Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Farmi Suomi 2026 OFFICIAL

Vierailija
12.03.2026 |

Tänään se taas alkaa. Aloitetaan uusi ketju uudelle vuodelle.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1443)

Vierailija
1281/1443 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ikinä halua että kukaan kova peluri voittaa, enkä toivo, että kukaan juonittelija voittaa.

Kirsi on kova peluri, vaikka eihän se sitä myönnä, että se on. 

Mites rautahammas? Sehän on pahin pelaaja tuolla, kierompi kuin korkkiruuvi ja kaiken lisäksi patalaiska akk a. 
Luulee typerys olevansa ukkojen sister kun tosiasia on se, että ne roikottaa tuota hyödyllistä idioottia mukana koska sen voittaa kaikki lajissa kuin lajissa.

Suomenruotsalaiset nyt vaan on tollasia.

Vierailija
1282/1443 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

V  .itun pehtoori muuttaa aina sääntöjä jos tehtävät sujuvat liian helpolla. Ja alussa yritti kyykyttää vanhusta, Frederickiä eikä päästänyt toimittamaan tarpeitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1443 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ikinä halua että kukaan kova peluri voittaa, enkä toivo, että kukaan juonittelija voittaa.

Mites rautahammas? Sehän on pahin pelaaja tuolla, kierompi kuin korkkiruuvi ja kaiken lisäksi patalaiska akk a. 
Luulee typerys olevansa ukkojen sister kun tosiasia on se, että ne roikottaa tuota hyödyllistä idioottia mukana koska sen voittaa kaikki lajissa kuin lajissa.

Eli mulgguja.

Vierailija
1284/1443 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Kirsin piti naulata puolet vähemmän nauloja pölkkyyn. Aivan liian paljon tasoitusta. Toisella ei ollut mitään mahdollisuutta. Miksi aina kaikkein ilkein voittaa. Vaikka onhan se peliä.

Formaatti vaatii, seuraavia kirsin osallistumisia on suunnitteilla, saatava hinnalla millä hyvänsä ja keksimällä ihmeellisiä sääntöjä, ettei putoaisi, ja saadaan juttuja medioihin. 

Vierailija
1285/1443 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vit tu. Kirsi sitä, Kirsi tätä, Kirsi pelaa jajajaa. Kukaan noista muista ei osaa muusta puhua kuin Kirsistä. Pahempia kuin viisivuotiaat. 
Ihan jo tämän takia toivon että Kirsi voittaa.

Vierailija
1286/1443 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä taas lapsellisia miehiä! 

Millä tavalla lapsellisia? 

Itse olen nainen, muta eniten minua ärsyttää tuo Kirsi, joka uhriutuu joka käänteessä ja julistaa sitä miten epäreilua on, "kun se voima".

Se nyt on yksi laji tässä kisassa, eivät muut siitä valita. Ei siinä voimassa todellakaan välttämättä mies edes voita, kun aivan käsittämättömällä kertoimella naisille  säädetään oma helpotettu tasonsa. Kummallista valittamista.

Alatyylinen Kirsin haukkuminen on asiatonta ja lapsellista! Sieltä tulee narsisti jms. sanoja.  Onko sinusta jonkun täysin tuntemattoman ihmisen haukkuminen esim narsistiksi asiallista?

Katsos, kun se näkyy. 

Tuo on törkeää! Se joka sanoo muita ihmisiä narsistiksi on itse NARSISTI !

Itse käytät kyseistä sanaa kovin paljon, luepa huolella, mitä edelliset on kirjoittaneet, hämmästyt, kuka sanaa käyttää. 

Se oli tietoista sanojen käyttöä kuten narsisti, koska täällä käytetään mm sitä sanaa Kirsistä! Samoin nuo muut sanat! Ja en ole sitä mieltä, että olisi! Oli tarkoitus herätellä haukkujia!

Kovasti tykkäät nostaa sitä sanaa huulillesi. 

Sinä myös! Kuten sanoin, en pidä Juccia tai ketään farmilaista narsistina vaan tarkoitus oli todellakin herätellä heitä, jotka siksi Kirsiä haukkuvat! Öitä!

Vierailija
1287/1443 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jucciko palasi farmille?

Tidjan 

Vierailija
1288/1443 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vit tu. Kirsi sitä, Kirsi tätä, Kirsi pelaa jajajaa. Kukaan noista muista ei osaa muusta puhua kuin Kirsistä. Pahempia kuin viisivuotiaat. 
Ihan jo tämän takia toivon että Kirsi voittaa.

Joo, tämä on ihan älytöntä!

Vierailija
1289/1443 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että Kirsi voittaa koko kisan.

Vierailija
1290/1443 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittaa, voittaa, järjestetty juttu! 

Vierailija
1291/1443 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen piipittäjä tuo jucci.  

Tidin ois pitäny voittaa

Noriko vasta ärsyttävä onkin, ehkä ärsytti Mikaakin... .

Mukavanoloinen nainen ja jaksoi jopa Kirsiä, mikä on jo saavutus.

Myös yksi turhuus tuolla. Roikotetaan mukana loppuun asti, syystä että kalkkiviivoilla tämä naikkonen on helppo voittaa. Mitä se on tuolla tehnyt, hymistellyt vaan takavasemmalla mahdollisimman näkymättömänä, ettei joudu kaksintaisteluun. 

Vierailija
1292/1443 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nainen, muta eniten minua ärsyttää tuo Kirsi, joka uhriutuu joka käänteessä ja julistaa sitä miten epäreilua on, "kun se voima".

Se nyt on yksi laji tässä kisassa, eivät muut siitä valita. Ei siinä voimassa todellakaan välttämättä mies edes voita, kun aivan käsittämättömällä kertoimella naisille  säädetään oma helpotettu tasonsa. Kummallista valittamista.

Alatyylinen Kirsin haukkuminen on asiatonta ja lapsellista! Sieltä tulee narsisti jms. sanoja.  Onko sinusta jonkun täysin tuntemattoman ihmisen haukkuminen esim narsistiksi asiallista?

Katsos, kun se näkyy. 

Itse käytät kyseistä sanaa kovin paljon, luepa huolella, mitä edelliset on kirjoittaneet, hämmästyt, kuka sanaa käyttää. 

Se oli tietoista sanojen käyttöä kuten narsisti, koska täällä käytetään mm sitä sanaa Kirsistä! Samoin nuo muut sanat! Ja en ole sitä mieltä, että olisi! Oli tarkoitus herätellä haukkujia!

Sinä myös! Kuten sanoin, en pidä Juccia tai ketään farmilaista narsistina vaan tarkoitus oli todellakin herätellä heitä, jotka siksi Kirsiä haukkuvat! Öitä!

Pidät, kyllä, epäilyttävän paljon. 

Vierailija
1293/1443 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää kun Kirsi minua vaan ärsyttää. En voi mitään. Yrittää esittää jotain äiti maata, kuinka on tasapainoinen. Ilkeän näköinen, vaikka ulkonäölle ei voi mitään. Ihan ulkopuolelta, luin miten Mika Salo on pettänyt vuosia Norikoa. Mulkvisti oikein 🤮 

Vierailija
1294/1443 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voittaa, voittaa, järjestetty juttu! 

Joo siellä on joku salainen operaatio ja salaliitto menossa ihan 4 kanavan kanssa ja Kirsihän tulee olemaan kaikissa uusissakin jaksoissa ja nekin hän voittaa! Näin ne on sopineet! 😉

Vierailija
1295/1443 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mulgguja.

Niin Juccikinhan on suomenruotsalainen…

Vierailija
1296/1443 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsos, kun se näkyy. 

Pidät, kyllä, epäilyttävän paljon. 

Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
1297/1443 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän ohjelmaan on kyllästynyt. Juonimista juonimisen perään. 

Miesten halveksumista naisten taholta. Ahneutta. 

Lopetin katsomisen kylläkin, ei kiinnosta noitten naispuoleisten suunnaton pelaaminen ja juonittelu. Naiset ryhmänä yrittävät saada miehet pois farmilta. Näin siellä on myös naiset sanoneet, miehet ensin pois. Onko se oikeaa. Lopettaisivat koko typerän ohjelman.

Hyvä muidut!

Vierailija
1298/1443 |
21.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirsi saa himoita ja tavoitella voittoa ihan niin paljon kuin pystyy, mutta onhan tuo nyt ihan naurettavaa väittää, että hän olisi jotenkin erityisen rehti pelaaja.

Mitä epärehtiä Kirsi on tehnyt, haluaisin tietää..kerro

Ei mitään - kysy vaikka kristillisiltä Kirsi-lahkon jäseniltä.

Tai Kirsiltä. Hänhän kertoi ettei koskaan valehtele. :D

Todella häikäilemätön pelaaja ja umpikiero.

Ja tuo omahyväisyys ja itsensä jalustalle nostaminen.

"Narsisti rakentaa itselleen oman todellisuu-den, eräänlaisen pseudotodellisuuden, jossa hän esittää itsensä virheettömänä ja manipuloi ympäristöään uskomaan tähän illuusioon. Tämä prosessi kumpuaa narsistin tarpeesta hallita ja ylläpitää omaa ylivertaisuuttaan. Hän voi esimerkiksi kaunistella saavutuksiaan, valehdella tai jättää toisten onnistumiset täysin huomiotta. Koska narsisti ei kykene hyväksymään ajatusta omasta vajavaisuudestaan, hän itsekin uskoo luomaansa vääristeltyyn todellisuuteen."

Itsestäsikö kerrot, vai onko joku lähisukulaisesi narsisti. Älä vain sano, että ketään Farmi-osallistujaa kutsut narsistiksi, vet voi mitenkään tuntea heistä ketään niin hyvin, että voit ainoatakaan haukkua narsistiksi. 

Vierailija
1299/1443 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V  .itun pehtoori muuttaa aina sääntöjä jos tehtävät sujuvat liian helpolla. Ja alussa yritti kyykyttää vanhusta, Frederickiä eikä päästänyt toimittamaan tarpeitaan.

Mitäs nukkui pommiin ja jäi "junasta". Ei maataloissa ollut ennenkään tapana maata pitkään ja heräillä milloin itselle sopii. Tuli ainakin selväksi, että harva meistä on rautaa, niin moni taipua saa.

Vierailija
1300/1443 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääntöjä on muutettu siinäkin, että naispuoleiselle ihmiselle on annettu tehtävässä huima etu matka. Yhden ainoan kerran se annettiin voimassa Eija K oli mukana, kun se pyysi hyvitystä, pari pientä puuta annettiin vähempi, sitten Eija hävisi  kisan. 

Ainoastaan on annettu hyvitystä pituuden takia. Tässä annettiin Kirsille huima etu.

Se oli toista pelaajaa kohtaan pelleilyä ja keljuilua, ei mitään muuta.