Farmi Suomi 2026 OFFICIAL
Tänään se taas alkaa. Aloitetaan uusi ketju uudelle vuodelle.
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (992)
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista ettei Noriko osaa suomea eikä ymmärrä mitään mitä pehtoori yrittää neuvoa 🙄
Voisi ymmärtää paremmin japania, minne se voisikin mennä farmi kilpailuun. Tuo suomenkielen raiskaus kuulostaa oksennukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Noriko tuolla tekee kun ei osaa edes puhua!
Tuo japanilainen suomen kieltä osaamaton mongertaja saisi painua oman maansa farmi ohjelmiin.
Kun tietää miten vaikea kieli suomi on muillekin ulkomaalaisille, niin miten vaikeaa sen täytyy olla japanilaiselle, kun kaikki äänteet, sanat ja sanojen taivutus on täysin erilaisia kuin suomenkielssä, kirjoitusasusta puhumattakaan. Propsit Norikolle siitä kuinka hyvin ymmärtää suomea, pystyy jopa lukemaan farmikirjaa joka täynnä nykysuomalaisellekin vieraita termejä. Ja miten hyvin puhuu suomea, huolimatta täysin erilaisesta äänteistä. Sääliksi käy näiden täällä olevien vinkujien lapset, eivät varmaan pysty oppimaan tai uskalla käyttää mitään vierasta kieltä kun tällaiset vanhemmat edellyttävät täydellistä lausuntaa ja kielioppia ennenkuin saa suunsa avata millään vieraalla kielellä. Hyi olkoon mikä metsäläisasenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo japanilainen suomen kieltä osaamaton mongertaja saisi painua oman maansa farmi ohjelmiin.
Kun tietää miten vaikea kieli suomi on muillekin ulkomaalaisille, niin miten vaikeaa sen täytyy olla japanilaiselle, kun kaikki äänteet, sanat ja sanojen taivutus on täysin erilaisia kuin suomenkielssä, kirjoitusasusta puhumattakaan. Propsit Norikolle siitä kuinka hyvin ymmärtää suomea, pystyy jopa lukemaan farmikirjaa joka täynnä nykysuomalaisellekin vieraita termejä. Ja miten hyvin puhuu suomea, huolimatta täysin erilaisesta äänteistä. Sääliksi käy näiden täällä olevien vinkujien lapset, eivät varmaan pysty oppimaan tai uskalla käyttää mitään vierasta kieltä kun tällaiset vanhemmat edellyttävät täydellistä lausuntaa ja kielioppia ennenkuin saa suunsa avata millään vieraalla kielellä. Hyi olkoon mikä metsäläisasenne.
Kyllä tuossa on suomenkielen opetus täysin epäonnistunut mukaan lukien ihmisen mahdollinen motivaation puute tai / ja kielellinen lahjattomuus. Kehitys on jymähtänyt paikoilleen ja siihen sitten jäänyt. Raskasta kuunneltavaa. Miten laaja sanavarasto mahtanee naisella olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis todella ärsyttäviä koko eukkolauma ja Kirsi pahin. Niin hyvää kuin esitti niin kaikkein suurin kieroilija.
Kirsi ja Noriko pelaa, että näkyy. Käyttäytyvät rumasti miehiä kohtaan.
Noriko ennen kaikkea. Mahtaa olla jotain traumoja nuoruudesta ja avioliitosta suomalaismiehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oisin vastannut vehnä, kun en itse ole käyttänyt koskaan ohraa enkä tiedä ketään kuka sitä käyttää. Mutta sehän on hienoa, kun voit arvottaa minua sen perusteella :D
Olenko ihan pihalla mutta eikö ohrasta tehdä olutta. Aika moni varmaan ohrapirtelöä käyttää.
Eikö kukaan suomalainen Suomessa enää syö kaalikääryleitä. Niiden täytteeseen kuuluu perinteisesti ohra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oisin vastannut vehnä, kun en itse ole käyttänyt koskaan ohraa enkä tiedä ketään kuka sitä käyttää. Mutta sehän on hienoa, kun voit arvottaa minua sen perusteella :D
Olenko ihan pihalla mutta eikö ohrasta tehdä olutta. Aika moni varmaan ohrapirtelöä käyttää.
Eikö kukaan suomalainen Suomessa enää syö kaalikääryleitä. Niiden täytteeseen kuuluu perinteisesti ohra.
Monissa (teollisissa) sekaleivissä on ohraa. Tai pienissä pyöreissä ohuissa ohra-/perunarieskoissa (niin helppoja: melko mahdotonta epäonnistua, kun niitä ei edes nostateta). Ei kai kukaan sitten Suomessa enää leivo kotona leipää/kään... .
