Mies ympärileikkautti salaa vauvan, vaimo tuli liian myöhään kotiin
Emilia halusi lähteä piipahtamaan sisaruksen luona pikaisesti kylässä. Nigerialainen isä lupasi auliisti pitää vauvasta sillä aikaa huolta. Emilia laittautui, suukotti lastaan ja lähti.
Ajattelin vain, että onpa kivaa.
Sisaruksen luona Emilian sydämeen laskeutui omituinen, jyskyttävä tunne. Hän vaistosi, että jotain oli pielessä. Oli mennyt vasta tunti, pari. Hän puki takin ylleen ja lähti takaisin kotiin.
Kun avasin kodin ulko-oven, vastassa oli hiljaisuus. Muistan kun huomasin saman tien, että kylpyhuoneeseen oli ripustettu märkänä kuivumaan vauvan pesty liina. Se oli ollut lähtiessäni käytössä.
Kysyin heti, että missä vauva on. Minua ei päästetty vauvan lähelle makuuhuoneeseen.
Makuuhuoneessa oli ihan hiljaista.
Keittiön pöydällä oli purkki lasten mansikan makuista Panadolia.
Vaikka päivästä on vuosia aikaa, Emiliaa itkettää ja hänen adrenaliinitasonsa nousevat, kun hän kertoo tapahtumista.
Mansikka-Panadol oli Emilian käsityksen mukaan ilmeisesti ainoa kivunlievitys, mitä poikavauva oli saanut.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0d9c9319-764b-4164-b889-168ebfcfa4e0
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi ymmärtää että muslimimiehet silpovat tai ympärileikkaavat lapsensa. Siihen ei haluta puuttua Suomessa.
Juutalaiset. Se on juutalaiset, jotka ovat estäneet aiheen käsittelyn eduskunnassa, vedoten antisemitismiin. Muslimit menevät vähän niinkuin siinä siivellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma lainaus, kun kesken kaiken ilman selityksiä vaihtuu kolmannesta persoonasta ensimmäiseen.
Eihän tästä myöskään selviä, mitä oli oikeasti tapahtunut. Kaikki jää oletusten varaan.
Ammattilaisen tekemä ympärileikkaus ei ole mikään draama. Esimerkiksi kaikki jew-laiset poikalapset ympärileikataan 8 päivän ikäisinä. Ihan kaikki. Myös Suomessa. Heillä on ihan oma asiaan vihkiytynyt ammattilaisensa hommaan, ei tarvita virallista terveydenhuoltoa.
Tämä toimenpide ei todellakaan ole mikään kehitysmaiden tapa.
Barbaarista pahoinpitelyä se on silti, vaikka asialla olisi juutalainen ammattisilpoja.
Joo mutta synnyttävän naisen silpominen ja r aiskaaminen on tarpeellista, lääketieteellistä ja henkiä pelastavaa. Jep jep misogyynit.
Mä olen synnyttänyt kolmesti, eikä kertaakaan ole mitään silvottu. Tosin viimeisellä kerralla huomasi, että kätilöt oli peloteltu hermoheikoiksi, eivät meinanneet edes sisätutkimusta suostua tekemään, kun kuulemma välttävät kaikkea kajoamista nykyään. Voi aikoja, voi tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nigerialinen isä? Kuka oikeasti pystyy panemaan jonkun oksettavan lakupẹtterin kanssa??
Niinpä. Vetää aina ihan sanattomaksi kun saa tietää jonkun suominaisen tehneen lapsia viidakon tai aavikon sankarin kanssa.
Entä juutalaisen kanssa? Ne silpoo poikavauvojaan täsmälleen samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma lainaus, kun kesken kaiken ilman selityksiä vaihtuu kolmannesta persoonasta ensimmäiseen.
Eihän tästä myöskään selviä, mitä oli oikeasti tapahtunut. Kaikki jää oletusten varaan.
Ammattilaisen tekemä ympärileikkaus ei ole mikään draama. Esimerkiksi kaikki jew-laiset poikalapset ympärileikataan 8 päivän ikäisinä. Ihan kaikki. Myös Suomessa. Heillä on ihan oma asiaan vihkiytynyt ammattilaisensa hommaan, ei tarvita virallista terveydenhuoltoa.
Barbaarista pahoinpitelyä se on silti, vaikka asialla olisi juutalainen ammattisilpoja.
Joo mutta synnyttävän naisen silpominen ja r aiskaaminen on tarpeellista, lääketieteellistä ja henkiä pelastavaa. Jep jep misogyynit.
Ei liity tähän aiheeseen, tee oma aloitus. Nyt on kyse poikien ympärileikkauksista, mistä pitää voida keskustella, ilman, että tekoa vähätellään naisten ja tyttöjen kokemiin raakuuksiin vertaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmistolainen on sitä mieltä että jos synnytyskomplikaatioiden yhteydessä tehdään sektiota vauvan ja lapsen hengen pelastamiseksi, on täsmälleen sama asia silpoa poikavauvoja.
Eikö Ben ole kokoomuslainen?
Mulla on itselläni poikalapsia, ja vielä joskus kymmenen vuotta olin sitä mieltä, että poikien ympärileikkaus pitäisi kriminalisoida Suomessa. Mutta juuri tämän palstan öyhöttäjämiesten takia olen muuttanut mieltäni. Jos tulee pelkkää p*skaa niskaan joka tapauksessa, niin miksi luopua omista perinteistään?
Ihan normaalia, en käsitä miksi Emilia järkyttyi tai edes yllättyi.
Jännä miten vihervasemmisto väittää olevansa tieteen puolella kaikessa muussa kuin luonnontieteissä ja lääketieteessä.
Atomifysiikan ovat ydinvoimahysteriassaan kirjoittaneet kokonaan uusiksi, mutta Nobelia ei vain tule. Samoin poikien ympärileikkaus tehoaa vaivaan kuin vaivaan kuten Ivermectin tehoaa MAGA-kultin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
No ei se sivistyneen ihmisen tapakaan ole. Aika hemmetin pervoa tehdä lapsen sukuelimille tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on itselläni poikalapsia, ja vielä joskus kymmenen vuotta olin sitä mieltä, että poikien ympärileikkaus pitäisi kriminalisoida Suomessa. Mutta juuri tämän palstan öyhöttäjämiesten takia olen muuttanut mieltäni. Jos tulee pelkkää p*skaa niskaan joka tapauksessa, niin miksi luopua omista perinteistään?
Sulla pakkomieleisellä jankkaajalla mitään lapsia ole.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten vihervasemmisto väittää olevansa tieteen puolella kaikessa muussa kuin luonnontieteissä ja lääketieteessä.
Atomifysiikan ovat ydinvoimahysteriassaan kirjoittaneet kokonaan uusiksi, mutta Nobelia ei vain tule. Samoin poikien ympärileikkaus tehoaa vaivaan kuin vaivaan kuten Ivermectin tehoaa MAGA-kultin mielestä.
Benkku on tänään sitä teidän vihervasemmistoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nigerialinen isä? Kuka oikeasti pystyy panemaan jonkun oksettavan lakupẹtterin kanssa??
Niinpä. Vetää aina ihan sanattomaksi kun saa tietää jonkun suominaisen tehneen lapsia viidakon tai aavikon sankarin kanssa.
Entä juutalaisen kanssa? Ne silpoo poikavauvojaan täsmälleen samalla tavalla.
Juutalaiset Suomessa kunnioittavat äidin suostumusta tai sen poissaoloa. Ei tee rikosta yhtään vähemmän tuomittavaksi, mutta jos äiti sanoo juutalaismiehelle että ei käy, ei toimenpidettä tehdä.
Tämän tarinan ylilääkäriltä pitää kieltää ammatinharjoittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla mitään tekemistä jenkkien ympärileikkauskultilla vihervasemmiston kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin ensimmäisen viestini tähän ketjuun, ja sain kuulla heti olevani pakkomielteinen jankkaaja. Ilmeisesti sä et oikeasti edes halua keskustella kenenkään kanssa? Vai etkö osaa?
HEI! EI NOI SAA S ILPOA LAPSIA JA NAISIA VAAN ME SAADAAN S ILPOA LAPSIA JA NAISIA!
