S-pankki ainoa palvelumaksuton pankki?
Kaikilla pankeilla on palvelumaksut, ellet ole rikas. Miten köyhät maksaa lähes 5 euron palvelumaksun kuukaudessa? Sehän on melkein 60 e vuodessa, hirveä summa! Pankkitili on pakko olla.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee Nordeassa kuukaushinnaksi jatkossa 6,99/kk, kun on Gold-kortti, ei asuntolainaa eikä 30 000 arvosta säästöjä. Aika suolainen hinta.
Eikö tuo 30 000 kannattaisi olla ihan puskurina pahan päivän varalla? Ei kannata kaikkea laittaa osakkeisiin.
Kyllä se 30 000 lasketaan, vaikka se olisi osakkeissa, kunhan osakkeet ovat Nordeassa olevalla arvo-osuus- tai osakesäästötilillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee Nordeassa kuukaushinnaksi jatkossa 6,99/kk, kun on Gold-kortti, ei asuntolainaa eikä 30 000 arvosta säästöjä. Aika suolainen hinta.
Eikö tuo 30 000 kannattaisi olla ihan puskurina pahan päivän varalla? Ei kannata kaikkea laittaa osakkeisiin.
Osakkeissa raha tekee lisää rahaa. Säästötilillä korko pieni. Köyhänä kaikki mun rahat tekee työtä. Osinkoa ja arvonnousua.
Vierailija kirjoitti:
Siinäkin on se juttu että tarvii maksaa satanen asiakkuudesta että on kuukausimaksuton tili.
Senhän voi maksaa ostoksilla ja sen saa takaisin jos päätät erota?
Vai oonko käsittänyt jotain väärin.
Ja kun se on maksettu niin saa bonuksia ja ylijäämän palautuksen.
Vierailija kirjoitti:
Opsta saa sentään bonuksia, jotka pienentää palvelumaksua.
Miten noita bonuksia saa? En minä ainakaan ole saanut yhtään mitään bonusta.
Minulla pankki ilmoitti joku vuosi sitten että nousee palvelumaksu, alkoi olemaan jo 10 euroa ne maksut, vaihdoin s pankkiin
Vierailija kirjoitti:
On ilmainen mutta paska. Muutama tarpeellinen juttu ei toimi. Pitää vaihtaa pankkia.
Paras tähän asti klo 18 pankkipalvelut arkisin jos tarvitsee. Muissa on kerta pari viikossa muutaman tunnin palvelua
S- kortti ja tili on meilläkin ruoka ja talousostoksiin. Lainat muualla joten nekin palvelut " kuluttomia"
Useinhan asioinnin ei tarvitse olla säästöjä. Velka on jopa mieluisampi vaihtoehto luonnollisesti :D pankki kun tienaa sillä paremmin/helpommin
Asuntolainan loputtua säästöpankki olis halunnut meidän perheeltä 27€/kk. Aika haipakkaa vaihdoin pankkia, paitsi lapselle jätin yhden tilin kun on ilmainen 26-vuotiaaksi asti.