Miksi ihmiset sijoittavat valtavia summia autoon?
Kommentit (42)
Ostin 2003 corollan ja maksan sitä pois 60€/kk 8 vuoden ajan. Ei ollut kallista.
Sijoittaminen kalliiseen vuokrakämppään on hullua, se seisoo 100% samalla paikalla. Hyvä pahvilaatikko ei paljoa maksa ja se on helppo kantaa aina eri sillan alle.
Se on monelle tärkeä työväline jos on joku kaupparatsu, kiinteistönvälittäjä, yrittäjä jne.
On myös tosi suhteellista mikä on kenellekin paljon. Tietysti normi kansalaiselle 100 tuhatta euroa autosta on tosi paljon. Monimiljonääreille ei ehkä ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Ostin 10 vuotta sitten autoliikkeen esittelyauton, jolla oli ajettu joku pari sataa kilsaa.
Oman farkkuni annoin vaihdossa ja uudesta maksoin 10 000,-
Auto on hyvässä kunnossa. Ei ole vielä tielle jättänyt. Jakopään hihna vaihdettu ja jotain kuluvia osia.
I luuuv my car !
Annoit farkut vaihdossa eli ajoit bokserisillaan autolla kaupasta
Vierailija kirjoitti:
Koska nyt vaan oli varaa käydä hakemassa se kaupasta. Halpaa ajoa ja myyn pois kun pitää 4 vuoden kohdalla maksaa viimeinen iso erä
Moni ei tajua että mulla ei oo omaa rahaa kiinni autossa
Kaikilla on vara, ostaminen on helppoa ja nopeaa kun laittaa vain nimet rahoitus sopimukseen jos ei käteisellä vara ole. Suoralla tlilisiirrolla onnistuu myös nopeaa. Auto ulos liikkeestä ja menoksi, helpompaa mitä esim. sijoitusasunnon ostaminen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä suuria summia autoon sijoitettuna. Itse ostin 87 000€ auton koska oli niin halpa.
Ja 5v päästä 40000e auto, ehkä hyvällä tuurilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä suuria summia autoon sijoitettuna. Itse ostin 87 000€ auton koska oli niin halpa.
Ja 5v päästä 40000e auto, ehkä hyvällä tuurilla.
Niin?
25 vuotta ajoin tonnin ritsoilla. Nyt keski-ikäisenä on kerrankin varaa ajella mukavammin, joten ajelen. Viimeisessä paidassa ei kuitenkaan ole taskuja.
Ostan velaksi Ferrarin uutena ja ajan kaupasta suoraan talla pohjassa kunnes törmään. Maksakaa te muut se sitten
Autoon? Omalla kohdalla se on autoihin, moottoripyörään, lumikelkkaan, mönkijään ja yksi kevari sekä muutama mopo...
Vierailija kirjoitti:
Autoon? Omalla kohdalla se on autoihin, moottoripyörään, lumikelkkaan, mönkijään ja yksi kevari sekä muutama mopo...
Ootki ikuinen mopopoika joka ei kasvanu 7v jälkeen
Kun on tuota rahan paskaa niin onhan sitä kiva omistaa kaikenlaista.
Siksi käyn töissä jotta voin asua omakotitalossa ja ajaa uudella autolla.
Vierailija kirjoitti:
Persaukisen ajatelmia
Oletko rekisteriotteessa auton omistaja vai vain sen haltija...persaukinen?
Vierailija kirjoitti:
Kun on tuota rahan paskaa niin onhan sitä kiva omistaa kaikenlaista.
Sinä mitään omista, kaikki on velaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ostit siis käteisellä?
Olet sen omistaja?
Suomalainen kitukasvuinen mongoli luulee olevansa jotain isompaa ja suurempaa, kun on kallimpaa peltiä ympärillä. Ajattelutapa kuin albanialaisella ja afrikkalaisella.
Vierailija kirjoitti:
Siksi käyn töissä jotta voin asua omakotitalossa ja ajaa uudella autolla.
Paljonko on velkaa?
Pidä kiinni työpaikastasi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu mihin muut rahansa käyttävät?
Kyllä se vähän ihmetyttää, kun samat ihmiset vinkuvat esimerkiksi lasten harrastusten hinnoista, kun seinissä on kiinni useampi 100 000 ja takamuksen alla useamman 10 000 kulkupeli. Luulisi niistä vähän karsimalla olevan varaa maksaa lapsen harrastus.
Koska mä voin ja haluan ajaa mukavalla autolla.