Iranin sota ja öljykriisi. Miten selviät, kun Suomessa ruoan hinta ja kaikki muukin kallistuu taas ihan hirveästi? 😢😢😢😢😢
Erityisesti Suomessa kauppiaat ovat erittäin innokkaita nostamaan hintoja, kunhan vain joku syy keksitään. No nyt on Iranin sota ja öljyn hinta noussut.
Ukrainan sodan alkaminen nosti hintatason Suomessa todella kovaksi ja seuraavaksi Iranin/Lähi-idän sota tekee saman.
Riittääkö rahasi, jos hintataso Suomessa nousee nykyisestä nopeasti 20%?
Meillä menee ruokaan ja päivittäistavaroihin tällä hetkellä n. 1200 euroa kuukaudessa. Tuntuu kamalalta, jos jostain pitää äkkiä saada 240 euroa lisää rahaa per kuukausi... Kyllä nyt loppui kaikki mahdollinen ei-välttämätön rahankäyttö meidänkin perheeltä! Sorry vaan yrittäjät, jotka menette konkurssiin ja työntekijät joutuvat työttömiksi...
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se se betonikuutiossa asuva luuseri joka on höylännyt ranteitaan auki aamusta iltaan teidän mammojen puheissa , enkä se ole nyt minä jonka betoniin valettu hiekkakakku on murenemassa. Vahingonilo on iloa puhtaimmillaan. Sitä niittää mitä kylvää..
Ne ei ole niitä mammoja jotka betinikuutijuttuja puhuu vaan jotkut muut. Suurin osa mammoista asuu itsekin sellaisessa.
Ne ovat juurikin perheenäidit, jotka katsovat meitä lempeästi hymyillen nenänvarttaan ymmärtäen miten me ollaan pelkkiä nollia, kun ei olla tehty lapsia oman egon jatkeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se se betonikuutiossa asuva luuseri joka on höylännyt ranteitaan auki aamusta iltaan teidän mammojen puheissa , enkä se ole nyt minä jonka betoniin valettu hiekkakakku on murenemassa. Vahingonilo on iloa puhtaimmillaan. Sitä niittää mitä kylvää..
Ne ei ole niitä mammoja jotka betinikuutijuttuja puhuu vaan jotkut muut. Suurin osa mammoista asuu itsekin sellaisessa.
Keitä he sitten ovat?😂
Mikset AP maininnu polttoaineen hintaa tos?
Ootko ajokortiton hunsvotti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitä he sitten ovat?😂
Ne on just niitä akvaariossa asuvat perheenäidit, jotka ovat suurimmaksi osaksi miesten rahoilla kilpavarustellut elämän josta kuvittelee kaikkien olevan kateellisia. Ne joiden jumalauta ruoka, yms on 1200e kuussa, kun on luultu ettei huonot ajat koske heitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikset AP maininnu polttoaineen hintaa tos?
Ootko ajokortiton hunsvotti?
Patteriautoilija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitä he sitten ovat?😂
Ne on just niitä akvaariossa asuvat perheenäidit, jotka ovat suurimmaksi osaksi miesten rahoilla kilpavarustellut elämän josta kuvittelee kaikkien olevan kateellisia. Ne joiden jumalauta ruoka, yms on 1200e kuussa, kun on luultu ettei huonot ajat koske heitä.
Täällä kaikki naiset tienaa miestään enemmän.
Kyllä mulla rahat ruokaan ja ihan välttämättömimpiin juttuihin riittäisi, mutta kaikkia laskuja en ehkä enää pystyisi maksamaan, eli olisin todennäköisesti ulosotossa aika pian. Jos siis kaikki hinnat yhtäkkiä nousisivat 20 %, se on tosi paljon.
Selvitään. Jos työt pysyy. Jos ei pysy niin sitten pitää melkeen yrittää syödä talo jos homma pitkittyy vaikka vuodeksi/pariksi
kerään voimaa vihaamalla siionisteja ja jenkkejä. perkeleeet kun pitää muittenkin asiat sössiä
Vierailija kirjoitti:
Hyvin, käyn töissä. Suosittelen samaa palstalaisillekin
Riikkako se siellä suutaan soittaa?
Pakko sitten priorisoida. Ostan sit vaan lihaa ja jotain muuta pakollista.
Kiitos Temu ja Srpa ja muut oikeistohörhöt