Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-pankki ainoa palvelumaksuton pankki?

Vierailija
14.03.2026 |

Kaikilla pankeilla on palvelumaksut, ellet ole rikas. Miten köyhät maksaa lähes 5 euron palvelumaksun kuukaudessa? Sehän on melkein 60 e vuodessa, hirveä summa! Pankkitili on pakko olla.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatteko kiltisti noi 4-5 euron palvelumaksut? Esim. Nordealla muuttuu 1.5.

Vierailija
2/29 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ässässä oltu jo monta vuotta ja viime syksynä siirtyivät minun ikävanhemmat ässään jotta pystyn hoitamaan heidän lasku ja pankkiasiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea haluaa köyhät ässään. Tilillä on oltava vähintään 30000 et pääsee etuasiakkaaksi.

Vierailija
4/29 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmainen mutta paska. Muutama tarpeellinen juttu ei toimi. Pitää vaihtaa pankkia.

Vierailija
5/29 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäkin on se juttu että tarvii maksaa satanen asiakkuudesta että on kuukausimaksuton tili.

Vierailija
6/29 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, haluaisin pysyä Nordeassa, mutta ei voi enää.

Vierailija
7/29 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäkin on se juttu että tarvii maksaa satanen asiakkuudesta että on kuukausimaksuton tili.

Muistaakseni olen OP:llekin maksanut jonkun suojelumaksun mutta eipä se niitä estä repimästä 5 euron "palvelu"maksua siitä että hoidan asiani itse netissä.

Vierailija
8/29 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Nordean asiakas, mutta en ole maksanut sinne vuosikausiin mitään palvelumaksuja muusta kuin kulut osakekaupoista (jotka nekin ovat selvästi pienemmät kuin esim. Nordnetillä).

Vierailija
9/29 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1980-luvulla pankeilla ei ollut palvelumaksuja, mutta asuntolainojen marginaalit olivat 2-3 %, kun ne nykyisin ovat alle 0,5 %. Esim. 100 000 euron asuntolainassa tuo tarkoittaa 1500 - 2500 euron eroa korkokuluissa vuodessa. Valitsisitko mieluummin sen?

Vierailija
10/29 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opsta saa sentään bonuksia, jotka pienentää palvelumaksua.

Vierailija
11/29 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1980-luvulla pankeilla ei ollut palvelumaksuja, mutta asuntolainojen marginaalit olivat 2-3 %, kun ne nykyisin ovat alle 0,5 %. Esim. 100 000 euron asuntolainassa tuo tarkoittaa 1500 - 2500 euron eroa korkokuluissa vuodessa. Valitsisitko mieluummin sen?

Ei mulla ole lainaa.

Vierailija
12/29 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Nordean asiakas, mutta en ole maksanut sinne vuosikausiin mitään palvelumaksuja muusta kuin kulut osakekaupoista (jotka nekin ovat selvästi pienemmät kuin esim. Nordnetillä).

En minäkään. Tuli yllätyksenä, että 1.5. lähtien maksan.

Vierailija
13/29 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opsta saa sentään bonuksia, jotka pienentää palvelumaksua.

Minulla on 5 tonnia OP:ssa säästöjä ja saan euron bonuksia kuussa. Aika varakas kartanoloordi saa olla että siellä hyötyy.

Vierailija
14/29 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkistin minulle tulleesta kirjeestä, että en edelleenkään maksa mitään 1.5. alkaen. Keille tähän asti ilmaiset palvelut muuttuvat maksullisiksi?

Vierailija
15/29 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan S-pankin bonuksilla Nordean palvelumaksut. Nyt ollut 4,65/kk mutta ilmeisesti noussee jos ei ole säännöllistä tuloa Nordeaan? No laitan sinne kyllä parisataa per kk jotka käytän työpaikan lounaisiin.

Piti lopettaa Nordea jo ajat sitten mutta tulin ajatelleeksi että soolomatkoilla olisi hyvä olla kaksi luottokorttia niin maksellaan siitä hyvästä sitten.

Vierailija
16/29 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaisilla 30 000 säästöillä pääsee etuasiakkaaksi, jolloin kulut 0 euroa.

Vierailija
17/29 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkistin minulle tulleesta kirjeestä, että en edelleenkään maksa mitään 1.5. alkaen. Keille tähän asti ilmaiset palvelut muuttuvat maksullisiksi?

Niille, joilla ei ole asuntolainaa tai 30000 tilillä. Tai miljonääripuoliso.

Vierailija
18/29 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni olen OP:llekin maksanut jonkun suojelumaksun mutta eipä se niitä estä repimästä 5 euron "palvelu"maksua siitä että hoidan asiani itse netissä.

Tosiaan joku omistaja-asiakas olen OP:ssakin olevinani, paitsi ettei se oikein missään tunnu näkyvän enkä enää muista mitä etuja sillä oli saavinaan. Ilmeisesti ne edut tulee vasta sitten kun kantaa tarpeeksi rahaa sisään.

Vierailija
19/29 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee Nordeassa kuukaushinnaksi jatkossa 6,99/kk, kun on Gold-kortti, ei asuntolainaa eikä 30 000 arvosta säästöjä. Aika suolainen hinta.

Vierailija
20/29 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, lopetin jo OPlla tilejä kun ryhtyivät nyhtämään vielä aiempaa enemmän yrityspuolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän