Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon puhutte työhaastattelussa niitä näitä haastattelijoiden kanssa?

Vierailija
11.03.2026 |

Jotenkin olen ilmeisesti ollut väärässä siitä, että työhaastattelussa pitäisi olla asiallinen, jotta haastattelut olisivat vertailukelpoisia. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan työpaikat maineeni avulla. Ei tarvii käydä hiillostuksessa... 

Vierailija
2/6 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai puhutaan niitä näitä. Helpommin palkkaavat samaistuttavan ihmisen. Asuinpaikat, lapset ja autot on hyviä kohteita löytää jotain yhteistä. Jos haluaa olla pelkästään asiallinen kuin tietokone, niin piilottelee jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lykkään cv sen haastattelijan teen ja sanon lue se. Siitä näkee että kokemusta on. Joskus on sanottu että on liikaa kokemusta. Minä sanon ettei kokemusta ole koskaan liikaa

Vierailija
4/6 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava se on kummankin kannalta jos voidaan keskustella niitä näitä vähän aluksi ja lopuksi niin ei ole niin seipään niellyt fiilis ja yleensä ne mätsitkin tapahtuu kun voidaan olla rennosti.

Vierailija
5/6 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen suulas kun olen. Joskus olen saanut työn joskus en. Nyt näyttää siltä etten tulekaan saamaan. Eipä sitten.

Vierailija
6/6 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin puhumassa niitä näitä. Kuvio meni niin, että hain työni puolesta paikkaa ja ajatus oli etteivät haastattelijat tätä tienneet. Shit happens, kävi ihmisenä sääli niitä haastattelevia koska kuitenkin ihan tosissaan haastattelivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme