Sanotaanko sinua emännäksi ?
Kommentit (34)
Mieheni sanoa minua enännäksi muille, ja olen kyllä pyytänyt, ettei sanoisi. En vaan tykkää, en ole yhtään emäntä. En tiedä, miksi ei voi kutsua etunimellä tutuille, tai puoliso vieraille. Itse sanon puoliso, mies tai etunimen.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni sanoa minua enännäksi muille, ja olen kyllä pyytänyt, ettei sanoisi. En vaan tykkää, en ole yhtään emäntä. En tiedä, miksi ei voi kutsua etunimellä tutuille, tai puoliso vieraille. Itse sanon puoliso, mies tai etunimen.
Juuri näin pitäisi olla. Ap
Heidän lapsensa mahtavat sitten olla renki ja piika.
Avioliiton alussa mies sanoi emännäksi, mutta sanoin, että jos meillä ei ole maatilaa, niin ei ole emäntääkään ja mulla on ihan nimikin. Se loppui siihen.
Avioliitto sensijaan on kestänyt 55 v.😍
Mun mies kutsuu mua emännäksi, ja minä häntä isännäksi :D Ei aina, mutta toisinaan. Minusta ne on ihan kivoja nimityksiä, hyvällä tavalla vanhanaikaisia.
Vierailija kirjoitti:
Heidän lapsensa mahtavat sitten olla renki ja piika.
No tämäpä juuri. Löllyävät molemmat siellä jossain aitta töissä epäryhdikkäänä nuhjuisena. Ap
Vierailija kirjoitti:
Avioliiton alussa mies sanoi emännäksi, mutta sanoin, että jos meillä ei ole maatilaa, niin ei ole emäntääkään ja mulla on ihan nimikin. Se loppui siihen.
Avioliitto sensijaan on kestänyt 55 v.😍
Mahtavaa 🤭😅 Ap
Töissä joskus asiakas saattaa pyytää emäntää juttusille kun haluaa keskustella kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Ap, onko sinulla tylsää?
Ei. Ap
Kyllä, ja ihan oma pikku sikala tässä ympärillä.
Emätin tuli joskus nuorempana mieleen myös. Ja enole valas tai lespo. Ap