Dubaista pakenevat hylkäävät nyt lemmikkejään kaduille: koiria sidottu lyhtypylväisiin ilman ruokaa ja vettä
Ihmiset pakenevat paniikissa Lähi-Idän kriisiytynyttä tilannetta ja jättävät lemmikkejään joko kaduille, tai rajalle. Osa yrittää lopetuttaa lemmikkinsä.
https://www.newsner.fi/uutiset/dubaista-pakenevat-ihmiset-hylkaavat-lem…
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse tekisit? Sinulle ja perheellesi on lento, mutta lemmikkiä ei saa koneeseen. Mitä vaihtoehtoja.
No sitten ei lähdetä mihinkään.
Heh, luulenpa että jos olisit itse siinä tilanteessa että koira on pakko jättää tai pahimmassa tapauksessa kuolet niin koira jää. Turha kieltää, ihmisellä on kuitenkin sen verran kova itsesuojeluvaisto omasta hengestään. Se on helppo huudella kotisohvalta pullan pala kädessä ilman huolta huomisesta.
Etenkin, jos on omat lapset mukana. Lapset eivät pääse mihinkään ilman sinua, ja lemmikkiä ei välttämättä saa otettua mukaan. Mitä teet? Veikkaan, että aika monet vanhemmat lopettavat lemmikin ja lähtevät maasta lastensa kanssa.
Tuolla on niin halpaa asua ja vuokrata . Ei saa hysteriaa levittää . Pitää toimia rauhallisesti .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse tekisit? Sinulle ja perheellesi on lento, mutta lemmikkiä ei saa koneeseen. Mitä vaihtoehtoja.
Heh, luulenpa että jos olisit itse siinä tilanteessa että koira on pakko jättää tai pahimmassa tapauksessa kuolet niin koira jää. Turha kieltää, ihmisellä on kuitenkin sen verran kova itsesuojeluvaisto omasta hengestään. Se on helppo huudella kotisohvalta pullan pala kädessä ilman huolta huomisesta.
En todellakaan jättäisi. Koira on minulle äärimmäisen rakas ja minun vastuullani. Suhtautuisin siihen aivan kuin omaan lapseen enkä jättäisi taakseni vaikka olisi miten vaarallinen tilanne.
Et voi tietää sitä koska tositilannetta ei ole tullut eteesi. Ihmiset ovat hylänneet myös lapsiaan, vanhempiaan ja puolisoitaan tilanteessa jossa eivät olisi muuten säilyneet hengissä.
Tiedän 100 % varmuudella millainen moraali minulla on ja en ole sellainen pelkuri, joka jättää oman perheenjäsenen taakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HYI! Itsehän ihmiset ovat sinne menneet ja olleet aivan tietoisia sodan uhasta joka ei ole mikään uusi ylläri. Sit kun osuu tuulettimeen niin eivät välitä perheenjäsenestään. Hävettää olla ihminen.
Eläin ei voi koskaan olla perheenjäsen kuka ihminen aivan naurettavaa tekstiä islamissa ollaan tässäkin länsimaita edellä
Toisilla ihmisillä on enemmän kykyä rakastaa kuin sinulla.
Minulta ei puutu kykyä rakastaa minä rakastan islamia ja olen käynyt Qatarissakin
Niin lemmikin voi jättää vaikka koirahoitolaan . Tai ottaa koneeseen häkissä. Tai olisitte yhdessä vuokrannut niille pihan ja jonkun joka syöttää.
Kyllä luojan luomia eläimiä ne on . Niistä apua ihmisille . Niillä on myös tunteet . Persoonallisia elukoita jopa kamelit . Ei pidä kiduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan jättäisi. Koira on minulle äärimmäisen rakas ja minun vastuullani. Suhtautuisin siihen aivan kuin omaan lapseen enkä jättäisi taakseni vaikka olisi miten vaarallinen tilanne.
Et voi tietää sitä koska tositilannetta ei ole tullut eteesi. Ihmiset ovat hylänneet myös lapsiaan, vanhempiaan ja puolisoitaan tilanteessa jossa eivät olisi muuten säilyneet hengissä.
Tiedän 100 % varmuudella millainen moraali minulla on ja en ole sellainen pelkuri, joka jättää oman perheenjäsenen taakseen.
Et voi tietää 100 % minkälainen olet ennenkuin kohtaat sellaisen tilanteen jossa katsot silmästä silmään väkivaltaista kuolemaa. Kukaan ei tiedä ennen kuin tilanne on oikeasti päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin, jos on omat lapset mukana. Lapset eivät pääse mihinkään ilman sinua, ja lemmikkiä ei välttämättä saa otettua mukaan. Mitä teet? Veikkaan, että aika monet vanhemmat lopettavat lemmikin ja lähtevät maasta lastensa kanssa.
Saattaisin lapset lentokentälle ja siellä pyytäisin lentokoneen henkilökuntaa tai jotain muuta lapsiperhettä huolehtimaan lapsista ja palaisin itse lemmikkin luona. Jos mahdollista joku perheenjäsen Suomesta lentää esim. Omaanin ottamaan lapset vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaisin lapset lentokentälle ja siellä pyytäisin lentokoneen henkilökuntaa tai jotain muuta lapsiperhettä huolehtimaan lapsista ja palaisin itse lemmikkin luona. Jos mahdollista joku perheenjäsen Suomesta lentää esim. Omaanin ottamaan lapset vastaan.
Ja tässä naiivi suomalainen mamma on pelastamassa koiraa. Vedä hetki henkeä, lue kirjoituksesi uudestaan ja mieti. Ihan oikeastiko hylkäisit lapsesi traumaattisessa tilanteessa lähteäksesi hakemaan koiraa? Näköjään kaikille meistä ei pitäisi lapsia syntyä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HYI! Itsehän ihmiset ovat sinne menneet ja olleet aivan tietoisia sodan uhasta joka ei ole mikään uusi ylläri. Sit kun osuu tuulettimeen niin eivät välitä perheenjäsenestään. Hävettää olla ihminen.
Eläin ei voi koskaan olla perheenjäsen kuka ihminen aivan naurettavaa tekstiä islamissa ollaan tässäkin länsimaita edellä
Ole hiljaa sinä typerä vääräuskoinen koiria on helppo vihata ne ovat tehneet pahaa profeetta Muhammedille ja saAtana ottaa koiran muodon ne ovat pahuutta joka on tuhottava lue Koraani niin ymmärrät
Kenelle tehnyt pahaa kuka. Mohametti on kuollut jo tuhat vuotta sitten . Mutta on Raamatussakin että elimiä pitää kohdella hyvin ja vertauskuvia käytetään kun on vaikka ilkeä verrataan susiin tai on irstailee huoraamassa verrataan sikalaan . Vertauskuvia . Ikäänkuin . Ihminen on eri kuin elukka tietysti . Mutta kyllä kun omistaja tuntee hevosensa niille syntyy ymmärrys. Samoin on koirakin kun sen kasvattaa pennusta he tuntee toisensa . Uskontofanaatikkoja verrataan usein koiriin. He esittää ulospäin hyvää mutta tekee pahaa .
no eikös se jonkun julkkis-kultapoika-Eemelinkin äiti jäi hoitamaan kulkukissoja tuonne, laittoi poikansa ja tyttärensä Suomi-koneeseen. Jos näin oikeasti oli , niin hattua nostan, äiteelleensä.
Ulkoministeriön kotiutuslennolle ei oteta lemmikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä naiivi suomalainen mamma on pelastamassa koiraa. Vedä hetki henkeä, lue kirjoituksesi uudestaan ja mieti. Ihan oikeastiko hylkäisit lapsesi traumaattisessa tilanteessa lähteäksesi hakemaan koiraa? Näköjään kaikille meistä ei pitäisi lapsia syntyä...
No tottakai tilanne on äärimmäisen vaikea, mutta joka tapauksessa siinä vaiheessa kun lapset saadaan sinne koneeseen niin ovat jo aika lailla turvassa. Koira on yhtälailla perheenjäsen ja sitä ei jätetä taakse. Mieluummin pelastan kaikki heidät ja takaan että ne lapset saisivat enemmän traumoja siitä että heidän rakas koira jätettäisiin kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaiden ymmärrys vastuun kannosta! Ilmeisesti ei oteta mukaan ku joutuis maksamaan, sitten vaan kadulle oman onnen nojaan....se on niin Suomalaista!
Vuosisatojen, jos ei tuhansien saatossa lukemattomat koirat ovat pelastaneet ihmishenkiä. Suomessakin joka vuosi Kennelliitto palkitsee sankarikoiria. Koira voi uhrata henkensä puolustaakseen ja suojellakseen omistajaansa. Ei semmoista eläintä vain jätetä jonnekin kitumaan.
Tuollaisia primitiivisiä apinoitahan nuo etelän ihmiset on. Ei se ole sattumaa, että Etelä-Euroopassakin kaduilla on kulkukoiria -ja kissoja. Noiden ihmisten empatiakyvykkyys on sellaisen alkukantaisen esi-ihmisen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hiljaa sinä typerä vääräuskoinen koiria on helppo vihata ne ovat tehneet pahaa profeetta Muhammedille ja saAtana ottaa koiran muodon ne ovat pahuutta joka on tuhottava lue Koraani niin ymmärrät
Muhmetti teki pahaa kaikille. Sullekin näköjään. Herää pahvi.
Miksi kutsua ihmisiä, jotka omaa hedonistisuuttaan ja itsekkyyttään suuntaavat paikkaan, jossa heidän elintasoaan ylläpitävät orjat ja jotka ovat valmiita hylkäämään perheenjäsenensä?
Usein unohdan, kuinka erilaisia ihmiset voivatkaan olla.
No joo olen itsekin pitänyt lemmikkejä ehkä olin turhan tyly