Ostatko aletuotteita - nyt on sinun vika että ruokajono jää ilman ruokaa
Kommentit (28)
Ostan aletuotteita. Ne on tarkoitettu kaikille hävikin vähentämiseksi. Nopeat syö hitaat.
Jos rahat menee päihteisiin ja wolttiin niin voi voi. Minä ostan alesta sellaista mistä teen itse ruokaa. Tuskin nämä ruokajonottajat esimerkiksi keittolihan päälle tajuaisivat edes mitään.
Olen hyvätuloinen ja ostelen silloin tällöin laputettuja tuotteita. Samalta ne maistuu kuin laputtamattomatkin. Jääpä sekin raha muuhun käyttöön. Palkka 5800e/kk ja lisäksi osinkotuloja n 20k/vuosi
Eiköhän se vaan oo niin, että tekoäly osaa laskea menekin paremmin kuin koskaan ennen, eli tilataan vähemmän ja tarkemmin sitä ruokaa kauppoihin.
Pienipalkkaisena saatan ostaa joskus jonkun yhden punalaputetun tuotteen, mutta en koskaan hamstraa niitä, ettei tarvitse sitten heittää ruokaa pois. Vähänsyövänä tuoreus on valttia.
Tuli ostettua kahden leivoksen pakkaus 50 prosentin alennuksella. Tuskin olisi päätynyt ruokajonoon. Jos ei ole leivoksia, niin syökööt sitten leipää!
On taas oksat pois -ajattelua. Eihän kaikki myymättömätkään punalaput päädy ruokajakoon
Aletuotteilla ilmeisesti tarkoitetaan punalaputettuja. Lähikaupassa niitä on yleensä aika vähän eli kauppias osannee aika hyvin arvioida menekin. Ostan punalaputettuja vain silloin, jos ko tuotetta ei ole lainkaan normaalihinnalla. Mun ruuan kulutukseni on sen verran pientä, että en tarvitse punalaputettuja. Sen sijaan hyödynnän kyllä tarjouksia.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/