Kauppiaalle oikeus lopettaa varkaat !
Joo, on provo otsikko, ihan tahallaan. Jos edes käden tai sormen saisi katkaista heti kassalla, kun on jäänyt varkaudesta kiinni, eikö se olisi hyvä rangaistus. Ei voi olla totta, että täälläkin jotkun hyväksyvät nälkään varastamisen. Toisen oman ottamisen. Jo pyörävarkauden ovat vain "lainaamisia", mun mies ainakin otti sellaisen alumiinisen pesäpallomailan oven pieleen, jost ulee tarve, lyö kyllä ja lyö lujaa.
Kommentit (15)
Dindu nuffinit varastelevat viihde-elektroniikkaa ja kalliita kenkiä nälkäänsä. Niillä taitaa olla aika erikoinen ruoansulatusjärjestelmä.
Koitappa ite olla syömättä ja tuu sen jälkeen uudestaan kertoon mielipiteesi!
Niin, eikö se olekaan enää yhteiskunnan tehtävä auttaa? Ensin ruoka-apu ym sälytettiin järjestöille. Nyt kun hätä kaduilla kasvaa, alkavat varkaat taas hakemaan lenkkimakkaran suoraan kaupasta. Miksi niitä veroja maksetaan? MInä maksan juuri siksi, että kaikilla olisi jonkunlainen sosiaaliturva. Ovatko persut varastaneet kaikki rahat armeijalle, kansa näkee nälkää? Tätä ei saa päästää unohtumaan, tämä on aihe, joka tulee yleistymään todella paljon. Joko pitää siepata lapsia? Tonnilla saat lapsen takaisin...
Minä mietin, että miten meidän kunta ja valtio ovat päästäneet tilanteen tähän? Eikö julkinen valta pysty tarjoamaan kaikille minimi-toimeentulon? Eikö julkinen valta pysty pitämään laittomuudet poissa? Lisää sähköä varkaille ja kuljetus naapurikaupunkiin?
Olen samalla kannalla, sellainen fyysinen rangaistus, että tuntuu ja pahenee jos rikoksen uusii. Samaa rangaistustapaa voisi käyttää rakennuksien tagaajien ja rikkojien suhteen, lakia ei-noudattavien mielenosoittajien ja ym suhteen. Liikaa esimerkkejä mitä tämä leppoisuus aiheuttaa, ja pahenee vaan.
Entä jos varastaa valtion kaupasta, eli alkosta? Olisiko silloin välitön telloitus takapihalla?
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin, että miten meidän kunta ja valtio ovat päästäneet tilanteen tähän? Eikö julkinen valta pysty tarjoamaan kaikille minimi-toimeentulon? Eikö julkinen valta pysty pitämään laittomuudet poissa? Lisää sähköä varkaille ja kuljetus naapurikaupunkiin?
Valtiolla ei ole mandaattia hoitaa asioita tehokkaasti, ja tämän tilanteen ovat ihmiset äänestäneet itse.
Minä olen hankkinut omaisuuteni ottamalla jouten ollutta rahaa. Kukaan ei ole kaivannut eikä perään huudellut. Tuottoa on n35000 euroa vuodessa ja sillä elän ihan hyvin. kerta vuoteen lapissa ja kerta malagassa. Autokin on vain 4 vuotta vanha. pikkusummien takia ei kannata varastaa, pitää keikata kuukauden kassa kerralla tai joku muu jolla ei tarvitse toiste riskiä enää ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mus talaiset kuolis sukupuuttoon
Miten muka? Voivat pölliä sulta...
jauhelihaa saisi sitte edullisesti?... vastaus yhtä tyhmä kuin kysymyskin
Kannattaa katsoa tämä tube-video. Esa Juntunen kertoo elämästä, vaurastumisesta ja valinnoista. Hitsin hyvin kertoo asioista. Kannattaa katsoa, kestää kyllä lähes 2 tuntia, mutta täyttä asiaa.
Lopettakaa höpötys. Aina on ollut aivottomia ihmisiä ja omaisuuden suoja on suurempi kuin elossa pitämisen suoja. Raha on ikuista, elämä ei.
Asiakkaalle lupa polttaa firma maan tasalle ylihinnoittelusta?