Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rusta on paljon parempi kauppa kuin tokmanni.

Vierailija
15.03.2026 |

Kyllä kilpailijat ajaa jo tokmannista ohi. Paljon halvempaa ja mielenkiintoisempaa tavaraa. Tokmannilla ylihintaista krääsää.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusta on kuin Tokmannin outlet.

Vierailija
22/39 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rustat on täällä jossakin hevon itussa asti. Hirveästi tulee ajelua Rustaan kun ovat kaupungin ääripäissä. Ehkä ne luottaa siihen että lähellä asuvat ostavat kaikki tuotteet. Itse kun olen Rustassa joskus käynyt niin tyhjiä käytäviä, ei asiakkaita. Sen sijaan Tokmanneissa riittää asiakkaita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin hinnoittelu on niinkuin ympärivuotinen blackfriday. Asiakkaita pidetään idiootteina ns. muka alennuksilla, jotka ei ole oikeita alennuksia, vaan keinotekoisesti tehtyjä alennuksia, jotka on tehty nostamalla ja laskemalla hintoja edestakaisin.

Vierailija
24/39 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me rustaklubilaiset pidämme muutenkin yhtä, käymme kahvittelemassa toistemme luona ja jaamme elämän iloja. Aina löytyy apua, jos jotain tarvitsee. Rakastan Rustaa!

Olen ihmetellyt kun sitä jäsenyyttä kysytään kassalla, ja jokaisen pitää aina hoilottaa se puhelinnumeronsa.

Eikö ne tosiaan saa fyysistä korttia tehtyä? Tuossa ei ole mitään yksityisyyttä. En ole jäsenyyttä sen takia hommannut vaikka sillä saakin alennuksia. Mulla on yksityinen numero ihan syystä.

Pöljää.

Vierailija
25/39 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannin hinnoittelu on niinkuin ympärivuotinen blackfriday. Asiakkaita pidetään idiootteina ns. muka alennuksilla, jotka ei ole oikeita alennuksia, vaan keinotekoisesti tehtyjä alennuksia, jotka on tehty nostamalla ja laskemalla hintoja edestakaisin.

Keinotekoinen alennus, kun nytkin juhlamokka on 4,99 ja paljon muuta. Joka viikko hyvät tarjoukset. 

Vierailija
26/39 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole, Tokmannille on kilometri ja lähimpään Rustaan on reilu 100 km. Sijainti vaikuttaa kovasti siihen, etten asioi Rustassa.

Vierailija
27/39 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me rustaklubilaiset pidämme muutenkin yhtä, käymme kahvittelemassa toistemme luona ja jaamme elämän iloja. Aina löytyy apua, jos jotain tarvitsee. Rakastan Rustaa!

Olen ihmetellyt kun sitä jäsenyyttä kysytään kassalla, ja jokaisen pitää aina hoilottaa se puhelinnumeronsa.

Eikö ne tosiaan saa fyysistä korttia tehtyä? Tuossa ei ole mitään yksityisyyttä. En ole jäsenyyttä sen takia hommannut vaikka sillä saakin alennuksia. Mulla on yksityinen numero ihan syystä.

Pöljää.

Onhan kassoilla sellainen qr koodin lukijalaite kuten esim Jungle Juice baarissa. Se qr koodi löytyy sieltä omasta Tokmanni - sovelluksesta. 

Vierailija
28/39 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lähellä on Tokmanni, Rusta naapurikaupungissa niin en osaa vertailla.

Tokmannissa minua ärsyttää se hinnoittelu ja alennuspolitiikka. Myydään hetken älyttömän suurilla alennusprosenteilla ja sitten taas kalliilla ja muutaman viikon päästä taas alennuksessa. Tokmannilla ei voi vain ostaa jotain. Pitää seurata hintoja kuukausia, ettet turhaan osta kolmanneksen kalliimmalla. Ennen vain ostettiin, tämän päivän dynaaminen hinnoittelu ja aleprosenttihuijaukset ärsyttää. 

Tämä nyky tapa, että asiakkaita kusetetaan aina on ärsyttävää. Kaupassa käynti ja ostaminen ärsyttää entistä enemmän. 

Eikö ole hyvä, että on hyvät alennusprosentit? Tällä viikolla kävin ostaan kahvia ja säästin kympin. Sähköhammasharjassa 35 euron ale. Lisäksi tarjouksessa oli 7veljästä lankaa isossa kerässä. Ostin myös edullisen valokuva-albumin ja tupla patukat oli tarjouksessa. Melkoinen säästö. 

Siinä myydään alennusprosenttia ei tuotetta. Ne alennetut hinnat on ne oikeat hinnat, se että niitä esitetään alennushintoita ja edestakas nostetaan ja lasketaan alennusprosenttien takia on asiakkaiden huijausta.

Vertaa niitä alennushintoja muiden liikkeiden hintoihin. Kyllä ovat edulliset. 

Vierailija
29/39 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole.

Vierailija
30/39 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni on lähellä.  Rustasta en edes tiedä, missä sellainen on.  Tokmannilla harmittaa eniten se, kun menen hakemaan jotakin hyvää tarjousta, se on jo loppu.  Esim. Runebergin tortut, Brion puujuna, paistinpannu,  

Mr. Tokmanni on kyllä ihana.

Vierailija
31/39 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostus kielletty. 

Vierailija
32/39 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä bvälttelen Britannia molempia. Menen mieluummin Puuiloon. Siellä on hinnat kohdillaan.

Vierailija
33/39 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minä olin nuori niin se oli Hong Kong. Jonnet ei muista jne.

Vierailija
34/39 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin rustan elintarvikkeet on hurjan hyviä. 

Vierailija
35/39 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokmannissa minua ärsyttää se hinnoittelu ja alennuspolitiikka. Myydään hetken älyttömän suurilla alennusprosenteilla ja sitten taas kalliilla ja muutaman viikon päästä taas alennuksessa. Tokmannilla ei voi vain ostaa jotain. Pitää seurata hintoja kuukausia, ettet turhaan osta kolmanneksen kalliimmalla. Ennen vain ostettiin, tämän päivän dynaaminen hinnoittelu ja aleprosenttihuijaukset ärsyttää. 

Tämä nyky tapa, että asiakkaita kusetetaan aina on ärsyttävää. Kaupassa käynti ja ostaminen ärsyttää entistä enemmän. 

Eikö ole hyvä, että on hyvät alennusprosentit? Tällä viikolla kävin ostaan kahvia ja säästin kympin. Sähköhammasharjassa 35 euron ale. Lisäksi tarjouksessa oli 7veljästä lankaa isossa kerässä. Ostin myös edullisen valokuva-albumin ja tupla patukat oli tarjouksessa. Melkoinen säästö. 

Siinä myydään alennusprosenttia ei tuotetta. Ne alennetut hinnat on ne oikeat hinnat, se että niitä esitetään alennushintoita ja edestakas nostetaan ja lasketaan alennusprosenttien takia on asiakkaiden huijausta.

Vertaa niitä alennushintoja muiden liikkeiden hintoihin. Kyllä ovat edulliset. 

On verrattu. Esim. Tokmannin 'huipputarjouksessa' olevat kasvorasvat. Samat rasvat on Normalissa normaalihintaan saman hintaiset kuin Tokmannin huipputarjoukset.

Vierailija
36/39 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovat alennukset huijausta? En ymmärrä. Kyllä mainoksissa selvästi näkyy alehinta, normaalihinta ja se kuinka kauan ale on voimassa. 

Sulla varmaan menee kanssa läpi ne jatkuvat 80% sohva-alennukset ja Blackfriday alennukset kodinkonekaupoissa.

Vierailija
37/39 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun minä olin nuori niin se oli Hong Kong. Jonnet ei muista jne.

No ei siitä nyt kovin monta vuotta ole kun Hong Kongit vaihtuivat Rustaksi.

Vierailija
38/39 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovat alennukset huijausta? En ymmärrä. Kyllä mainoksissa selvästi näkyy alehinta, normaalihinta ja se kuinka kauan ale on voimassa. 

Sulla varmaan menee kanssa läpi ne jatkuvat 80% sohva-alennukset ja Blackfriday alennukset kodinkonekaupoissa.

Vertaan kyllä ihan muiden liikkeiden hintoihin. Esim viime vuonna ostin philipsin Cafe gaia termoskahvinkeittimen tokmannilta hintaan 69,90. Ehdin seurata hintoja kolme viikkoa, kun näin tokmannin tarjouksen. Muualla se oli 84,90-89,90. Olen kyllä säästänyt vuositasolla ihan satoja euroja ostamalla kodin tarvikkeet tokmannin alennuksista. Muuten käyn kaiken prismasta, mutta katson viikottain tokmannin viikkotarjoukset. 

Vierailija
39/39 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hong Gong lopetti meilläpäin aikoinaan. Rusta piti tulla tilalle, ei tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän