Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori/vinted/huuto. Miksi merkitset suosikiksi?

Vierailija
14.03.2026 |

Joka alustalla sama ilmiö. Laitat ilmoituksen, edullisella hinnalla ja saat kymmeniä suosikki -merkintöjä. Ilmoitus on kuukauden esillä mutta kukaan ei osta. Voisko joku selittää miksi merkitsee suosikiksi jos ei osta? Ei edes hinnanlaskun jälkeen. Olen kokeillut pudottaa hintaa -50% jolloin itselle jäisi vaivanpalkkaa 1-2€/tuote miinus pakkauskulut. Oikeastiko joku olettaa/kuvittelee/vaatii että joku toinen lähettää ilmaisen tuotteen jonka saat postikulujen hinnalla? Näkee vaivaa hankkia pakkaustarvikkeet, ostaa 3€ teippirullia ja kuljettaa autolla 5 km päähän? Jos ei ole aikomustakaan ostaa, en koskaan merkitsisi suosikiksi yhtään mitään. Miksi suurin osa näin kuitenkin tekee? En ymmärrä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosikkimerkinnällä merkkaan esim. 5 keskenään vertailukelpoista ilmoitusta ja valitsen niistä parhaan. Loput 4 tietenkin skipataan sitten kokonaan.

Ei se mikään lupaus ostohaluista ole se merkintä. Olet käsittänyt jotain väärin.

En ole missään koskaan väittänyt sitä lupaukseksi ostaa. Vääristelet! Mutta jos et osta niin poista se merkintä. Miksi ihmeessä pidät sen kuukausia? Kait nyt kuukaudessa ehtii päättää ostaako tai että löysikö muualta?

Siis kävisin poistelemassa suosikeista tuotteita, miksi ihmeessä? Ettei myyjää harmita että kukaan ei osta?

Sinä et taida koskaan tehdä mitään kohteliaisuudesta tai ylipäätään hyvien tapojen vuoksi? Tunnen sinunkaltaiset ihmiset, olet yksi niistä joita kukaan ei halua asiakkaikseen. Nenä taitaa osoittaa vähän ylöspäin, vai mitä? 

Sinä olet nyt omassa päässäsi keksinyt käytännön ja mielestäsi hyvän tavan, ja kukaan muu maailmassa ei jaa näkemystäsi. Joten voi olla sinulla nyt vähän vaikeaa taistelua tuulimyllyjä vastaan saada kaikki muut käyttämään listojaan kuten juuri sinä haluaisit.

Vierailija
42/43 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä merkitsen suosikiksi ne joita harkitsen ostavani tai aion ostaa, että löydän sen ilmoituksen uudestaan. Ja kyllä mä niitä ostankin, mutta koska niitä on kertynyt paljon niin kestää hetki ostaa kaikki. Just sain ostettua yhden mitä olin ollut aikeissa ostaa monta kuukautta. Joskus ne vain unohtuu hetkeksi, ei ole hinnasta kiinni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin yhä kaupassa myynnissä olevan vaatteen kohdalla teen tykkäyksen, koska sitten voin googlata käytettynä myynnissä olevan. Näen silloin parempia kuvia tuotteesta ja todennäköisesti sovituskuvankin mallin päällä. Olen tehnyt hyviä ostoksia Vintedissä tällä taktiikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän