Saan tukina 1837 euroa kuussa, miksi ottaisin paskaduunin vastaan jossa nettopalkka on sama tai pienempi?
Saan tukina 1837 euroa kuussa, miksi ottaisin paskaduunin vastaan jossa nettopalkka on sama tai pienempi?
Kommentit (64)
Ettei nyt olisi muunneltua totuutta?
Et miksikään. Ei tuollainen tilanne yksilön vika ole, vaan systeemissä on valuvika. Eli se pitää laittaa kuntoon ja leikata noita tukia, ei koittaa painostaa juuri sinua henkilökohtaisesti yksilönä johonkin töihin.
Mitä mitä, onko perjantain kunniaksi satusedän/-tädin tarinan summa noussut 500 eurolla :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu p.skaa
Mitä paskaa?
ap
Mistä tuommoisia tukia saa? Mä saan vain alle 600€/kk
Vierailija kirjoitti:
Ettei nyt olisi muunneltua totuutta?
Miten niin?
ap
Vierailija kirjoitti:
Kun asuu Helsingissä ja saa toimeentulotukea
ap
Sama jankutus, vain summa vaihtuu päivittäin.
Miksi ottaisit? No et varmaan ota. Mitä sä täältä kyselet, elä omaa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Ja jälleen kerran: asut omistusasunnossa ja sinulla/puolisolla on varallisuutta/tuloja/omaisuutta niin paljon ettet saa asumistukea tai toimeentulotukea. TAAS se jäi kertomatta.
Vierailija kirjoitti:
En ole tällä palstalla kertakaan tehnyt yhtään tähän aiheeseen liittyvää aloitusta
ap
Selkeästi hallituksella on vielä paljon tehtävää! Tuollaisen kannustusloukkuun ja valintaan ei voi ketään Suomessa laittaa! Työn on aina oltava kannattavampaa kuin tukien avulla eläminen! Tukia on siis leikattava!
Vierailija kirjoitti:
omistusasuja saa vain 595e. vuokralainen saa lähemmäs 2000e ja yh saa 2400-6000e/kk ihonväristä riippuen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun asuu Helsingissä ja saa toimeentulotukea
ap
Siis olet Suomen syöpä!
HELLsinkiloinen.
Vuokralaisen ei kannata mennä töihin. Vuokralaisille maksettavat tuet ovat suurempia kuin duunarin palkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tällä palstalla kertakaan tehnyt yhtään tähän aiheeseen liittyvää aloitusta
ap
höpöhöpö ja suksi vttuun ny
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
omistusasuja saa vain 595e. vuokralainen saa lähemmäs 2000e ja yh saa 2400-6000e/kk ihonväristä riippuen
Näinhän se menee
Älä puhu p.skaa