VELI-MATTI SAVINAINEN ON SAANUT RIKOSTUOMION
Hakannut 3 kertaa miestä nyrkillä 2012. Tämä on yleistä ja julkista tietoa.
Kommentit (15)
Ei yllätä. Ja hakee kuulemma persuihin
Miksi maalitat ihmistä yhden paidan takia?
Vierailija kirjoitti:
Mikä paita? Nyrkistä ap puhui.
sohvin tussu kostui kun näin pääsi kuittailemaan omaa suvaisemattomuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä maalitat Virtaa yhden paidan takia? Hän on saanut jopa tappouhkauksia, kun taas Savinaisesta leivottu kuningasta
Monet sinänsä aika kunnolliset ihmiset ovat tehneet jonkin rikoksen joskus nuorena, eikä ole koskaan jääneet kiinni.
Voi olla vaikka tapellut kaverinsa kanssa humalassa. Tästä ei tule rikostuomiota, jos tieto ei kantaudu poliisin korviin.
Sehän on ihan raivohullu, on tiedossa
Uhkasi käydä erotuomarin kurkkuun kiinni, useasti suihkussa. Aika raivotautinen tapaus
Minäkin olen saanut samanlaisen tuomion kuin Savinainen. Humalassa ollut jamppa yritti lyödä, väistin, löin kerran ja sitten ukko istui maassa ja huusi poliisia. Todistajat todistivat että humalainen kävi päälleni mutta koska väistin ja hän ei osunut mutta minä osuin niin sain tuomion pahoinpitelystä. Tuollaisilla tuomioilla i ole mitään merkitystä.
Kaverin kanssa riitely ei ole nyrkillä hakkaamista
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen saanut samanlaisen tuomion kuin Savinainen. Humalassa ollut jamppa yritti lyödä, väistin, löin kerran ja sitten ukko istui maassa ja huusi poliisia. Todistajat todistivat että humalainen kävi päälleni mutta koska väistin ja hän ei osunut mutta minä osuin niin sain tuomion pahoinpitelystä. Tuollaisilla tuomioilla i ole mitään merkitystä.
Savinainen löi kolme kertaa miestä nyrkillä. Siinä on mm. Aivovaurion riski korkea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä maalitat Virtaa yhden paidan takia? Hän on saanut jopa tappouhkauksia, kun taas Savinaisesta leivottu kuningasta
Virta saa niitä uhkauksia luultavasti muistakin syistä kuin Savinaisen maalittamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Savinainen löi kolme kertaa miestä nyrkillä. Siinä on mm. Aivovaurion riski korkea
Itsehän se humalainen sen aloitti.
Yksikin nyrkinisku voi tappaa. En ole Priden kannattaja mutta KUVOTTAVAA miten puolustellaan nyrkillä hakkaavaa miestä kuin jumalaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virta saa niitä uhkauksia luultavasti muistakin syistä kuin Savinaisen maalittamisesta.
Vita myös ansaitsee uhkauksia. Uhka yhteiskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Yksikin nyrkinisku voi tappaa. En ole Priden kannattaja mutta KUVOTTAVAA miten puolustellaan nyrkillä hakkaavaa miestä kuin jumalaa!
Toivottovasti sinä saat sitten nyrkistä.
Edellinen ketju poistui, syytä en tiedä. En ollut aloittanut edellistä ketjua. Olin juuri vastaamassa siihen.