Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette tehneet lapsia niin onko teillä millainen työ ja kuinka paljon teillä on rahaa?

Vierailija
14.03.2026 |

Mitä työtä te siis teette? Paljonko saatte palkkaa? Onko teillä paljon sijoituksia/säästöjä?

Monet nykyään mieluummin haluaa vaurastua kuin tehdä lapsia, eli monet elää nuukasti ja sijoittaa kaiken ylimääräisen rahan koska työllä suomessa ei voi saada hyvää elintasoa. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalityöntekijä. Palkka 5000/kk brutto. Omaisuuden arvo n. 600 000. 

Kyllä tuollalla palkalla ja omaisuudella voisi lapsia tehdä. Minä olen duunari metallialalla palkka 3600e/kk ja omaisuutta noin 50 000e joten en lapsia tee ennen kuin salkun arvo on jotain +500 000e ja palkka jotain samaa mitä sinulla on.

M36

Sitten sinulla on saavuttamasi varallisuus, olet niin vanha ja rupsahtanut ettet saa enää naista muuten kuin ostamalla.

Aijaa no sitten jää lapset tekemättä. Sitten nautin elämästä matkustaen ja vaikka siten että muutan asumaan ulkomaille. 

Yritysten pitäisi maksaa kunnollista palkkaa tai sitten täällä hintoja sekä verotusta pitäisi keventää huomattavasti jotta paskalla palkalla lisääntyisin.

M36

On paljon parempi ettet lisäänny, koska et osaa ajatella muuta kuin rahaa ja rikastumista. Kaltaisesi pintaliitäjät eivät ansaitse lapsia.

Eli sinun mielestä työläiset eivät saa tavoitella vaurastumista, hyvin usein ne on juurikin niitä hyvätuloisia tai rikkaita jotka moittivat sitä jos työläinen haluaa vaurastua.

Minä tavoittelen vaurastumista ja jos joskus olen vauras niin sitten harkitsen oman perheen perustamista, ensin talous kuntoon ja sitten lapset.

M36

Ei millään pahalla, mutta alat olla jo aika iäkäs pikkulasten isäksi, varsinkin jos niiden äidistä ei ole vielä edes mitään tietoa.

Jos lasta aletaan tekemään reilusti yli nelikymppisenä niin olet jo 60 pappa, kun lapsi käy rippikoulua.

Oot vähän kuin isoisä sille lapselle.

Vierailija
22/24 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tein ekat lapset niin tein töitä siivousalalla alle 10e tunti ja kolmivuorotyötä. Ei säästöjä.

Kolmannen lapsen tein työttömänä. Ei edelleenkään säästöjä.

Nykyään tienaan 3000ekk brutto, säästöjäkin on kertynyt. Kuopus 15v, isommat muuttaneet jo omilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy äidiltäsi ja isältäsi

Vierailija
24/24 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalityöntekijä. Palkka 5000/kk brutto. Omaisuuden arvo n. 600 000. 

Kyllä tuollalla palkalla ja omaisuudella voisi lapsia tehdä. Minä olen duunari metallialalla palkka 3600e/kk ja omaisuutta noin 50 000e joten en lapsia tee ennen kuin salkun arvo on jotain +500 000e ja palkka jotain samaa mitä sinulla on.

M36

Sitten sinulla on saavuttamasi varallisuus, olet niin vanha ja rupsahtanut ettet saa enää naista muuten kuin ostamalla.

Aijaa no sitten jää lapset tekemättä. Sitten nautin elämästä matkustaen ja vaikka siten että muutan asumaan ulkomaille. 

Yritysten pitäisi maksaa kunnollista palkkaa tai sitten täällä hintoja sekä verotusta pitäisi keventää huomattavasti jotta paskalla palkalla lisääntyisin.

M36

On paljon parempi ettet lisäänny, koska et osaa ajatella muuta kuin rahaa ja rikastumista. Kaltaisesi pintaliitäjät eivät ansaitse lapsia.

Eli sinun mielestä työläiset eivät saa tavoitella vaurastumista, hyvin usein ne on juurikin niitä hyvätuloisia tai rikkaita jotka moittivat sitä jos työläinen haluaa vaurastua.

Minä tavoittelen vaurastumista ja jos joskus olen vauras niin sitten harkitsen oman perheen perustamista, ensin talous kuntoon ja sitten lapset.

M36

Ei millään pahalla, mutta alat olla jo aika iäkäs pikkulasten isäksi, varsinkin jos niiden äidistä ei ole vielä edes mitään tietoa.

Jos lasta aletaan tekemään reilusti yli nelikymppisenä niin olet jo 60 pappa, kun lapsi käy rippikoulua.

Oot vähän kuin isoisä sille lapselle.

Täältä sivusta huutelen, että kun tapasin mieheni hän oli 34v ja minä 23v. Ensikerran isäksi hän tuli 40v ja esikoisen rippikoulun aikoihin hän oli 55v. Ei mikään 60 pappa. 

Hänen oma isänsä oli 43v kun mieheni syntyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme