Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ympärileikkautti salaa vauvan, vaimo tuli liian myöhään kotiin

Vierailija
15.03.2026 |

Emilia halusi lähteä piipahtamaan sisaruksen luona pikaisesti kylässä. Nigerialainen isä lupasi auliisti pitää vauvasta sillä aikaa huolta. Emilia laittautui, suukotti lastaan ja lähti.

Ajattelin vain, että onpa kivaa.

Sisaruksen luona Emilian sydämeen laskeutui omituinen, jyskyttävä tunne. Hän vaistosi, että jotain oli pielessä. Oli mennyt vasta tunti, pari. Hän puki takin ylleen ja lähti takaisin kotiin.

Kun avasin kodin ulko-oven, vastassa oli hiljaisuus. Muistan kun huomasin saman tien, että kylpyhuoneeseen oli ripustettu märkänä kuivumaan vauvan pesty liina. Se oli ollut lähtiessäni käytössä.

Kysyin heti, että missä vauva on. Minua ei päästetty vauvan lähelle makuuhuoneeseen.

Makuuhuoneessa oli ihan hiljaista.

Keittiön pöydällä oli purkki lasten mansikan makuista Panadolia.

Vaikka päivästä on vuosia aikaa, Emiliaa itkettää ja hänen adrenaliinitasonsa nousevat, kun hän kertoo tapahtumista.

Mansikka-Panadol oli Emilian käsityksen mukaan ilmeisesti ainoa kivunlievitys, mitä poikavauva oli saanut.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0d9c9319-764b-4164-b889-168ebfcfa4e0

Kommentit (210)

Vierailija
101/210 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia on ollut useita kertoja esillä Suomen eduskunnassa mutta AINA Ben Zyskowicz (KOKOOMUS) saa torpattua asian vetoamalla johonkin fu*king antisemitismiin, joka ei kyllä tähän liity mitenkään. Kyseessä on lapsen oikeus oman kehonsa koskemattomuuteen. 

Outoa sinänsä, että pahoinpitelyn ja ruumiinvamman tuottamisen kieltävissä laeissa ei ole alaviitettä, joka sallisi uskonnolliset ja kulttuurilliset ympärileikkaukset, joten teknisesti leikkaus on Suomessa laiton, siihen ei vaan puututa. 

Suomessa sallitaan kaikki rikollisuus mitä ei ole erikseen kielletty, tämä on yksi lainsäädännön perusperiaate. Moraalittomuus ei ole rikollista, ainoastaan lain rikkominen on rikollista.

Ja kun maailma on täynnä sadistisia misogyynejä, kuten lääkäreitä ja miehiä, niin tätä tulee tapahtumaan kaikille raukoille jotka näiden kanssa johonkin yhteistyöhön sortuvat. Pääsääntöisesti naisille ja lapsille. Tieteenkin sisällä vaan naureskellaan miesten kehojen mutiloinneille, mutta naisten kehoille sitä tehdään ihan jokapäiväisellä syötöllä.  Te absoluuttiset idiootit nielette tämän paskan kuin kissa kerman, sillä vihaatte itsejännekin (naiset)

Vierailija
102/210 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten vihervasemmisto väittää olevansa tieteen puolella kaikessa muussa kuin luonnontieteissä ja lääketieteessä.

Atomifysiikan ovat ydinvoimahysteriassaan kirjoittaneet kokonaan uusiksi, mutta Nobelia ei vain tule. Samoin poikien ympärileikkaus tehoaa vaivaan kuin vaivaan kuten Ivermectin tehoaa MAGA-kultin mielestä.

Jos pelkää tilastollista korrelaatiota katsotaan, niin kyllä ympärileikatut ovat saaneet melkoisen määrän nobeleita.

Tyypillistä vihervasemmistolaista narsismia on tosiaan rituaalisilpoa lapsensa ja pitää tätä vain Nobelin välikappaleena itselleen.

Ei eroa mitenkään jenkeissä olevista lasten missikisoista pakkomieltyneitä äitejä joille lapset ovat vain esittelypalkinto.

Toivottavasti kukaan ei sinun juttujesi perusteella ajattele, että suomalaiset olisivat noin itkettävän tyhmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/210 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on itselläni poikalapsia, ja vielä joskus kymmenen vuotta olin sitä mieltä, että poikien ympärileikkaus pitäisi kriminalisoida Suomessa. Mutta juuri tämän palstan öyhöttäjämiesten takia olen muuttanut mieltäni. Jos tulee pelkkää p*skaa niskaan joka tapauksessa, niin miksi luopua omista perinteistään?

Sulla pakkomieleisellä jankkaajalla mitään lapsia ole.

Kirjoitin ensimmäisen viestini tähän ketjuun, ja sain kuulla heti olevani pakkomielteinen jankkaaja. Ilmeisesti sä et oikeasti edes halua keskustella kenenkään kanssa? Vai etkö osaa?

Vai vielä keskustella pitäisi kaltaisesi raivottaren kanssa. Jos asenteesi on että silpominen on ihan ok koska et pidä jostain palstamiehestä niin olet todella häiriintynyt. Ja sellaisten kanssa ei keskustella.

Silpominen ei ole ok. En halua läheisiäni silvottavan. Mutta jos jo tästäkin ketjusta havaitaan, että millään pienimmälläkään tavalla ei olla valmiita tulemaan toisen kulttuurin edustajia vastaan, niin miksi sitten pitää suureen ääneen vaatia heitä muuttamaan tapansa? Miksi silpominen kutittaa sinun pyllyäsi, kun kyseisten ihmisten muut asiat eivät pätkääkään kiinnosta tai herätä empatiaa?

Jos toiseen ihmiseen kohdistuu rikos, siitä rangaistaan ihan vaikka kohteena et ollut sinä itse.

Tämän vuoksi sanon että ihminen ansaitsee mitä suvaitsee. Minä vilpittömästi toivon että sinut silvotaan ja kivunlievitykseksi saat 20mg mansikkapanadolia. 

Tule sitten kertomaan miten tulet kulttuurissa vastaan.

Vierailija
104/210 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mua ei ole silvottu eikä lapsianikaan, joten taas-arvo on jo olemassa. Jos asiat eivät ole rikki, ei niitä tarvitse korjata, pätee sekä ihmiskehoon että politiikkaan.

Eihän se ole tasa-arvoa jos jotkut naiset silvotaan ja toisia ei. Päin vastoin, se kielii mittavasta tasa-arvo-ongelmasta. Miksi jotkut naiset silvotaan ja toisia ei? Pitäisikö teidätkin silpoa retrospektiivisesti, jotta tasa-arvo toteutuisi?

Naisten silpominen on jo kriminalisoitu Suomessa. Siitä rangaistaan. 

Silti sitä tehdään joka päivä usealle synnyttävälle naiselle. Eli ei ole kriminalisoitu vaan se on jargonoitu ja organisoitu. Ihan niinkuin ympärileikkaaminenkin on jargonoitu ja organisoitu. Mikä ero? Onko teidän silpomisenne vähän sellaista parempaa silpomista? Misogyyninen silpojahullu.

Mun  keskoslapselle olisi käynyt hullusti ilman episiotomiaa. Typerä verrata ympärileikkaukseen jolla ei yritetä kenenkään henkeä pelastaa. 

Joo joo ja jokaiselle ympärileikatulle poikalapsellekin kävisi hullusti ilman ympärileikkausta. Näillä valhenarratiiveilla tuota hirviötoimintaa perustellaan ja sinäkin raukka parka SILPOMISEN UHRI olet niellyt sen ja vihaat itseäsi ja kaikkia muita silvottuja naisia, uskoen tuon valhenarratiivin :) i d i o o t t i

Lukutaitosi? Nimenomaan olen sitä mieltä että rituaalinomaisia ympärileikkauksia ei pidä tehdä. Sen sijaan ei yhtään haittaa että lapseni terveys/henki pelastettiin minulle tehdyn episiotomian avulla. 

Oletko debiili vai debiili? Se että psykopaatti hullu sanoo sinulle että "joo tämä silmitön seksuaaliväkivalta pelasti sun lapsesi hengen" on vain tarina. Ja sinä uskot ja vielä puolustat hirviötä joka sinulle tuon teki. Ei käy kateeksi olla silvottu JA noin tyhmä.

Vierailija
105/210 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nigerialinen isä? Kuka oikeasti pystyy panemaan jonkun oksettavan lakupẹtterin kanssa??

Niinpä. Vetää aina ihan sanattomaksi kun saa tietää jonkun suominaisen tehneen lapsia viidakon tai aavikon sankarin kanssa.

Entä juutalaisen kanssa? Ne silpoo poikavauvojaan täsmälleen samalla tavalla. 

Juutalaiset Suomessa kunnioittavat äidin suostumusta tai sen poissaoloa. Ei tee rikosta yhtään vähemmän tuomittavaksi, mutta jos äiti sanoo juutalaismiehelle että ei käy, ei toimenpidettä tehdä.

Tämän tarinan ylilääkäriltä pitää kieltää ammatinharjoittaminen.

Niinhän sitä joku voi luulla, mutta hyuvin usein juttalaiset poikalapset edelleen silvotaan vaikka äiti (tai jopa isä) ei haluaisi.

Ei silvota.

Vierailija
106/210 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on itselläni poikalapsia, ja vielä joskus kymmenen vuotta olin sitä mieltä, että poikien ympärileikkaus pitäisi kriminalisoida Suomessa. Mutta juuri tämän palstan öyhöttäjämiesten takia olen muuttanut mieltäni. Jos tulee pelkkää p*skaa niskaan joka tapauksessa, niin miksi luopua omista perinteistään?

Sinua on siis todella helppo johdatella. V*ttu mikä idiootti olet.

Kun kuljet tuolla ja kutsut ihmisiä idiooteiksi, saat ennemmin tai myöhemmin turpaasi. Voit kutsua sitä sitten vaikka helpoksi johdateltavuudeksi. Suotavaa olisi, että kuitenkin jossain vaiheessa ymmärtäisit että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Tuolla rääkymiselläsi käännät ihmiset asiaasi vastaan.

Kerrotko miten silpomisten tsemppaaminen vähentää niitä?

Vierailija
107/210 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla pakkomieleisellä jankkaajalla mitään lapsia ole.

Kirjoitin ensimmäisen viestini tähän ketjuun, ja sain kuulla heti olevani pakkomielteinen jankkaaja. Ilmeisesti sä et oikeasti edes halua keskustella kenenkään kanssa? Vai etkö osaa?

Vai vielä keskustella pitäisi kaltaisesi raivottaren kanssa. Jos asenteesi on että silpominen on ihan ok koska et pidä jostain palstamiehestä niin olet todella häiriintynyt. Ja sellaisten kanssa ei keskustella.

Silpominen ei ole ok. En halua läheisiäni silvottavan. Mutta jos jo tästäkin ketjusta havaitaan, että millään pienimmälläkään tavalla ei olla valmiita tulemaan toisen kulttuurin edustajia vastaan, niin miksi sitten pitää suureen ääneen vaatia heitä muuttamaan tapansa? Miksi silpominen kutittaa sinun pyllyäsi, kun kyseisten ihmisten muut asiat eivät pätkääkään kiinnosta tai herätä empatiaa?

Jos toiseen ihmiseen kohdistuu rikos, siitä rangaistaan ihan vaikka kohteena et ollut sinä itse.

Tämän vuoksi sanon että ihminen ansaitsee mitä suvaitsee. Minä vilpittömästi toivon että sinut silvotaan ja kivunlievitykseksi saat 20mg mansikkapanadolia. 

Tule sitten kertomaan miten tulet kulttuurissa vastaan.

Toivo vain minulle väkivaltaa. Ehkä nuo fantasiat auttavat sinua jaksamaan vähän paremmin omaa elämääsi. Ainakaan ne eivät satuta ketään.

Vierailija
108/210 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nigerialinen isä? Kuka oikeasti pystyy panemaan jonkun oksettavan lakupẹtterin kanssa??

Niinpä. Vetää aina ihan sanattomaksi kun saa tietää jonkun suominaisen tehneen lapsia viidakon tai aavikon sankarin kanssa.

Juutalaiset Suomessa kunnioittavat äidin suostumusta tai sen poissaoloa. Ei tee rikosta yhtään vähemmän tuomittavaksi, mutta jos äiti sanoo juutalaismiehelle että ei käy, ei toimenpidettä tehdä.

Niinhän sitä joku voi luulla, mutta hyuvin usein juttalaiset poikalapset edelleen silvotaan vaikka äiti (tai jopa isä) ei haluaisi.

Koska lapsi ei voi olla juutalainen, eikä kokea yhteenkuuluvuutta yhteisönsä kanssa, jos tällä on esinahka. Olisi julmaa riistää lapselta oikeus juuriinsa ja kulttuuriinsa. 

Missä on laps ivalt uutettu kommentoimassa tätä asiaa vai eikö kiinnosta? Tämä on saatava jo loppumaan Suomessa.

Vierailija
109/210 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti vasektomia tehtiin samalla.

T. Suomalainen Nainen

.

Vierailija
110/210 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mua ei ole silvottu eikä lapsianikaan, joten taas-arvo on jo olemassa. Jos asiat eivät ole rikki, ei niitä tarvitse korjata, pätee sekä ihmiskehoon että politiikkaan.

Eihän se ole tasa-arvoa jos jotkut naiset silvotaan ja toisia ei. Päin vastoin, se kielii mittavasta tasa-arvo-ongelmasta. Miksi jotkut naiset silvotaan ja toisia ei? Pitäisikö teidätkin silpoa retrospektiivisesti, jotta tasa-arvo toteutuisi?

Silti sitä tehdään joka päivä usealle synnyttävälle naiselle. Eli ei ole kriminalisoitu vaan se on jargonoitu ja organisoitu. Ihan niinkuin ympärileikkaaminenkin on jargonoitu ja organisoitu. Mikä ero? Onko teidän silpomisenne vähän sellaista parempaa silpomista? Misogyyninen silpojahullu.

Mun  keskoslapselle olisi käynyt hullusti ilman episiotomiaa. Typerä verrata ympärileikkaukseen jolla ei yritetä kenenkään henkeä pelastaa. 

Joo joo ja jokaiselle ympärileikatulle poikalapsellekin kävisi hullusti ilman ympärileikkausta. Näillä valhenarratiiveilla tuota hirviötoimintaa perustellaan ja sinäkin raukka parka SILPOMISEN UHRI olet niellyt sen ja vihaat itseäsi ja kaikkia muita silvottuja naisia, uskoen tuon valhenarratiivin :) i d i o o t t i

Lukutaitosi? Nimenomaan olen sitä mieltä että rituaalinomaisia ympärileikkauksia ei pidä tehdä. Sen sijaan ei yhtään haittaa että lapseni terveys/henki pelastettiin minulle tehdyn episiotomian avulla. 

Oletko debiili vai debiili? Se että psykopaatti hullu sanoo sinulle että "joo tämä silmitön seksuaaliväkivalta pelasti sun lapsesi hengen" on vain tarina. Ja sinä uskot ja vielä puolustat hirviötä joka sinulle tuon teki. Ei käy kateeksi olla silvottu JA noin tyhmä.

Meinaatko että en itse ollut siinä synnytyksessä mukana? Etten itse lainkaan huomannut sitä tilannetta että vauvan syke heikkenee mutta en saa ponnistettua tätä ulos? 

Vierailija
111/210 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska lapsi ei voi olla juutalainen, eikä kokea yhteenkuuluvuutta yhteisönsä kanssa, jos tällä on esinahka. Olisi julmaa riistää lapselta oikeus juuriinsa ja kulttuuriinsa. 

Missä on laps ivalt uutettu kommentoimassa tätä asiaa vai eikö kiinnosta? Tämä on saatava jo loppumaan Suomessa.

On taas palstalla sensorit päällä.... 

Valtuutettu ei voi kommentoida, koska se olisi antisemitismiä. 

Vierailija
112/210 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus oikeasti. Ole synnyttämättä, niin alapääsi ei joudu kärsimään, valitettavasti kun se lapsen pää vaan on suurempi kuin sinun pimppisi tai ainakin toivottavasti on

Se ei ole synnytyslääkärin, sairaalan eikä myöskään yhteiskunnan vika, vaan pelkästään ihmisen fysiologian. Kannattaa edes hakea tietoa asiasta, ennen kuin levittelee raajojaan

Muutenkaan sun jankutuksesi ei liity tähän aiheeseen mitenkään 

Voi tyhmyri tyhmyri. 

Näytä minulle se apina joka synnyttää selällään ylöspäin huutavien hullujen ja siittävän koiraan panikoidessa ja raivotessa vieressä. Tai mikä tahansa muu eläin. Pää on isompi kuin apinan pillu mutta koska skalpellit eivät viuhu eivätkä r aiskaajakätilöt huumaa, häiritse, ja r aiskaa synnyttävää apinaa kääntäen tämän pillua kohti taivasta, poikanen tulee ulos luonnostaan. 

Jeesusta kyllä tarvitset jos aiot joskus vapautua ja selviytyä tuosta karmeasta valheesta, missä elät ja millä oikeutat sinuun ja muihin naisiin jatkuvalla syötöllä kohdistettua silmitöntä seksuaaliväkivaltaa. Tsemppiä <3

Vierailija
113/210 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivallan toivominen naisia kohtaan näyttää olevan tällä tietyllä suomalaismiesten porukalla verissä. Olisiko johtajalta opittua?

Vierailija
114/210 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa arvostella eri kulttuurien tapoja. On muitakin tapoja elää kuin suomalainen junttikulttuuri.

Maassa maan tavalla tai maasta pois!!!

Vierailija
115/210 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus oikeasti. Ole synnyttämättä, niin alapääsi ei joudu kärsimään, valitettavasti kun se lapsen pää vaan on suurempi kuin sinun pimppisi tai ainakin toivottavasti on

Se ei ole synnytyslääkärin, sairaalan eikä myöskään yhteiskunnan vika, vaan pelkästään ihmisen fysiologian. Kannattaa edes hakea tietoa asiasta, ennen kuin levittelee raajojaan

Voi tyhmyri tyhmyri. 

Näytä minulle se apina joka synnyttää selällään ylöspäin huutavien hullujen ja siittävän koiraan panikoidessa ja raivotessa vieressä. Tai mikä tahansa muu eläin. Pää on isompi kuin apinan pillu mutta koska skalpellit eivät viuhu eivätkä r aiskaajakätilöt huumaa, häiritse, ja r aiskaa synnyttävää apinaa kääntäen tämän pillua kohti taivasta, poikanen tulee ulos luonnostaan. 

Jeesusta kyllä tarvitset jos aiot joskus vapautua ja selviytyä tuosta karmeasta valheesta, missä elät ja millä oikeutat sinuun ja muihin naisiin jatkuvalla syötöllä kohdistettua silmitöntä seksuaaliväkivaltaa. Tsemppiä <3

Pitäisikö sun mitata verenpaineesi välillä? Ota edes lasi kylmää vettä. Saatat saada rytmihäiriöitä kohta. 

Vierailija
116/210 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että en itse ollut siinä synnytyksessä mukana? Etten itse lainkaan huomannut sitä tilannetta että vauvan syke heikkenee mutta en saa ponnistettua tätä ulos? 

<3 Sinua on häiritty ja pahoinpidelty synnytyksen aikana sekä sinulle on valehdeltu ja johdateltu, jotta sinut saadaan suostuteltua hirveisiin seksuaaliväkivaltatekoihin ja silpomisiin <3 Sitä voi olla vaikea kohdata ja hyväksyä, mutta se on ainoa tie millä tuo silmitön väkivalta naisia kohtaan voidaan koskaan saada loppumaan <3 Sinä ja lapsi olette uhreja ja on tärkeämpää aloittaa toipuminen ja asian hyväksyntä, sen sijaan että raivopäisesti puolustatte hirviöitä, jotka teitä ovat julmimmalla tavalla erittäin haavoittuvassa ja naisen elämän kannalta tärkeässä tilanteessa vahingoittaneet <3 Tsemppiä <3

Vierailija
117/210 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä vihervassut halusi ja nyt ne haluaa siitä luopua! 😂

Juutalaiset eivät käsittääkseni ole kovin usein vihervassuja, yleensä äänestävät konservatiivisia puolueita. 

Vierailija
118/210 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi tyhmyri tyhmyri. 

Pitäisikö sun mitata verenpaineesi välillä? Ota edes lasi kylmää vettä. Saatat saada rytmihäiriöitä kohta. 

Verenpaineeni on ollut aina matala. Myös synnytyksen aikana, enkä siksi mennytkään pharman valhepuppuihin vaan näin selväjärkisesti koko tilanteen.

Vierailija
119/210 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen sekopää oikeasti lisääntyy jonkun helvẹtin nẹẹkerin kanssa? Sama kun antaisi jonkun apinan panna itseään.

Ai, minusta tuo pätee kaikkiin miehiin. Ette te metsäläisateistit ole yhtään sen parempia varsinkaan nykyisine pornotumppuharrastuksinenne.

Vierailija
120/210 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivallan toivominen naisia kohtaan näyttää olevan tällä tietyllä suomalaismiesten porukalla verissä. Olisiko johtajalta opittua?

Just näin. Kaikki tilaisuudet rasismin ja naisvihan levittämiseksi käytettävä xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän