Saat potkut ja sinulle tarjotaan kolme vaihtoehtoa:sirkuspelle, salainen agentti vai uintivalvoja?
Joudut valitsemaan kolmen ammatin väliltä, minkä valitse ja miksi? Sirkuspellenä joudut esiintymään punaisen nenän kanssa yleisön edessä ja olet naurunalainen ja palkkasi on pieni. Salaisena agenttina vakoilet supolle ja palkkasi on korkea, mutta et voi kertoa työstäsi juuri mitään. Uintivalvojana istut uimahallissa valvomassa uimareita takapuoli kipeänä ja palkkasi on pieni.
Kommentit (25)
Agentti tietenkin. Sitten psykiatrit eivät voi vangita minua "harhoihin" vedoten. Olen aidosti agentti.
Sirkuspellenä joutuisi sietämäään kakaroita ja se ei käy. Uimavalvojana olisin mielelläni jossain missä olisi vain ihanat naiset rannalla <3
Todellisuudessa siellä olisi vankempaa kalustoa ja myös miehiä joten yök sille.
Salainen agenttipuuha olisi luonteva valinta.
Sirkuspellenä tuskin satuttaisin ketään ja saisin kiertää maailmaa. Ihmiset saa ilomielin nauraa, joko minulle tai minun kanssani.
Tai sitten voi ryhtyä kaikkien normaalien ihmisten pellenä pitämäksi katkeroituneeksi ja syrjäytyneeksi somettajaksi.
Olisin agentti, jonka cover olisi pellen ammatti. Sen varjolla sujuisi matkustelu sekä vakoilu sutjakkaasti, ja pankkitilille tulisi kaksi palkkaa.