Äitini suuttui, kun siivosi luvatta kaappejani ja löysi seksileluja
Äitini ystävällisyyttään oli hoitamassa lapsia, kun olimme puolisoni kanssa asioilla. Tällä välin hän päätti ilahduttaa järjestämällä vaatekaappini. Säilytän siellä laatikossa seksilelujani.
Kotona hän oli todella lyhytsanainen ja lähti heti. Perään laittoi viestin, että toivoo, ettei enää kohtaa vastaavia iljettäviä yllätyksiä 😂😂
Minua asia naurattaa, mutta hän on tosissaan suutuksissa.
Kommentit (23)
Tätä olen aina ihmetellyt, että miten juuri sinne joku osaa mennä, missä niitä salassapidettäviä esineitä on.
On se jännä että aina näissä tarinoissa ne äidit ja anopit menee ekana siivoamaan joko vaatekaappia tai yöpöydän laatikoita. Ei esim. mitään enemmän vieraille esillä olevaa tilaa kuten esim. keittiötä tai olohuonetta.
Vierailija kirjoitti:
No sellasta se on. Itte sain anopilta ja appiukolta puisen kyrsän kun heidän pojan kanssa aloin seurustelemaan. Naurettiin yhdessä kun paketin avasin.
Mitä hauskaa puisessa leivässä on?
Joo ei kannata tunkea nenäänsä muiden asioihin 😆
Siitäpä siis aikainen joululahjaidea.
Kysy äidiltäsi, minkä vekottimen hän haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
On se jännä että aina näissä tarinoissa ne äidit ja anopit menee ekana siivoamaan joko vaatekaappia tai yöpöydän laatikoita. Ei esim. mitään enemmän vieraille esillä olevaa tilaa kuten esim. keittiötä tai olohuonetta.
Nämä ovatkin niitä rajattomua äitejä, joille tärkein motiivi on kontrolli.
Itsepähän meni penkomaan. Joka syyttä suuttuu, se lahjatta leppyy.
Vierailija kirjoitti:
No sellasta se on. Itte sain anopilta ja appiukolta puisen kyrsän kun heidän pojan kanssa aloin seurustelemaan. Naurettiin yhdessä kun paketin avasin.
Kyrsä tarkoittaa kylläkin leipää...
Vierailija kirjoitti:
Juuri siksihän niihin henkilökohtaisiin tiloihin tunkeudutaan, kun sieltä löytää varmemmin jotain mieltä kuohuttavaa.
Äitisi on rikkonut sinun rajojasi, koska hän on mennyt vaatekaapillesi ilman sinun lupaa, ja sinun kannattaisi nyt kommunikoida hänelle omat rajasi, eli ettet halua että sinun kaappejasi siivotaan ilman lupaasi, ja hänen tulisi sen jälkeen kunnioittaa toivettasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin se piparikin käsittääkseni on pipari... 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti viestit ei tule läpi,jos kirjoitat hyi sanan. Siksi kiertäen. 👍
Kyllä, äitini todella on rajaton, mutta myös äärimmäisen kiltti ja hyväntahtoinen. Yleensä hän meillä ollessaan järjestelee ja siivoilee asioita, jotta meillä olisi helpompaa. Olen toki hänelle kertonut, etten löydä mitään hänen jäljiltään, mutta se on hänen tapansa huolehtia ja osoittaa rakkautta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, äitini todella on rajaton, mutta myös äärimmäisen kiltti ja hyväntahtoinen. Yleensä hän meillä ollessaan järjestelee ja siivoilee asioita, jotta meillä olisi helpompaa. Olen toki hänelle kertonut, etten löydä mitään hänen jäljiltään, mutta se on hänen tapansa huolehtia ja osoittaa rakkautta.
Ap
Tämän takia en ole parisuhteessa suomalaisen naisen kanssa. En kestäisi päivääkäön tuollaista elämää.
M42
Vierailija kirjoitti:
Nämä kyylät tonkivat koko asunnon läpi.
Meillä tytär löysi ensin teininä mun seksileluni. Mitäs kaiveli kaappeja. Minä sitten myöhemmin hänen, kun purin merkkaamattomia muuttolaatikoita. Mitäs tuosta, elämää se on seksielämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri siksihän niihin henkilökohtaisiin tiloihin tunkeudutaan, kun sieltä löytää varmemmin jotain mieltä kuohuttavaa.
Noh, mitäs sanotte mun anopista, joka tyhjensi kylppärin roskiksen tuomalla tyhjän muovikassin viereen ja nostelemalla jokaisen roskan yksitellen roskiksesta siihen tyhjään. Mukaan lukien käytetyt kondomit, joita käytimme synnytyksen jälkeiseen ehkäisyyn.
Vierailija kirjoitti:
Äitisi on rikkonut sinun rajojasi, koska hän on mennyt vaatekaapillesi ilman sinun lupaa, ja sinun kannattaisi nyt kommunikoida hänelle omat rajasi, eli ettet halua että sinun kaappejasi siivotaan ilman lupaasi, ja hänen tulisi sen jälkeen kunnioittaa toivettasi.
Yleensä tuollaiset ihmiset eivät kunnioita puhetta vaan nyrkkejä.