Miten lähestyä naista mielenkiintoista naista, jonka kanssa on jo ollut silmäpeliäkin?
Käyn treenaamassa noin 4 kertaa viikossa kuntosalilla, ja olenkin kovassa kunnossa sen ja ruokavalion ansiosta.
Olen huomannut että salilla treenaa usein myös hyvässä kunnossa oleva nainen, minua pari vuotta nuorempi ehkä...Olen hänen kanssaan jo pientä flirttiä heittänyt, ja nyt haluaisin lähestyä häntä jotta voisimme tavata myös salin ulkopuolella.
Miten tässä kannattaa toimia? Salimimmejä paikalla?
M34
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Urgh. Älä.
Miksi ei?
ap
Niiiiiiiiiiiiiiiin, kuinka tässä tilanteessa tulee toimia. Vastaus löytyy varmasti tältä palstalta.
Voiko joku olla näin i di oo tti?
Varmaan täältä kysyisitkin neuvoja, jos tilanne olisi todellinen... :D
Vierailija kirjoitti:
EIkö se ole ihan loogista kysyä naisilta neuvoa?
Äkkiä nyt vinkkejä, pojalle pillua vielä tälle illalle :D
Huoh, tämän takia juuri on naisten saleja ja aikoja. Anna sen naisen treenata rauhassa.
Kuten nyt joka hvetin päivä on sinulle kerrottu, salilla ei lähestytä eli ahdistella naisia. Eli ET lähesty.
Vastaus ei muutu vaikka kuinka jankkaisit.
Tää sama pelle oli täällä jo eilenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIkö se ole ihan loogista kysyä naisilta neuvoa?
Kysy äidiltä toiminaohjeita.
Älä tee sitä.
"Don't shit where you eat"
T: Kokemusasiantuntija
Miks pitäisi lähestyä? Anna ihmisten olla rauhassa.
Aikoinaan, kun olin yliopistolla töissä niin näitä urpoja vaani opiskelijatyttöjä jossain kurssikirjahyllyjen takana. Vahtimestari sitten kuskas niitä pihalle runkkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan, kun olin yliopistolla töissä niin näitä urpoja vaani opiskelijatyttöjä jossain kurssikirjahyllyjen takana. Vahtimestari sitten kuskas niitä pihalle runkkaamaan.
"opiskeliatyttöäjä, joopajoo"
Reipas helikopteriesitys lähellä tsirpun naamaa, toimii.
Urgh. Älä.