12v yhdessä eikä vieläkään naimisissa?
Turha varmaan toivoa, että enää naimisiin mennään? Lapsikin jo on, eikä muutosta tullut siitäkään.
Kosin itse 5 vuoden seurustelun jälkeen ja kieltätyi, vaikka sitä ennen oli puhunut itse aiheesta aina silloin tällöin ja kutsui minua vaimona ja oli ollut melko positiivinen asian suhteen. Ja silti edelleen välillä saattaa mainita muutaman vuoden välein naimisiinmenosta, että jos joskus mennään. Taisi viimeksi kolme vuotta sitten edellisen puhua näin.
Jos naimisiinmenosta yrittää puhua, lyö leikiksi. Ja nyt kun on lapsi, niin riittää kuulema kun lapsen elämä turvattu, joten puheet kääntyneet siihen, että miksi vaivautua naimisiin.
Itselle olisi naimisiinmeno tärkeää, mutta elän ilman sitäkin, mutta en ymmärrä tuollaista juupas eipäs leikittelyä.
Kommentit (362)
Asia on selvä. Hän ei halua kanssasi neimisiin. Voit antaa yhden tilaisuuden ja kysyä vielä kerran ihan suoraan. Jos kieltäytyy tai yhtään kiemurtelee, jätä!
Jos ollaan uusiopariskunta ja molemmilla ennestään lapsia, niin helpompaa olla menemättä naimisiin.
Kummankin lapset perivät oman vanhempansa eikä jää leskenasumisoikeutta rasittamaan.
Leskeneläkkeen takia ei naimisiin kannata mennä, se on sen verran pieni uusissa avioliitoissa.
Menkää vaan kihloihin, on sormus sormessa ja suhde virallistettu sukulaisille ja tutuille.
Kännissä ja kihloissa on kiva olla.