Saat potkut ja sinulle tarjotaan kolme vaihtoehtoa:sirkuspelle, salainen agentti vai uintivalvoja?
Joudut valitsemaan kolmen ammatin väliltä, minkä valitse ja miksi? Sirkuspellenä joudut esiintymään punaisen nenän kanssa yleisön edessä ja olet naurunalainen ja palkkasi on pieni. Salaisena agenttina vakoilet supolle ja palkkasi on korkea, mutta et voi kertoa työstäsi juuri mitään. Uintivalvojana istut uimahallissa valvomassa uimareita takapuoli kipeänä ja palkkasi on pieni.
Kommentit (66)
Agentti tietenkin. Sitten psykiatrit eivät voi vangita minua "harhoihin" vedoten. Olen aidosti agentti.
Sirkuspellenä joutuisi sietämäään kakaroita ja se ei käy. Uimavalvojana olisin mielelläni jossain missä olisi vain ihanat naiset rannalla <3
Todellisuudessa siellä olisi vankempaa kalustoa ja myös miehiä joten yök sille.
Salainen agenttipuuha olisi luonteva valinta.
Sirkuspellenä tuskin satuttaisin ketään ja saisin kiertää maailmaa. Ihmiset saa ilomielin nauraa, joko minulle tai minun kanssani.
Tai sitten voi ryhtyä kaikkien normaalien ihmisten pellenä pitämäksi katkeroituneeksi ja syrjäytyneeksi somettajaksi.
Agentiksi kun alkaa voi tuplata palkkansa ryhtymällä kaksoisagentiksi.
Sirkuspelle ehdottomasti. Saisin kerrankin olla oma itseni. Olen tottunut olemaan naurunalainen.
Ehkä otan kaikki kolme, eli sirkuspelleasussa istun uimavalvojan tuolilla mutta oikeasti olen salainen agentti tarkkailemassa uimassa käyviä?
Ehdottomasti salainen agentti. Uida en osaa ja pelle oon muutenkin. Luonne sopii salaiseksi agentiksi ;D Ja itseasiassa se on mun salainen toive ollutkin lapsesta saakka. Ja monissa tilanteissa kun on annettu joku sattumanvarainen numero (yo-kirjoitukset, jotkut ryhmävierailut jne.) ni mulle tulee tilastojen näkökulmasta yllättävän usein 007 :D
N34
Vierailija kirjoitti:
Ehkä otan kaikki kolme, eli sirkuspelleasussa istun uimavalvojan tuolilla mutta oikeasti olen salainen agentti tarkkailemassa uimassa käyviä?
Täähän on mieletön kombo! :D
N34
Agentti, naisia, martineja, pyssyjä ym
Työttömänä minulle kelpaisi kolmesta vaihtoehdosta, mikä tahansa.
T: Tuntematon
Uimavalvoja, tuttua hommaa nuoruuden kesätöistä, ja entisenä kilpauimarina onnistuisi muutenkin.
Tarvitaan lisätietoja:
Saako pelle joitain muita etuja, pääseekö hän esim. ulkomaille pelleilemään (kiertävä sirkus)?
Joutuuko pelle kiipeilemään korkeisiin paikkoihin, nuoralle, tikkaille, telineille tm? Koostuuko yleisö lapsista, aikuisista vai molemmista (lapsiperheet)?
Joutuuko Supon agentti työssään hengenvaaraan? Joutuuko siinä siis olemaan yksinään muiden maiden vakoilijoiden ja agenttien seurassa, peiteroolissa, niin että jos paljastuu duunissaan, seurauksena on "likvidoiduksi" tuleminen? Onko apujoukkoja lähellä, vai hoitaako agentti työnsä peräti incognito ja naamaansa näyttämättä, esim netissä?
Ja pääseekö uimavalvoja sellaiseen halliin tai sellaiselle rannalle töihin, missä naiset uivat ja oleskelevat daisarit paljaina? Ja pääseekö uimavalvojana myös käpälöimään ja hieromaan niitä? Ja kuuluuko uimavalvojan tarjota moloaan uimapaikassa käyville naisille? (Moloni koosta olen kyllä saanut kehuja moneltakin naiselta vaikka kroppani laihuutta ja muotoa / ei-bodauksellisuutta on puolestaan arvosteltu negatiivisesti.)
Ja pitääkö uimavalvojan osata itse uida? En osaa, mutta ei kai se haittaa?
Unski - Monitaituri ja kaikkien alojen erikoisasiantuntija
Aloituksessa on virhe. Työpaikkoja ei tarjota Suomessa.
Uintivalvoja. Voi antaa ihmisten vain hukkua menee kahvilaan ja sanoa että oho olin tauvolla ei voi mitään.
Agentti, ilman muuta. Haluaisin olla jo nyt.
Oon ihan pelle muutenki niin se olisi valintani🥸🥳🤡
En minä haluaisi tehdä mitään töitä. Voisin ensin vähän aikaa vetää lonkkaa ansiosidonnaisilla. Palataan tähän vuoden kuluttua.
Olisin agentti, jonka cover olisi pellen ammatti. Sen varjolla sujuisi matkustelu sekä vakoilu sutjakkaasti, ja pankkitilille tulisi kaksi palkkaa.