Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

robotti imuri laiskuuden huippu.

Vierailija
15.03.2026 |

10 minuutin imurointi liian raskas tehtävä nykynuorille?

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti-imuri on ihana arjen helpottaja mukavuudenhaluiselle ihmiselle jolla on parempaakin tekemistä kuin imurointi. 

Vierailija
22/123 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on parempaakin tekemistä elämässä kuin imurointi. Mielelläni annan sen työn koneen hoidettavaksi. En minä tiskejäkään käsin tiskaa tai pyykkejä käy järven rannassa pesemässä.

On niin helpottavaa, kun robotti hoitaa hommat ja itse voi tehdä samaan aikaan ruokaa. Jää aikaa myös levätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robotti-imuri on ihana arjen helpottaja mukavuudenhaluiselle ihmiselle jolla on parempaakin tekemistä kuin imurointi. 

Voi sen laiskuuden ja saamattomuuden noinkin ilmaista.

Vierailija
24/123 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on parempaakin tekemistä elämässä kuin imurointi. Mielelläni annan sen työn koneen hoidettavaksi. En minä tiskejäkään käsin tiskaa tai pyykkejä käy järven rannassa pesemässä.

On niin helpottavaa, kun robotti hoitaa hommat ja itse voi tehdä samaan aikaan ruokaa. Jää aikaa myös levätä.

Miksi teet ruokaa kun kaupasta voi woltata valmisruokiakin?

Jäisi aikaa enemmän levätä?

Vierailija
25/123 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan se kuitenkin laiskuuden huippu kun ajetaan autolla lähikauppaan tai juoksulenkille? 

Vierailija
26/123 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robotti-imuri pitää kätevästi lattiat puhtaina. Onnistuu hyvin, kun lattioilla ei ole leluja tms

Imuri ei puhdista yhtään mitään sensijaa pyyhkäisy kostealla mopilla kerää ne pölyt pois.

Kysymys kuuluu, miksi kaiken pitäisi olla niin kliinistä? Sä et varmaan voi mennä uloskaan, kun siellä on esim. katupölyä ja muut hengittävät ilmaan bakteereja.

Vierailija
27/123 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan en sinänsä ota kantaa.

Nauratti tubessa kissavideo: Ajastaneet robon imuroimaan yöllä; kissä istui sen päällä ja otti kyytiä :)))

No, pomokissa, tarkisti, et varmasti tulee puhdasta jälkeä :)

Vierailija
28/123 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörssisähkö ja robotti-imuri siinä tulevaisuuden kauhukuva.

Vierailija
29/123 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teet ruokaa kun kaupasta voi woltata valmisruokiakin?

Jäisi aikaa enemmän levätä?

Meilläpäin ei ole Woltia.

Vierailija
30/123 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks  se murointi on just se ahkeruuden mitta? Jos ei jaksa enää imuroida sen jäljeen kun on ollut fyysisessä työssä ja kulkenut tuäyömatkan pyörällä ja käynyt jumpassa niin sekö on laiska. Se ahkera kyllä imuroi kun on ensin istunut päivän töissä ja käynyt pienellä päiväkävelyllä. Sitten ahkerasti imuroi ja istuu loppupäivän sohvalla sarjoja tuijottaen. Voi että miten onki ahkera kun imuroi ja lenkkeilee päivittäin. Että jaksaa ärsyttää tämmöset ja sitten vielä leikkivät sillä ja lyttäävät muita.

Vierailija
31/123 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Robotti-imuri pitää kätevästi lattiat puhtaina. Onnistuu hyvin, kun lattioilla ei ole leluja tms

Imuri ei puhdista yhtään mitään sensijaa pyyhkäisy kostealla mopilla kerää ne pölyt pois.

Jos tykkää mopatuista lattioista niin kannattaa ostaa moppaava robotti. Se on ihan yleinen toiminto joka löytyy monesta mallista.

Vierailija
32/123 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pörssisähkö ja robotti-imuri siinä tulevaisuuden kauhukuva.

En näe yhteyttä.

Vierailija
33/123 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imurointi on turhinta mihin voi hukata aikaansa. Robotti-imuri siivoaa päivittäin 100 neliötä ja aikaa säästyy muuhun, ja kokoajan on siistiä. Jos minulla olisi joku kaksio tai yksiö, niin sitten voisi kyllä olla laiskuutta. 

Voi myös tehdä tarpeensa housuihin. Vessakäynti vie aikaa ja senkin ajan voi käyttää muuhun.

Myös suihku ja hampaanpesu kannattaa unohtaa. Vie vaan turhaa aikaa...

No nyt tuo on ihan vain kaltevan pinnan argumentti :D

Vierailija
34/123 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks  se murointi on just se ahkeruuden mitta? Jos ei jaksa enää imuroida sen jäljeen kun on ollut fyysisessä työssä ja kulkenut tuäyömatkan pyörällä ja käynyt jumpassa niin sekö on laiska. Se ahkera kyllä imuroi kun on ensin istunut päivän töissä ja käynyt pienellä päiväkävelyllä. Sitten ahkerasti imuroi ja istuu loppupäivän sohvalla sarjoja tuijottaen. Voi että miten onki ahkera kun imuroi ja lenkkeilee päivittäin. Että jaksaa ärsyttää tämmöset ja sitten vielä leikkivät sillä ja lyttäävät muita.

Tarviiko edes olla niin hirveän ahkera koko ajan. Sillähän sitä itsensä polttaa loppuun. Elämä on valintoja, valintoja ja valintoja.

Vierailija
35/123 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeastaan ihan mukavaa, kun imuri pörrää tuossa itsekseen ja minä olen nostanut jalat sohvalle, sekä provosoin idiootteja palstalla. Kaikki tämä yhtä aikaa 

Ap ährää nyt vaan ihan rauhassa imurinsa kanssa 

Vierailija
36/123 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roboimuri maksaa meillä hintansa verran itsensä takaisin monin kerroin. Teen mieluummin töitä kuin imuroin. Arvostan myös vapaa-aikaani. 

Vierailija
37/123 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ekana kuiva lika pois, vai mitä? Muuten tarttuu kiinni lattiaan.

Jos haluaa vielä oikein tarkka olla, moppaa kaksi kertaa. Ekalla kerralla tahrat pois, tokalla kerralla kiillotus.

Vierailija
38/123 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se 10 minuuttia on poissa Vauvapalstalta!

Aika yököttävää kuvitella asuntoa jonka siivouksesta huolehtii vain Robotti. Yök.

Eihän se edes kerää niitä tyhjiä Pitsalaatikoita lattialta tai siivoa kaatuneita Energiajuomasotkuja.

Ei pyyhi pöydänpintoja. Ei siivoa vessanpönttöä. Pyörii tyhjällä lattialla ympyrää???

Vierailija
39/123 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta se 10 minuuttia on poissa Vauvapalstalta!

Aika yököttävää kuvitella asuntoa jonka siivouksesta huolehtii vain Robotti. Yök.

Eihän se edes kerää niitä tyhjiä Pitsalaatikoita lattialta tai siivoa kaatuneita Energiajuomasotkuja.

Ei pyyhi pöydänpintoja. Ei siivoa vessanpönttöä. Pyörii tyhjällä lattialla ympyrää???

No ei se imurikaam sitä tee!! 😡

Vierailija
40/123 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se robotti imuri ei saisi imurointua kun keskeltä huoneita, että mä en tee sellaisella mitään. Ja muutenkin pitää siirtää kengät eteisen lattialta,niin sama se onko imurin varsi toisessa kädessä ja toinen käsi nostaa kenkäpareja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi