Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään 24-vuotiasta, joka ei ole koskaan saanut orgasmia?

Vierailija
04.05.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sain sen yhdynnässä! Vasta sen jälkeen opin, miten pystyn tekemään sen itse itselleni.

Vierailija
2/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta lähempänä kolmeakymppiä opin saamaan sen hieronnalla,

vieläkään ei yhdynnässä onnaa, mutta hyvä että jotenkin edes!!! =)

tsemppiä vaan harjoituksiin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui kuin alapää olisi ihan tunnoton. Sen takia en kokeillut sitä kovinkaan montaa kertaa. Kuvittelin, etten pysty saamaan orgasmia. Voi, kuinka väärässä olinkaan! Nyt pystyn tekemään sen itselleni parissa minuutissa, jos on hyvä fiilis päällä.

t. 5

Vierailija
4/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kysymyksestäsi päättelen, ettet ole itse koskaan saanut orgasmia, onko näin?

Kerron, miten itse saan sen. Ensinnäkin, kosteus on kaiken A ja O. Jos paikat ovat kuivat, hierominen ei tunnu hyvältä. Reilusti vain joko liukastusainetta tai omaa sylkeä peliin (vesi ei ole hyvä vaihtoehto, koska ei pidä alapäätä liukkaana riittävän pitkään). Ja aina kun tuntuu, että " tatsi" häviää, lisää liukastetta. Toiseksi, klitorisaluetta pitää venyttää toisella kädellä niin, että klitoris tulee kunnolla esille ja alue on pinkeä. Sitten alat hieroa klitorista rauhallisesti, pienellä liikkeellä esim. sormea pyörittäen. Jos pysyt kiihottamaan itseäsi etukäteen visuaalisesti (esim. leffan rakastelukohtausta katsoen tmv.), niin se helpottaa orgasmin saamista. Lisämausteena käytän joskus dildoa, jota painan emättimen etuseinää vasten (G-piste), jolloin orgasmista tulee vielä voimakkaampi. Mutta sitä kannattaa kokeilla vasta sitten, kun on onnistunut saamaan orgasmin pelkästään sormella hieromalla. Mukavia itseentutustumishetkiä ;)

ps. toisilla on varmasti ihan eri taktiikka, mutta tuo ylläoleva tehoaa muhun

Vierailija
5/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sen yhdynnän " jälkimainigeissa" . Elin jo avoliitossa mieheni kanssa ja krapula-aamunsa ensimmäinen yhdyntä oli takana. Miestä himotti edelleen, niin jäi puolijäykällä elimellään hiljaa liikkumaan sivuasennossa ja hieroi samalla sillain lempeästi. Alkoi tuntua toooosi hyvältä ja sanoin miehelle, että nyt et ainakaan lopeta tuota.

Ja siitä se sitten rätkähti. Vähän niinku puun takaa, yllättäen.

Meni aikoja, jolloin sain vain aniharvoin. Yritin aktiivisesti itsekin, mutta ei vain tuntunut onnistuvan. Lopulta opin niin, että annoin miehen nukahtaa yhdynnän jälkeen ja hiippailin vessan kautta toiseen huoneeseen. Käytin apuna sekä dildoa että kättä, jotenkin tuo yhdynnän tai siemennesteen tuoma liukkaus ja turvotus auttoivat asiaa.

Nykyään mä saan aina :) Mutta on mulla ihana mieskin.

Vierailija
6/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ole saanut vielä koskaan. Ei yhdynnässä eikä itse. Kaksi kertaa ollut naimisissa, monta lasta.. Oon yrittäny neuvoa, mutta joku tosi vahva esto sillä täytyy olla päällä. Jotenki vaan tosi surullista, paljostahan siinä jää paitsi.

Vierailija
7/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei ole saanut koskaan. Yhdynnässä tai itse tekemällä. Kaksi kertaa naimisissa, monta lasta.. Ei vaan onnistu, oon yrittänyt aika yksityiskohtaisestikin neuvoa mutta tuntuu että jokin esto on niin vahva, ettei oikein kehtaa kunnolla itsekseen harjoitella. Surullista vaan, jäähän siinä paljosta paitsi.

Vierailija
8/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan pelkästään. Mulla asiaan vaikutti rakenne JA rentoutumattomuus. Seksistä pidin kyllä aivan valtavasti jo ennen omaa saamistani.

Vierailija
9/9 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain ekan yhdyntäorgasmin vähän samanlaisissa tunnelmissa kuin yksi edellä kirjoittaneista, pikku hiprakassa sekstailujen ns." jälkiliukkailla" , juuri silloin kun vähiten osasin odottaa. Ja olin n. 25-vuotias silloin. Sen jälkeen ison O:n saaminen on ollut aina vain helpompaa. Mutta ei se joka yhdynnässä tule vieläkään, vaan enpä ota paineita asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme