S-pankki ainoa palvelumaksuton pankki?
Kaikilla pankeilla on palvelumaksut, ellet ole rikas. Miten köyhät maksaa lähes 5 euron palvelumaksun kuukaudessa? Sehän on melkein 60 e vuodessa, hirveä summa! Pankkitili on pakko olla.
Kommentit (13)
Ässässä oltu jo monta vuotta ja viime syksynä siirtyivät minun ikävanhemmat ässään jotta pystyn hoitamaan heidän lasku ja pankkiasiat.
Nordea haluaa köyhät ässään. Tilillä on oltava vähintään 30000 et pääsee etuasiakkaaksi.
On ilmainen mutta paska. Muutama tarpeellinen juttu ei toimi. Pitää vaihtaa pankkia.
Siinäkin on se juttu että tarvii maksaa satanen asiakkuudesta että on kuukausimaksuton tili.
Nii, haluaisin pysyä Nordeassa, mutta ei voi enää.
Vierailija kirjoitti:
Siinäkin on se juttu että tarvii maksaa satanen asiakkuudesta että on kuukausimaksuton tili.
Muistaakseni olen OP:llekin maksanut jonkun suojelumaksun mutta eipä se niitä estä repimästä 5 euron "palvelu"maksua siitä että hoidan asiani itse netissä.
Vierailija kirjoitti:
Maksatteko kiltisti noi 4-5 euron palvelumaksut? Esim. Nordealla muuttuu 1.5.
Olen Nordean asiakas, mutta en ole maksanut sinne vuosikausiin mitään palvelumaksuja muusta kuin kulut osakekaupoista (jotka nekin ovat selvästi pienemmät kuin esim. Nordnetillä).
1980-luvulla pankeilla ei ollut palvelumaksuja, mutta asuntolainojen marginaalit olivat 2-3 %, kun ne nykyisin ovat alle 0,5 %. Esim. 100 000 euron asuntolainassa tuo tarkoittaa 1500 - 2500 euron eroa korkokuluissa vuodessa. Valitsisitko mieluummin sen?
Opsta saa sentään bonuksia, jotka pienentää palvelumaksua.
Vierailija kirjoitti:
1980-luvulla pankeilla ei ollut palvelumaksuja, mutta asuntolainojen marginaalit olivat 2-3 %, kun ne nykyisin ovat alle 0,5 %. Esim. 100 000 euron asuntolainassa tuo tarkoittaa 1500 - 2500 euron eroa korkokuluissa vuodessa. Valitsisitko mieluummin sen?
Ei mulla ole lainaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Nordean asiakas, mutta en ole maksanut sinne vuosikausiin mitään palvelumaksuja muusta kuin kulut osakekaupoista (jotka nekin ovat selvästi pienemmät kuin esim. Nordnetillä).
En minäkään. Tuli yllätyksenä, että 1.5. lähtien maksan.
Vierailija kirjoitti:
Opsta saa sentään bonuksia, jotka pienentää palvelumaksua.
Minulla on 5 tonnia OP:ssa säästöjä ja saan euron bonuksia kuussa. Aika varakas kartanoloordi saa olla että siellä hyötyy.