Dubaista pakenevat hylkäävät nyt lemmikkejään kaduille: koiria sidottu lyhtypylväisiin ilman ruokaa ja vettä
Ihmiset pakenevat paniikissa Lähi-Idän kriisiytynyttä tilannetta ja jättävät lemmikkejään joko kaduille, tai rajalle. Osa yrittää lopetuttaa lemmikkinsä.
https://www.newsner.fi/uutiset/dubaista-pakenevat-ihmiset-hylkaavat-lem…
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Takajaloista kiinni ja huiskis kivijalkaa kohden.
Islam onkin sa d ismia. Onko mitään typerämpää olemassakaan?
Koira on lojaalimpi kuin keskimääräinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse tekisit? Sinulle ja perheellesi on lento, mutta lemmikkiä ei saa koneeseen. Mitä vaihtoehtoja.
No sitten ei lähdetä mihinkään.
Heh, luulenpa että jos olisit itse siinä tilanteessa että koira on pakko jättää tai pahimmassa tapauksessa kuolet niin koira jää. Turha kieltää, ihmisellä on kuitenkin sen verran kova itsesuojeluvaisto omasta hengestään. Se on helppo huudella kotisohvalta pullan pala kädessä ilman huolta huomisesta.
Etenkin, jos on omat lapset mukana. Lapset eivät pääse mihinkään ilman sinua, ja lemmikkiä ei välttämättä saa otettua mukaan. Mitä teet? Veikkaan, että aika monet vanhemmat lopettavat lemmikin ja lähtevät maasta lastensa kanssa.
Saattaisin lapset lentokentälle ja siellä pyytäisin lentokoneen henkilökuntaa tai jotain muuta lapsiperhettä huolehtimaan lapsista ja palaisin itse lemmikkin luona. Jos mahdollista joku perheenjäsen Suomesta lentää esim. Omaanin ottamaan lapset vastaan.
Minulla äidinvaisto estäisi jättämästä lapsiani tuollaisessa tilanteessa.
Jos sen sijaan Suomi joutuisi hyökkäyksen kohteeksi enkä itse saisi poistua maasta (18-67 -vuotiaat eivät saa sodan aikana), niin lähettäisin lapseni eläkeläisvanhempieni mukana toiseen maahan. Mutta silloinkin lapset eivät olisi keskenään, vaan heillä olisi aina aikuinen mukana. Minkään tuttavaperheen mukana en uskaltaisi lapsiani lähettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse tekisit? Sinulle ja perheellesi on lento, mutta lemmikkiä ei saa koneeseen. Mitä vaihtoehtoja.
No sitten ei lähdetä mihinkään.
Heh, luulenpa että jos olisit itse siinä tilanteessa että koira on pakko jättää tai pahimmassa tapauksessa kuolet niin koira jää. Turha kieltää, ihmisellä on kuitenkin sen verran kova itsesuojeluvaisto omasta hengestään. Se on helppo huudella kotisohvalta pullan pala kädessä ilman huolta huomisesta.
Etenkin, jos on omat lapset mukana. Lapset eivät pääse mihinkään ilman sinua, ja lemmikkiä ei välttämättä saa otettua mukaan. Mitä teet? Veikkaan, että aika monet vanhemmat lopettavat lemmikin ja lähtevät maasta lastensa kanssa.
Saattaisin lapset lentokentälle ja siellä pyytäisin lentokoneen henkilökuntaa tai jotain muuta lapsiperhettä huolehtimaan lapsista ja palaisin itse lemmikkin luona. Jos mahdollista joku perheenjäsen Suomesta lentää esim. Omaanin ottamaan lapset vastaan.
Ja tässä naiivi suomalainen mamma on pelastamassa koiraa. Vedä hetki henkeä, lue kirjoituksesi uudestaan ja mieti. Ihan oikeastiko hylkäisit lapsesi traumaattisessa tilanteessa lähteäksesi hakemaan koiraa? Näköjään kaikille meistä ei pitäisi lapsia syntyä...
No tottakai tilanne on äärimmäisen vaikea, mutta joka tapauksessa siinä vaiheessa kun lapset saadaan sinne koneeseen niin ovat jo aika lailla turvassa. Koira on yhtälailla perheenjäsen ja sitä ei jätetä taakse. Mieluummin pelastan kaikki heidät ja takaan että ne lapset saisivat enemmän traumoja siitä että heidän rakas koira jätettäisiin kuolemaan.
En kokisi lasteni olevan turvassa vain siksi, että ovat lentokoneessa. Lentokone ei välttämättä pääsekään lähtemään suunnitellusti tai saattaa joutua laskeutumaan eri paikkaan kuin oli tarkoitus.
Riippuu toki myös lasten iästä, voisiko heidät laittaa koneeseen keskenään. Esim. 15- ja 17-vuotiaat pojat ehkä pärjäisivätkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kutsua ihmisiä, jotka omaa hedonistisuuttaan ja itsekkyyttään suuntaavat paikkaan, jossa heidän elintasoaan ylläpitävät orjat ja jotka ovat valmiita hylkäämään perheenjäsenensä?
Usein unohdan, kuinka erilaisia ihmiset voivatkaan olla.
Sivuhuomiona, että myös lemmikin pitäminen on hedonistista.
Vierailija kirjoitti:
Koira on lojaalimpi kuin keskimääräinen ihminen.
Johtuu lähinnä siitä, että se on täysin riippuvainen laumastaan eli tässä kohtaa omistajastaan. Ihmisellä on yleensä muitakin ihmisiä tuekseen, ei tarvi ottaa ketä tahansa kaveria tai tuttavaa, jos heidän kanssaan ei synkkaa.
Miksi te pakenette sieltä babyloniasta kun te kuulutte sinne ! Arabian kielisten oma maa Iran . Irak. Pysykää siellä. Ostatte halpaa tonttia . Maaseudulta.
Saako suomen kansalaiset nyt EVAKKONA YK TUKIRAHAT ?
Arabian kieliset kuuluu juuri tuonne . Se on se puolikuu SIELLÄ eikä meidän maassa .
Mis kohtaa se punainen meri on punainen .
OTTAKAA KUVIA SINISESTÄ PUNAISESTA MERESTÄ !!!
Babylon on siellä pysykää siellä ette kuulu muiden maihin.
Libanonissa on liikkeellä jo satojatuhansia ihmisiä. Iso osa lapsia.
Ikävä juttu kaikille toki mutta mua huolettaa enemmän niiden lasten puolesta.
Lahjoittakaa Punaiselle ristille, kiitos.
Hitto kun eläimet joutuu aina kärsimään ihmisten syntien takia! Lie tuo paikka vähän kuin Sodoma ja Gomorra. Nyt tulee tulikiviä päälle