Saat potkut ja sinulle tarjotaan kolme vaihtoehtoa:sirkuspelle, salainen agentti vai uintivalvoja?
Joudut valitsemaan kolmen ammatin väliltä, minkä valitse ja miksi? Sirkuspellenä joudut esiintymään punaisen nenän kanssa yleisön edessä ja olet naurunalainen ja palkkasi on pieni. Salaisena agenttina vakoilet supolle ja palkkasi on korkea, mutta et voi kertoa työstäsi juuri mitään. Uintivalvojana istut uimahallissa valvomassa uimareita takapuoli kipeänä ja palkkasi on pieni.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimavalvojana voi kyylätä perseitä ja tissejä.
Ja tyttöjen paljaita jalkoja.
Eläkeläismiesten
Vierailija kirjoitti:
Salainen agentti. Siinä pääsee lintsaamaan. Joskus kävisin agenttien päämajassa syömässä kampaviinereitä palavereissa. Tehtävä vaatii lujaa hermojen hallintaa, jotta naama pysyisi peruslukemilla. Ei saa räjähtää nauruun. Pomojen kanssa pärjää kun on samaa mieltä ja antaa niiden ottaa ensimmäisinä kampaviinerin.
Hyvä agentti nappaa kaikki viinerit eikä kukaan huomaa mittää. Se jos mikä vaatii hermojen hallintaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisin agentti, jonka cover olisi pellen ammatti. Sen varjolla sujuisi matkustelu sekä vakoilu sutjakkaasti, ja pankkitilille tulisi kaksi palkkaa.
Epäilen et jos käppäilet vihulaisen droonitehtaan kieppeillä pelleasussa toistuvasti sinut muistetaan aika pian...
Uimavalvojan homma kuulostaa aika vaaralliselta. Tällainen riskimpi kaveri kun säntää liukkaiden kaakeleiden yli manboobsit super-slow-mo-otoksessa herkullisesti heilahdellen hukkuvan apuun niin kallohan siinä on äkkiä halki. Hauskaksi minua taas ei ole tainnut kehua edes oma äiti koskaan, joten sirkuspellekin taitaa olla pois laskuista. Monesti olen kaikenlaisissa kinkereissä se kaveri jonka kukaan ei muista olleen edes paikalla, joten agentiksi sen sijaan saattaisin olla luonnonlahjakkuus?
Siihen Supon agenttihommaan saattaisin oikeasti jopa sopia. Jos jotain osaan, niin päästä ihmisten juttusille. Se on todella helppoa. Aina en ole itse edes se, joka puhuu ensin. Ihmisillä on tarve olla kontaktissa ja ihmiset on uteliaita.
Uida en osaa, joten se on poissuljettu. Muutoin valitsisin sen. Toki voisin vielä opetella uimaan, mutta tuskin minusta sujuvaa vesipetoa tulisi.
Sirkuspellen rooli taas ei sovi, koska en ymmärrä sellaisen huumorin päälle. Huumorini on mustaa ja vinksahtanutta.
Uimavalvoja ehdottomasti.
Olen lahjakas puuttumaan muiden tekemisiin ja minulla on tosi kova ääni. Puhun suoraan, osaan perustella asiani tehokkaasti ja toimin nopeasti.
Nauttisin vahtimisesta ja miten voisin saarnata sääntöjä rikkoville ääliöille värikkäin sanakääntein. Olen hyvä ennakoimaan ja utelias ihmisten tekemisten suhteen, mutta niin että saan muut tuntemaan olonsa vähän typeräksi.
Ehkä työn haastavuus olisi ihmisissä, jotka käyttävät fyysistä väkivaltaa. Siihen ehkä saisin turvaohjeet ja koulutuksen?
Työasu olisi mieleinen erityisesti talvella, koska pidän kesävaatteista.
EA-taidot pitäisi myös päivittää.
Pelle nyt olen muutenkin niin siihen rooliin sujahtaisin helpoiten !
Vierailija kirjoitti:
Uimavalvojana voi kyylätä perseitä ja tissejä.
Terve ahmed
Agentin työ on vaarallisin. Jos mokaisin ja jäisin kiinni, niin luultavasti kuolisin.
Uimavalvojan työhön uimataitoni on liian huono. En pystyisi pelastamaan ketään.
Joten ainoa mahdollinen työ on pellen työ.
Vierailija kirjoitti:
Agentin työ on vaarallisin. Jos mokaisin ja jäisin kiinni, niin luultavasti kuolisin.
Uimavalvojan työhön uimataitoni on liian huono. En pystyisi pelastamaan ketään.
Joten ainoa mahdollinen työ on pellen työ.
Minulla on nykyään myös aika huono muisti, joten senkin takia agentin työ ei sopisi.
Pakko valita sirkuspelle, koska olen jo sirkuksessa nimeltä Suomi.
Valitisisin noista pellen, olen jo valmiiksi melko naurettava tapaus.
Agentin työ olisi liian vaarallista joten sitä en valitsisi, enkä osaa uida joten uimavalvoja en voisi olla.
Ihan mikä vain. Kaikki lapsuuden haaveammattejani.
Uintivalvoja. Haluan säännölliset työajat.
Salainen agentti, jos saan valita itse tiimini. Työparini on psyƙopaattinen Villanelle (Killing Eve), jonka kanssa minulla on kuuma naisten välinen seksisuhde. Tiimiin kuuluu myös Jack Bauer ja yksitysetsivä Josef Matula.
Jos tämä ei toteudu, alan sirkuspelleksi.
Sirkuspelle. Parhain palkka, rento ilmapiiri, vähiten vastuuta, työ, joka saa nauramaan, mukavin työyhteisö.
Pelle, homma ei olisi stressaavaa ja maisemat vaihtuisivat säännöllisesti. Olen sitäpaitsi aina haaveillut duunista kiertävässä sirkuksessa / tivolissa, sen verran kiertolaisen verta minussa.
pelle kävisi oikein hyvin jos on päivätyö, iltaan en suostu
uida en osaa joten se ei käy
agentiksi sopisin määritelmän mukaan, mutta en edelleenkään iltahommiin suostu, enkä matkustamaan muihin maihin