Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmi Suomi 2026 OFFICIAL

Vierailija
12.03.2026 |

Tänään se taas alkaa. Aloitetaan uusi ketju uudelle vuodelle.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (992)

Vierailija
901/992 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tietokilpailussa estetään, etteivät muut osallistujat eleillään tai ilmeillään anna vihjeitä.

Hyvänen aika, ettei suomalaisnainen tiedä edes mitä kalaa kutsutaan kyrmyniskaksi. Se tulisi jokaisen maahanmuuttajankin tietää. Kun hän kuitenkin tietää kansalliskalan, mutta silloin ainakin yleisö ilmeilee.

Mulle tuli ekana mieleen kyttyrälohi. 

Vierailija
902/992 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tietokilpailussa estetään, etteivät muut osallistujat eleillään tai ilmeillään anna vihjeitä.

Hyvänen aika, ettei suomalaisnainen tiedä edes mitä kalaa kutsutaan kyrmyniskaksi. Se tulisi jokaisen maahanmuuttajankin tietää. Kun hän kuitenkin tietää kansalliskalan, mutta silloin ainakin yleisö ilmeilee.

Mulle tuli ekana mieleen kyttyrälohi. 

Noita on Suomen ja Norjan Lapissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/992 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuolla isolla mustalla ole ollut persesyöpä. 

Syöpä tai mikään vastaava ei ole aihe kerätä säälipisteitä ja hakeutua median elätiksi eikä perustella ellei sen takia jotain jaksaisi, johonkin kykenisi

(eikö se Petollisten inhokki-Jasmiinakin kerää vastaavasti jotain ihme säälipisteitä eikä muualta ole saanut töitä kuvausten ajaksi).

Jassulla on tosi hauska podi.Ennen Nikon kanssa ja nykyään yksin.Se tyttö on rahansa ansainnut.Pelasti koko BB kauden ja oon nauranut sen jutuille podissa.

Jaccu on kyllä yks hirveimmistä bb-kilpailijoista ihan kaikilta kausilta katsottuna. Ei uppoa Jacun "hauskuus" ei alkuunkaan.

Vierailija
904/992 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tidjanin voittoa toivon. Sellainen "hyvällä tavalla tavis". 

Vierailija
905/992 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuolla isolla mustalla ole ollut persesyöpä. 

Syöpä tai mikään vastaava ei ole aihe kerätä säälipisteitä ja hakeutua median elätiksi eikä perustella ellei sen takia jotain jaksaisi, johonkin kykenisi

(eikö se Petollisten inhokki-Jasmiinakin kerää vastaavasti jotain ihme säälipisteitä eikä muualta ole saanut töitä kuvausten ajaksi).

Jassulla on tosi hauska podi.Ennen Nikon kanssa ja nykyään yksin.Se tyttö on rahansa ansainnut.Pelasti koko BB kauden ja oon nauranut sen jutuille podissa.

Jaccu on kyllä yks hirveimmistä bb-kilpailijoista ihan kaikilta kausilta katsottuna. Ei uppoa Jacun "hauskuus" ei alkuunkaan.

Anteeksi, mutta tämä keskustelu koskee Farmi Suomi -ohjelmaa. Ei ole ketään Jakkua täällä. Jukki on.

Vierailija
906/992 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi ITKI alkujaksoissa, kuinka paha olo tulee valehtelemisesta ja pahaa puhumisesta ym. ja mainitsi ettei koskaan tee niin. 

Kuitenkin hän oli käskenyt Jannican valehdella. 

Vierailija
907/992 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oisin vastannut vehnä, kun en itse ole käyttänyt koskaan ohraa enkä tiedä ketään kuka sitä käyttää. Mutta sehän on hienoa, kun voit arvottaa minua sen perusteella :D

Olenko ihan pihalla mutta eikö ohrasta tehdä olutta. Aika moni varmaan ohrapirtelöä käyttää.

Vierailija
908/992 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putoaisipa nainen.

Vierailija
909/992 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt vain tule mies vastaan mies?

Vierailija
910/992 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todella ärsyttäviä koko  eukkolauma ja Kirsi pahin.  Niin hyvää kuin  esitti niin kaikkein suurin kieroilija.

Vierailija
911/992 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten on surullista katsoa , näin huonoa porukkaa farmissa , ei oo koskaan ollut, juonitaan , ei mitään yhteishenkeen. Nyt meni kyllä kiinnostus. Miehet vastaan naiset , koko ajan tätä samaa hömpötystä. Yhteishenki täysin kateissa.

Vierailija
912/992 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan käsikirjotettua paksaa tää kausi. 

Vierailija
913/992 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Lång on aina ollut karmea tosikko.

Vierailija
914/992 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleen tykkää Kirsistå. 

Vierailija
915/992 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi on pahin mahdollinen työpari, ja tiimin jäsen, hyi helvata, jos tollanen olisi lähelläkään, ja sais kuunnella, arghh. 

Vierailija
916/992 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas Jannica kauniina ja herttaisena ainakin tässä jaksossa! 😍 Toivottavasti voittaa koko Farmin!

Vierailija
917/992 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi iso isosilmäinen N------ on kyllä kauhea tausta. SIlmät pyörii ja käy hermona Kirsille koko ajan.  Jos tämä olisi suora, melkein voisi pelätä.

Vierailija
918/992 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä miehet naiset vastakkainasettelua. Ja sitten naiset kuin kyyhkyläiset suhisee että miehet kaikki pois. Oksettaa tuo meininki. Farmi oli ennen hyvä ohjelma. Ai niin, olen muuten nainen.

Vierailija
919/992 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten on surullista katsoa , näin huonoa porukkaa farmissa , ei oo koskaan ollut, juonitaan , ei mitään yhteishenkeen. Nyt meni kyllä kiinnostus. Miehet vastaan naiset , koko ajan tätä samaa hömpötystä. Yhteishenki täysin kateissa.

Yksi tämuna pilaa helposti yhteisön hengen, nyt sen näkee todellisesti. 

Vierailija
920/992 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä kuumakalle toi kaveri jucci on, äkkiä. ulos koko ohjelmasta. Miksi Kirsiä koko ajan kalvaa . Ällöttävää , kyllä on typeriä miehiä , kaikki kolme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi