Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa rajattomat anopit tarinoita

Vierailija
13.03.2026 |

Mä aloitan; 

10 v sitten asuttiin lapsen isän kanssa yhdessä hänen omakotitalossa, jonka omisti puoliksi anoppi. Anoppi kävi sitten lomareissun aikana vaihtamassa asunnossa koko sisustuksen ja osan mun astioista vei varastoon ja toi tilalle uusia. Jatkuvasti tuli sisälle ilmoittamatta, oli kiva siinä sitten ovi auki pissalla kuulla että huhuu moi!!. 

Kerran luulin olevani yksin kotona ja käytin vibraa, yhtäkkiä kuulin että appiukko onkin sisällä talossa rakentamassa. Kerran myös kävelin alasti keittiöön ja näin että appiukko siellä ilmoittamatta pihalla puuhailee pihatöitä.Paras oli se, kun tulin kotiin ja mun vaatekaappi oltiin järjestelty. Eihän siinä mitään, mut vaatekaapissa olleet vibrat ja dildot oli myös aseteltu siistiin riviin😅 kuulostaa trollilta, mut ei ole ja tästä tuli todella isoja riitoja silloin exän kanssa.

Eron jälkeen anoppi tuli vielä mun uuteen kotiin kahville katsomaan taaperoa ja toi tuliaisiksi uusia alusvaatteita😁 Oli varmaan katsonut mun vaatekaappia ja dildoja järjestellessään, että mun alusvaatteet on aika kulahtaneita.. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä