S-pankki ainoa palvelumaksuton pankki?
Kaikilla pankeilla on palvelumaksut, ellet ole rikas. Miten köyhät maksaa lähes 5 euron palvelumaksun kuukaudessa? Sehän on melkein 60 e vuodessa, hirveä summa! Pankkitili on pakko olla.
Kommentit (51)
Minusta on ja en tiedä muita pankkeja joilla ei olisi ko. maksuja. Mulla on peräti 7,76e.
Bonukset ja säästöjen korot ehkä vielä riittää kustantamaan palvelumaksut. Sitten pitää alkaa miettimään kun rahojen talletus alkaa menemään tappion puolelle.
Mulla on S-pankin tili ja palvelumaksua menee 2,50€/kk. Sopii mulle, toisin kuin esimerkiksi Danske Bank mikä kiskoo "palvelumaksuja" yli 5€/kk, vaikkei tilillä edes tapahdu mitään. Ja palveluahan sieltä ei saa, olen marraskuusta asti odottanut pankkikorttia. Moido vaan Danske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäkin on se juttu että tarvii maksaa satanen asiakkuudesta että on kuukausimaksuton tili.
Muistaakseni olen OP:llekin maksanut jonkun suojelumaksun mutta eipä se niitä estä repimästä 5 euron "palvelu"maksua siitä että hoidan asiani itse netissä.
Et sinä kuitenkaan itse ylläpidä järjestelmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäkin on se juttu että tarvii maksaa satanen asiakkuudesta että on kuukausimaksuton tili.
Muistaakseni olen OP:llekin maksanut jonkun suojelumaksun mutta eipä se niitä estä repimästä 5 euron "palvelu"maksua siitä että hoidan asiani itse netissä.
Tosiaan joku omistaja-asiakas olen OP:ssakin olevinani, paitsi ettei se oikein missään tunnu näkyvän enkä enää muista mitä etuja sillä oli saavinaan. Ilmeisesti ne edut tulee vasta sitten kun kantaa tarpeeksi rahaa sisään.
Luulitko, että pankit eivät ole liikelaitoksia vaan jotain sossun jatkeita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opsta saa sentään bonuksia, jotka pienentää palvelumaksua.
Minulla on 5 tonnia OP:ssa säästöjä ja saan euron bonuksia kuussa. Aika varakas kartanoloordi saa olla että siellä hyötyy.
En ole kartanoloordi enkä erityisen varakas mutta hyvin riittää pikkubonukset sen kk-maksun kuittaamiseen, joka on muuten mulla €3,95.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan joku omistaja-asiakas olen OP:ssakin olevinani, paitsi ettei se oikein missään tunnu näkyvän enkä enää muista mitä etuja sillä oli saavinaan. Ilmeisesti ne edut tulee vasta sitten kun kantaa tarpeeksi rahaa sisään.
Luulitko, että pankit eivät ole liikelaitoksia vaan jotain sossun jatkeita?
Luulin että niiden tehtävä olisi pitää rahoistani huolta eikä ottaa maksua siitä että annan heille rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opsta saa sentään bonuksia, jotka pienentää palvelumaksua.
Minulla on 5 tonnia OP:ssa säästöjä ja saan euron bonuksia kuussa. Aika varakas kartanoloordi saa olla että siellä hyötyy.
En ole kartanoloordi enkä erityisen varakas mutta hyvin riittää pikkubonukset sen kk-maksun kuittaamiseen, joka on muuten mulla €3,95.
Kyllä sinä aika varakas olet jos fyffee löytyy luokkaa 50 donaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä kuitenkaan itse ylläpidä järjestelmää.
Kerrohan minulle miten täysin automatisoitu järjestelmä on muka nykyään kalliimpi ylläpitää kuin ihmispalvelijat ja konttorit joka pitäjässä ennenvanhaan?
Mikä pankki on köyhälle paras jos tilitapahtumia on 2-4 kk. Työmarkkinatuli tulee ja se menee samantien vuokraan. Kerran tai 2 voi kortilla maksaa kaupassa.
Helkkari mitä perseilyä. Ei siis riitä että ne pelaa niillä tallettamillani rahoilla niin pitää ryöstää vielä näillä palvelumaksuilla vähän lisää.