Moni 40+ katselee parisuhteeseen vähän vanhempaa miestä ikäluokasta 55+. Tuntuuko että pieni ikäero piristää?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Eikä katso. Ystäväpiirissä me eronneet naiset tapaillaan kaikki meitä nuorempia miehiä.
Jakorasioita
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä totta. Katsoin juuri telkkarista kun Maria Veitola kävi Hjalliksen ja Jasminin luona kylässä. Heillä onni kukoisti 🤗
Onko Jasmin Pajari jo yli 40 v.?
Yksi pariskunta on hyvin pieni otanta. Se voi olla juuri se poikkeus
Typerä ajatus ottaa vanhempi puoliso.
Itse ainakin haluan jäädä samoihin aikoihin eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä totta. Katsoin juuri telkkarista kun Maria Veitola kävi Hjalliksen ja Jasminin luona kylässä. Heillä onni kukoisti 🤗
Onko Jasmin Pajari jo yli 40 v.?
Yksi pariskunta on hyvin pieni otanta. Se voi olla juuri se poikkeus
Myös Haukion exä oli selvästi vanhempi. Joillakin kiinnostus on näin. Suurimmalla osalla ei. Onneksi huomasin jo parikymppisenä että jo 10v on ikäerona liikaa. Ihan eri kokemukset ja aika takana. Vaikeampi tulla toimeen. Jopa noloa.
Nelikymppiset miehet etsivät usein nuorempia naisia, joten nelikymppiset naiset joutuvat/haluavat etsiä vanhempia miehiä. Nelikymppisenä hyväkuntoinen viisvitonen ei välttämättä tunnu paljon vanhemmalta, mutta kun nainen on viisikymppinen, mies on jo eläkeiässä. Kun nainen on eläkeiässä, mies on jo kahdeksankymppinen.
Kuka 60+ ukkeli täällä tekee joka päivä näitä epätoivoisia aloituksia? Ja puhuu muka 55+ - mutta samaa mieltä kuin tuossa yllä; se 55+ on tällä sovinistiherralla jo tässä vaiheessa 60+ niin kauan on samaa epätoivoa jatkunut.
Itse olen nainen. Nuorempana minulla oli samanikäisiä, korkeintaan +1 v vanhempia kumppaneita. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän lihaksikas, komeakasvoinen nuorempi mies miellyttää silmää. Tottakai komeus miellyttää naisen silmää, emme me ole mikään "sokea" sukupuoli. 40+ nyt tahtoisi vanhaa rumaa ukkelia kattella, kun oin vielä sen ikäinen, että voi saada itseään nuoremmankin orin?