Olipa niin rasittavaa kun Susanna vieressä kiljuu, huutaa ja häiritsee kisaa "Ei ei ei, nyt varovasti..varovasti..ai ai ei saa töniä.." ja muutti vielä toisten kisaa helpommaksi kun ei jaksanut odottaa naulaamisia.
Ja taas idiootti sarjan leikkaaja paljastaa jo seuraavan jakson tapahtumia "mutta te ette lähdekään kotiin"..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miten on surullista katsoa , näin huonoa porukkaa farmissa , ei oo koskaan ollut, juonitaan , ei mitään yhteishenkeen. Nyt meni kyllä kiinnostus. Miehet vastaan naiset , koko ajan tätä samaa hömpötystä. Yhteishenki täysin kateissa.
Joo,oliskin joku naisista liittoutunut vaik salaa miesten kanssa.Sit ois ollu paljon mielenkiintosempaa seurata.
No Jannicahan on salaa liitossa ja kertoi ettei Henriikalla ole pennejä, siinä vaiheessa kun Ville mietti kenet haastaa. Ja oli muka Henriikan uusi paras ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miten on surullista katsoa , näin huonoa porukkaa farmissa , ei oo koskaan ollut, juonitaan , ei mitään yhteishenkeen. Nyt meni kyllä kiinnostus. Miehet vastaan naiset , koko ajan tätä samaa hömpötystä. Yhteishenki täysin kateissa.
Joo,oliskin joku naisista liittoutunut vaik salaa miesten kanssa.Sit ois ollu paljon mielenkiintosempaa seurata.
No Jannicahan on salaa liitossa ja kertoi ettei Henriikalla ole pennejä, siinä vaiheessa kun Ville mietti kenet haastaa. Ja oli muka Henriikan uusi paras ystävä.
Henriikkahan valitsee pudottuaan Jannican taas torppariksi, vaikka lupasi Villelle valitsevansa tämän!
Kirsi varmaan tippuu ja sehän ei tälle vihervasenmisto tuotannolle sovi. On kyllä niin läpeensä käsikirjoitettu tämä kausi.
Vierailija kirjoitti:
Et taida itse ymmärtää. Miten helposti itse oppisit Japanin kielen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis todella ärsyttäviä koko eukkolauma ja Kirsi pahin. Niin hyvää kuin esitti niin kaikkein suurin kieroilija.
Kirsi ja Noriko pelaa, että näkyy. Käyttäytyvät rumasti miehiä kohtaan.
Noriko ennen kaikkea. Mahtaa olla jotain traumoja nuoruudesta ja avioliitosta suomalaismiehen kanssa.
Ai onko sekin miesten vika tuon hapannaaman käytös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida itse ymmärtää. Miten helposti itse oppisit Japanin kielen ?
En oppisi, mutta ei tarvitsekaan.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä vain on kysytty niin usein eri tietovisoissa... (vihje: kokonaiset ohrasuurimot sopivat lisukkeeksi, mihin vain, uunipelliseksi piimän kanssa ohrarieskaa, joka on tosi perinneruoka Suomessa.
Ei liity asiaan, mutta ohra on sydänystävällinen, kuten kaurakin, aivan toisin kuin vehnä).
Ettekö ole koskaan maistaneet ohrapirtelöä ?
Vierailija kirjoitti:
Meille näytetään tarkoitushakuisesti kränää, halutaan saada aikaan keskustelua juuri kuten täälläkin on, naiset vastaan miehet. Miksi ihmeessä pitää toivoa jonkun voittavan, menee hauskuus koko farmista jos tuohon keskittyy?
Vierailija kirjoitti:
Ville Lång on aina ollut karmea tosikko.
Todella ylimielinen, oikeesti vai tuotannon määräämänä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuossa on suomenkielen opetus täysin epäonnistunut mukaan lukien ihmisen mahdollinen motivaation puute tai / ja kielellinen lahjattomuus. Kehitys on jymähtänyt paikoilleen ja siihen sitten jäänyt. Raskasta kuunneltavaa. Miten laaja sanavarasto mahtanee naisella olla.
Asuiko koko avioliittonsa ajan Suomessa vai ulkomailla ? Mika ajoi pitkin maailmaa, ei siellä ehtinyt vaimolle suomenkieltä opettamaan. Moukkamaista hyökätä Norikon kimppuun. Suomessa kaikki ruotsinkielisetkään ei osaa tuota kummemmin suomenkieltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo sinunkaan lause ole oikein kirjoitettu !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo sinunkaan lause ole oikein kirjoitettu !
Mutta hyvin ymmärrettävissä.
Hyvä että joku edes uskaltaa sanoa Kirsille, että hei ei sun feikkaus nyt ihan toimi.