Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö ihmisen olla tyytyväinen siitä, että on työpaikka?

Vierailija
13.03.2026 |

Pitäisikö tuntea onnea siitä, että saa käydä töissä ja on ihan ok toimeentulo? Pitääkö työn olla enemmän?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokralaiselle tuo työ on ihan turhaa. 

vuokralainen saa sossusta enemmän rahaa kuin duunarintöistä tienaisi.

Vierailija
22/29 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viihdy enää työssäni uuden esimiehen tulon jälkeen - työni ei ole kannustavaa ja tuottavaakin vain firman omistajille. Lisäksi kielivähemmistöön kuuluminen (suomenkielisenä) vähentää työviihtyvyyttä, työkaverit sinänsä ihan mukavia. Olen vakavasti harkinnut irtisanoutumista.

Puhtaanapitoala?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis Valitettavasti se ei aina ole, niin että jos on työpaikka, niin se mahdollistaisi ok- toimentulon.

Tähän epäkohtaan havahtui kok-pers hallituskin poistamalla palkan suojaosan, koska se pelkäsi, että tylttömät eivät erotu tarpeeksi hyvin työssäkäyvistä ja halusi varmistaa, että kaikkein pienimpiä palkkoja saavat ja työttömät kyräilisivät ja kinaisivat keskenään....

Vierailija
24/29 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vuokralaiselle tuo työ on ihan turhaa. 

vuokralainen saa sossusta enemmän rahaa kuin duunarintöistä tienaisi.

Käyn itse vuokralaisena töissä, ja treidaan palkkarahoilla, jotta joskus pääsisi yhteiskunnan hierarkian ylemmille portaille.

Vierailija
25/29 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykytilanteessa on aihetta olla onnellinen jos on vakituinen kokopäiväinen työ.

Vierailija
26/29 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuntenut "onnea" töissä ollessani enää moneen vuoteen. Ainut onni on kotiin lähtö työpäivän jälkeen.

Kait nyt palkkapäivä edes hymyilyttää?

lähinnä vituttaa, kun palkka menee samantien viherveroihin, bensaveroihin, kiinteistöveroihin, sähköveroihin, jäteveroihin, vesiveroihin, yleveroihin, ruokaveroihin ym

Milläs nuo maksaisit jos et saisi palkkaa?

Vierailija
27/29 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on minulle lähtökohtaisesti puhdas vaihtokauppa, minä annan aikani ja osaamiseni, työnantaja palkan ja muut edut. Tokihan se on hyvä asia minun kannaltani, että joku työnantaja haluaa tehdä tämän vaihtokaupan juuri minun kanssani. 

En kauheasti mieti sitä, että pidänkö työstäni tai antaako se minulle jotain, sillä jos en tarvitsisi tätä vaihtokauppaa (eli palkkaa), niin kyllä minä silloin ihan muuta puuhaisin nyt työhöni käyttämän ajan. Lähinnä tärkeää on, ettei työpaikalla ole huono olla, koska se epäilemättä sitten heijastuisi muuhunkin elämään.  

Vierailija
28/29 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuin alkuun onnea työelämässä kun sai tehdä töitä mutta nyt iän myötä alkanut vituttamaan työnteko, käyt orjapalkalla töissä tekemässä töitä jotta johtajat ja firman omistajat rikastuu. Jos vähänkin istut tai näpräät puhelinta niin heti tulee johtajat kyselemään eikö ole töitä. Työelämä on minun mielestä lähinnä hölmöläisten hommaa ja ihmiset jotka ovat alistuvia käyvät töissä. Älykkäimmät ihmiset ei tee töitä ja heitä arvostan.

M34

Vierailija
29/29 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäisi olla tyytyväinen siihen, mutta ei tyytyväinen siitä.