EIKÄ VARSINKAAN MIESLAPSIA SAA S ILPOA! VAIN NAISIA JA JA NAISPUOLISIA LAPSIA SAA S ILPOA!
Ä MMÄN OMA VIKA ETTÄ S ILVOTTIIN KUN PANI TUMMA IHOISTA! ANSAITSI!
MUTTA VALKOISEN MIEHEN LAPSEN APORTOIMINEN ON M URHA!
NAISEN SAA S ILPOA JA SEN IHMISOIKEUDET EI PÄDE KUN SE KANTAA VALKOISEN MIEHEN LASTA JOKA ON TÄRKEIN ASIA KAIKISTA, VARSINKIN SE MIESLAPSI! JA JOS PANEE TUMMAA NIIN SITTEN EI ENÄÄ KOSKAAN IHMISOIKEUDET PÄDE!
TÄÄLLÄ S ILVOTAAN LUVALLISESTI VAIN RASKAANA OLEVIA VALKOISILLE MIEHILLE SYNNYTTÄVIÄ NAISIA, ETTÄS TIEDÄTTE, NIIN!
T suomalaiset ateistimiehet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia ne miehet ovat. Samoin valkoiset miehet tekevät tuota, vievät lapsia lääkärien mutiloitavaksi vastoin toisen huoltajan tahtoa. Nimimerkillä kokemusta on.
Ei kannata lisääntyä hirviön kanssa ja mies on hirviö
Voimaannutiko jo? Manitsemasi "valkoiset miehet" ovat juutalaisia. Heidänkään kanssaan ei pidä tehdä lapsia koska he silpovat vauvoja.
Öö, viittasin kyllä ihan suomalaisiin ateisti- eli tiedeuskovaismiehiin. He antavat tehdä lapsille kaiken mitä lääkäri määrää ja tunkeutuvat heidän kehoihinsa, antavat lääkärien silpoa ja r aiskata näiden äidit, jne. jne. jne.
Sellaisia aivopieruja tällä kertaa. Laitahan korkki jo kiinni.
"Eeeeei me r aiskata tää on synnytyksessä avustamista, eeeeei tää oo silpomista tää on episotomia, eeeeeei tää oo silpomista tää on sektio. Hys hys et nähnyt mitään HULLU OTA LÄÄKKEET ET NÄHNYT MITÄÄN HULLUUUUUUUUUU" :D
Perus gaslightingit silpomisten päälle
Ai sinä käytätkin myös kannabista. Se selittää nuo sekopäiset kommenttisi.
Vierailija kirjoitti:
"Internetissä sanottiin ikäviä asioita joten lasten silpominen tekee mielipahasta vähemmän ikävää."
Miettikää minkälainen psykopaatti. Miten tuo eroaa siitä että sanoisi kannattavansa tyttöjen silpomista koska ei tykkää afrikkalaisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikalapsen äitinä tämä kyllä riipii sydänjuuria myöten.
Miten joku "isä" voi tehdä noin lapselleen?
En pääse maksumuurin takaa lukemaan juttua mutta toivottavasti Emilia otti eron tuosta ihmisroskasta.
Vihervasemmisto haukkuu ja maalittaa äitiä jo rasistiksi.
Vihervasemmisto silpoo ja ympärileikkaa vauvansa osoittaakseen tukea islamille.
Ai juutalaiset on nykyään vihervasemmistoa. Mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin ensimmäisen viestini tähän ketjuun, ja sain kuulla heti olevani pakkomielteinen jankkaaja. Ilmeisesti sä et oikeasti edes halua keskustella kenenkään kanssa? Vai etkö osaa?
Vai vielä keskustella pitäisi kaltaisesi raivottaren kanssa. Jos asenteesi on että silpominen on ihan ok koska et pidä jostain palstamiehestä niin olet todella häiriintynyt. Ja sellaisten kanssa ei keskustella.
"Eeeeei me r aiskata tää on synnytyksessä avustamista, eeeeei tää oo silpomista tää on episotomia, eeeeeei tää oo silpomista tää on sektio. Hys hys et nähnyt mitään HULLU OTA LÄÄKKEET ET NÄHNYT MITÄÄN HULLUUUUUUUUUU" :D
Perus gaslightingit silpomisten päälle