Näytän teille kuinka herkullinen tää kotirouvana elämä on 💃
Jotain tälläistä?
Kyllä. Minä olen se kotirouva, joka pyyhkii pölyt pelkissä korkkareissa, joka sivelee voita pullaan sormin, koska suti ei vain tunnu miltään. Kun paistan pannulla voissa, teen sen lanteet kevyesti keinuen. Mieheni käy töissä, minä kotona. Ja kyllä, täällä tapahtuu. Täällä tapahtuu paljon, eikä kaikkea voi pestä pois pyykinpesukoneessa. Kun ovi aukeaa ja hän astuu sisään, me tiedämme molemmat, että illallinen ei ole ainoa, mikä höyryää. Minä avaan oven ilman pikkuhousuja, joskus pelkässä essussa. Se ei ole fetissi - se on elämäntyyli.
Kommentit (14)
Tarkoituksena on kotirouvan elämä ja neljän lapsen hankkiminen. Siinä on touhua riittoisasti. Ruuan tekeminen ja palvelut sängyssä.
Unelmana kotirouvuus. Opettele leipomaan ja laittamaan kotiruokaa halvalla. Tee reseptikirja onnistuneista kokkauksistasi ja perehdy niiden kustannuksiin. Voit alkaa ommella ties mitä
Kotirouva!? Ei se ole mikään "ammatti". Joskus aikoinaan luottoja myöntäessäni kirjotin ammatin kohdalle että ei ammattia jos sanoi olevansa "rouva". Missä koulussa valmistuu rouvia ja mitä kuuluu toimenkuvaan? Siivous, kokkaus ja jalkojen levittäminen?;)
Mua jäi kiinnostamaan että mitä sä paistat pannulla voissa? Ja oletko perse paljaana myös lasten edessä ja kuusikymppisenä kotirouvana höyryämässä?
Niin, huomioikaa, että sille kotirouvalle on kertynyt myös omaisuutta mikäli mies on varakas ja varsinkin miehen kuollessa kertyy.
Joitakin tällaisia pareja tiedän eikä nuo kotirouvat kyllä mitenkään tyytymättömiä elämäänsä näytä olevan ja näyttävät hyvinvoivilta.
Vierailija kirjoitti:
Mua jäi kiinnostamaan että mitä sä paistat pannulla voissa? Ja oletko perse paljaana myös lasten edessä ja kuusikymppisenä kotirouvana höyryämässä?
Pekonia ja tottahan toki
Vierailija kirjoitti:
Tarkoituksena on kotirouvan elämä ja neljän lapsen hankkiminen. Siinä on touhua riittoisasti. Ruuan tekeminen ja palvelut sängyssä.
Riittoisasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittoisasti?
Jaa a. Ja vist
Vierailija kirjoitti:
Niin, huomioikaa, että sille kotirouvalle on kertynyt myös omaisuutta mikäli mies on varakas ja varsinkin miehen kuollessa kertyy.
Joitakin tällaisia pareja tiedän eikä nuo kotirouvat kyllä mitenkään tyytymättömiä elämäänsä näytä olevan ja näyttävät hyvinvoivilta.
Miten kotirouvalle kertyy omaisuutta, jos mies on varakas? Lahjaveron joutuu maksamaan samalla tavalla kuin muutkin, jos rouvan nimiin hankitaan sijoituskämppä tai osakkeita eikä miehen omaisuus avioliiton aikana ole puolison. Erossa saattaa jäädä aika köyhäksi, jos mies on tehnyt verosuunnittelua ja myynyt omaisuutta lapsille pilkkahintaan. Yhteinen koti on ainoa, minkä myymiseen tarvitaan puolison lupa.
Itse inhoan ns kotirouvan elämää. Sairauksien ja tyhmyyden takia en päässyt työelämään. Oma DI-mies hoitaa maksupuolen sitten. Kadehdin piikoja ja palvelijoita, jotka niiavat mielessäni kun palvelevat esim. kaupassa. Säälittävällä palkalla raatavat ja asuvat jossain läävässä. Ostavat halpaa ruokaa.
Olen tehnyt palkkatyötä tarpeeksi. Eläkkeeseen ei ole kuin vähän toistakymmentä vuotta. Ei haittaisi olla jonkun kotirouva, kunhan siitäkin pääsisi "eläkkeelle" viimeistään 70v. Eli apua ostettaisiin ulkoa.