Miksi köyhät eivät edes tosissaan yritä tienata enemmän?
Valittavat vaan kun ei rahat riitä ja vinkuvat että miksi joku ei anna niille sitä ja tätä.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki ei ole miljonäärejä
Kaikki eivät voi tienata miljoonia kokouksissa käsiään heiluttelemalla, vaan jonkun on ihan oikeasti tehtävä ne työt, joiden ansiosta miljonäärit ne miljoonansa saavat. Ja niillä paikoilla ei miljoonia taota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät voi tienata miljoonia kokouksissa käsiään heiluttelemalla, vaan jonkun on ihan oikeasti tehtävä ne työt, joiden ansiosta miljonäärit ne miljoonansa saavat. Ja niillä paikoilla ei miljoonia taota.
En minä ainakaan ole tienannut miljoonaani "käsiä heiluttamalla" vaan ihan töitä tehdän ja sijoittamalla osan tuloistani tuottamaan lisää tuloja.
Vierailija kirjoitti:
Koska köyhät ovat tyhmiä.
Kerro sinä fiksuna miten.
Koska laitaoikeistohallitus (KOK, PS, KD, RKP) poisti mahdollisuuden tehdä töitä ja tienata tukien päälle edes jotain. Nyt työttömien kannattaa istua kotona tekemättä mitään. Voiko mikään olla näin typerä kuin laitaoikeistohallitus?
Yritän jatkuvasti. Tosin jos tästä huutelisin kelalle niin se kiellettäis ja pitäisi antaa tienaamani rahat kelalle.
Koska hallitus on leikannut tukia
Jos tuet olisivat suuremmat niin köyhät yrittäisivät enemmän
Vierailija kirjoitti:
Yritän jatkuvasti. Tosin jos tästä huutelisin kelalle niin se kiellettäis ja pitäisi antaa tienaamani rahat kelalle.
eikä pitäisi antaa.
Kyllä yrittävät. Mutta sitä on sinulle turha selittää. Aloituksesta näkee, ettet kysy tosissasi, vaan olet vain yksi niistä, joille köyhien kiusaaminen on harrastus ja kurjuus aina ihmisen oma vika, myös silloin kun ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Koska hallitus on leikannut tukia
Jos tuet olisivat suuremmat niin köyhät yrittäisivät enemmän
paskat yrittäisi. Eihänhän he ole tähänkään asti mitään yrittäneet.
Siksi koska en halua alistua sinun pompottelulle. Sinä et määrää minua.
Kyllä yritystä on, mutta TE toimisto, tai mikä tämå kunnallinen palvelu nyt onkaan, torppaa sen vikkelästi ja tulkitsee yrittäjyydeksi kaiken pienenkin laskutuksen. Esim jos laskutan laskutusyrityksen kautta 90 e kuussa, nin tädääää, olen yrittäjä, jolla ei ole oikeutta tukiin.