Farmi Suomi 2026 OFFICIAL
Tänään se taas alkaa. Aloitetaan uusi ketju uudelle vuodelle.
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (996)
Henriikka tippui. Kuka on torpparina Norikon jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuolla isolla mustalla ole ollut persesyöpä.
Syöpä tai mikään vastaava ei ole aihe kerätä säälipisteitä ja hakeutua median elätiksi eikä perustella ellei sen takia jotain jaksaisi, johonkin kykenisi
(eikö se Petollisten inhokki-Jasmiinakin kerää vastaavasti jotain ihme säälipisteitä eikä muualta ole saanut töitä kuvausten ajaksi).
Jassulla on tosi hauska podi.Ennen Nikon kanssa ja nykyään yksin.Se tyttö on rahansa ansainnut.Pelasti koko BB kauden ja oon nauranut sen jutuille podissa.
Miksi nämä kaksi mustaa miestä puhuu englantia keskenään.Farmi on ollut nimenomaan vanhojen ihmisten lemppari ohjelma.Ei oo kiva kun ei tiedä mitä ne puhuu.
Jucci oli suorapuheinen ja aito, vaikka jollain tavalla myös ärsyttäväkin. Hän kuitenkin sanoo Kirsille suoraan päin naamaa, että älä jaksa, olet pahin juonittelija, kun Kirsi esittää muka tietämätöntä. Ei Juccikaan varmasti mikään puhdas pulmunen ole, mutta Kirsi on maailman tekopyhin ihminen.
En ole nähnyt Kirsiltä mitään juonittelua.Jucci on vaan niin päättänyt.Eikö itse muka ole juonitellut? Tämähän on peli, missä on tarkoitus voittaa.Outoa leimata , joku ihminen ilman syytä juonittelijaksi, vaan siksi ettei pidä siitä.Muutenkin outoa tuntea tuollaista vihamielisyyttä ihmistä kohtaan, jota syyttää turhaan.
Tavallaan haluaisin olla Juccin puolella tässä Kirsi-Jucci-väännössä, mutta Juccin tapa pöydän ääressä hyökätä melko aggressiivisesti syyttelemään Kirsiä antamatta tämän puolustautua sanallakaan on äärimmäisen lapsellista. Etenkin kun tämä tapahtuu kerta toisensa jälkeen uudestaan. Asiallisemminkin voisi keskustella. Tai jättää kokonaan yrittämättä, kun kumpikaan ei selvästi anna periksi.
En tykkää Villen pelityylistä, mutta toisaalta ymmärrän että niin myöhään mukaan tulleena hänen on otettava kaikki keinot käyttöön pärjätäkseen. Oli häneltä kyllä vähän lyhytnäköistä käyttää niin monta penniä kerralla Henriikkaa vastaan käydyssä kisassa, kun on erittäin todennäköistä että Ville nimetään areenalle vielä uudestaankin.
Tällä hetkellä toivoisin Tidin voittavan, mutta mieleni saattaa vielä muuttua jos Tidi yltyy yhtä kovaan taisteluun Kirsiä/naisia vastaan kuin Jucci ja Ville. Tai no kyllähän Tidi on heidän juonessaan mukana, mutta vaikuttanut kuitenkin enemmän olevan sivusta seuraaja siinä.
Toivottavasti kukaan naisista voita. Luulevat olevansa fiksumpia kuin ovatkaan.
Juonitella saa, mutta valehtelu ei ole juonittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuolla isolla mustalla ole ollut persesyöpä.
Syöpä tai mikään vastaava ei ole aihe kerätä säälipisteitä ja hakeutua median elätiksi eikä perustella ellei sen takia jotain jaksaisi, johonkin kykenisi
(eikö se Petollisten inhokki-Jasmiinakin kerää vastaavasti jotain ihme säälipisteitä eikä muualta ole saanut töitä kuvausten ajaksi).Jassulla on tosi hauska podi.Ennen Nikon kanssa ja nykyään yksin.Se tyttö on rahansa ansainnut.Pelasti koko BB kauden ja oon nauranut sen jutuille podissa.
Nyt sulla on väärä ketju, ei tuolla ole ketään Jassua eikä Nikoa.
Mikä vika sen vaalean nevöhööd-naisen, Jannican hampaissa on, kamalan näköistä, luuleeko itse, että se on kaunista (tai terveellistä).
Ei koskaan enää näitä somettajia mihinkään realityyn, väärää mainosta heille ja pakkosyöttöä suurimmalle osalle kansaa, joita ei noiden jutustelut kiinnosta tuon taivaallista, jotain nuorison tai nuorten aikuisten juttuja, kun passivoidaan ihmisiä elämään toisten elämää eikä elämään omaa elämäänsä, luodaan laiteriippuvuuksia, niin epäeettistä.
Kyllä mäkin hermostuisin jos yksi hennolla äänellään höpisee että mitä mä oon muka täällä ohjaillut :D
Ja tuntuu että nyt täällä jotkut katsojatkin katsoo näitä jaksoja äänettömällä ja silmät kiinni ;))
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan naisista voita. Luulevat olevansa fiksumpia kuin ovatkaan.
Toivottavasti ainakaan Noriko ei voita eikä pääse enää koskaan median elätiksi täysihoitoon, ellei kerran muuta työtä siksi ajaksi ole.
Eikö Jucci ja se toinen sen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Jucci oli suorapuheinen ja aito, vaikka jollain tavalla myös ärsyttäväkin. Hän kuitenkin sanoo Kirsille suoraan päin naamaa, että älä jaksa, olet pahin juonittelija, kun Kirsi esittää muka tietämätöntä. Ei Juccikaan varmasti mikään puhdas pulmunen ole, mutta Kirsi on maailman tekopyhin ihminen.
Tämä! Asia oisi ihan ok jos Kirsi lopettaisi tuon sievistelyn, mutta esittää ihan höpöä. Teräsnainen se on.
Miten tietokilpailussa estetään, etteivät muut osallistujat eleillään tai ilmeillään anna vihjeitä.
Hyvänen aika, ettei suomalaisnainen tiedä edes mitä kalaa kutsutaan kyrmyniskaksi. Se tulisi jokaisen maahanmuuttajankin tietää. Kun hän kuitenkin tietää kansalliskalan, mutta silloin ainakin yleisö ilmeilee.
Vierailija kirjoitti:
Miten tietokilpailussa estetään, etteivät muut osallistujat eleillään tai ilmeillään anna vihjeitä.
Hyvänen aika, ettei suomalaisnainen tiedä edes mitä kalaa kutsutaan kyrmyniskaksi. Se tulisi jokaisen maahanmuuttajankin tietää. Kun hän kuitenkin tietää kansalliskalan, mutta silloin ainakin yleisö ilmeilee.
Aivan liian helppo kysymys mitä viljaa viljellään Suomessa eniten ja kun ei sitä tiedä, niin ei kyllä mitään tiedä suomalaisnainen.
Mä oisin vastannut vehnä, kun en itse ole käyttänyt koskaan ohraa enkä tiedä ketään kuka sitä käyttää. Mutta sehän on hienoa, kun voit arvottaa minua sen perusteella :D
Aika outoa, jos tillit ovat maukkaimmillaan 10–20 -senttisinä, kun kyllä ne ruokakaupassa ovat sitä pidempiä.
Norikon suomesta ei saa mitään selvää, kun hän lukee ruisleipien saatekirjeen. Missä käännöstekstitys.
Vierailija kirjoitti:
Mä oisin vastannut vehnä, kun en itse ole käyttänyt koskaan ohraa enkä tiedä ketään kuka sitä käyttää. Mutta sehän on hienoa, kun voit arvottaa minua sen perusteella :D
Tätä vain on kysytty niin usein eri tietovisoissa... (vihje: kokonaiset ohrasuurimot sopivat lisukkeeksi, mihin vain, uunipelliseksi piimän kanssa ohrarieskaa, joka on tosi perinneruoka Suomessa.
Ei liity asiaan, mutta ohra on sydänystävällinen, kuten kaurakin, aivan toisin kuin vehnä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä vain on kysytty niin usein eri tietovisoissa... (vihje: kokonaiset ohrasuurimot sopivat lisukkeeksi, mihin vain, uunipelliseksi piimän kanssa ohrarieskaa, joka on tosi perinneruoka Suomessa.
Ei liity asiaan, mutta ohra on sydänystävällinen, kuten kaurakin, aivan toisin kuin vehnä).
Mainio tietovisa, jossa voi taktikoida kysymyksistä annettavien pisteiden avulla. Kiveen ei tietysti ole kirjoitettu, että yhden pisteen kysymys olisi jokaiselle sen helpompi kuin 4 pisteen kysymys.
/^ Uunipellilliseksi... kokonaisia ohrasuurimoita vain ei saa ostaa joka ruokakaupasta. Kypsennysaika ei ole olennaisesti lyhyempi kuin rikottujen./
Joo, ja kaikissa tosi-tv-ohjelmissa: Naiset voittoon, tiputetaan miehet (=vahvimmat yksilöt pois).
Hyvä tuotanto: Tämä on niin nähty, eikä ole enää viihdyttävää!