Ehkä olen erilainen mies kun muut, mutta muodokkaat ja pyöreet naiset kiinnostaa
Täälähän aina naiset luulee että miehelle kelpaa vain kaunis ja hoikka, no se on väärin. Olen itse mahakas ja ylipainonen mies, niin kyllä katselen mielellään samanlaista muodokkaampaa ja pyöreempää naista. Mutta aika hiljaista on, siis pakko vain elää yksin.
Kommentit (66)
No minulle kelpais monikin nainen
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi mihin? Vaimoksi?
Enhän mä ole nähnyt sua ja sun kasvoja yli viiteen vuoteen,a🤣
Jouduin eroamaan viime naisestani, kun meni laihduttamaan alle 150 kiloiseksi. Ei ollut enää omaan makuun
Joo Allu, olet todellakin erilainen mies, monellakin tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi mihin? Vaimoksi?
Seksiin, hiton moni nainen kelpaisikin tosi hotteja on naiset.
Ihmettelen vaa ku ei saa edes seksiseuraa.
Kaikki on muuttunu mitä ennen. Nykyää näkee nii hotteja naisia et on vain puutteessa
Tämä taitaa tosissaan olla hieman tabu aihe, mutta osalle miehistä näkee naisen lihavuuden seksikkäänä. Ikävä kyllä toisin päin asia ei yleensä ole, sillä harvan naisen mielestä lihava mies on seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Tämä taitaa tosissaan olla hieman tabu aihe, mutta osalle miehistä näkee naisen lihavuuden seksikkäänä. Ikävä kyllä toisin päin asia ei yleensä ole, sillä harvan naisen mielestä lihava mies on seksikäs.
No tämä nyt ei pidä paikkaansa yhtään. Itseni lisäksi tunnen todella monia naisia, jotka tykkäävät isoista harteikkaista ja vatsakkaista miehistä. Vielä parta ja pilkettä silmäkulmassa, niin hello. Enemmän löytyy isojen miesten ihailijoita taatusti kuin naisia, joiden mielestä hyvin hoikka ja pienikokoinen mies tyyliä olisi kuuma.
Voi niitä aikoja kun sai vielä seksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä nyt ei pidä paikkaansa yhtään. Itseni lisäksi tunnen todella monia naisia, jotka tykkäävät isoista harteikkaista ja vatsakkaista miehistä. Vielä parta ja pilkettä silmäkulmassa, niin hello. Enemmän löytyy isojen miesten ihailijoita taatusti kuin naisia, joiden mielestä hyvin hoikka ja pienikokoinen mies tyyliä olisi kuuma.
Tässä asiassa olen samaa mieltä, terveisin: iso nainen Lapin läänistä
Ilmeisesti tasoni miehenä on menny tosi alaspäin ku ei enää kelpaa.
No mulla ei ole rahaa maksullisiin
Vierailija kirjoitti:
Positiivisena puolena se, että juuri alemmaksi et voi enää mennä. Se ei vain ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Positiivisena puolena se, että juuri alemmaksi et voi enää mennä. Se ei vain ole mahdollista.
Ilmeisesti lihominen kaljamaha ja velka. Alkoholin käyttö
Itsesääli ei houkuttele. Korjaa elämäsi kuntoon ja katso onko sillä vaikutusta. Kukaan aikuinen nainen ei halua itsellensä miestä, joka on jäänyt pojan tasolle ja tarvitsee äitihahmon huolehtimaan. Koolla ei ole tässä merkitystä.
Ystäväni, rehevä ja kasvoiltaan kaunis nainen, on miesten suuressa suosiossa. Vientiä on riittänyt, kun taas minä, hoikahko nainen, en ole niin haluttua seuraa. Olen luonteeltanikin hiljainen hissukka, toisin kuin tuo ystäväni.
No ehkä pakkomielle.