Onko se sinulle jotenkin ihmeellinen asia?