Elisa on sikakakallis
Hyvä vertailu taulukko tuossa Is jutussa https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011870045.html
Kommentit (41)
Netistä kun katsoo kaikilla on kalliit, mutta kun soittaa asiakaspalveluun, heillä on tarjouksia ja myös jonkun kaupan lahjakortti kaupan yhteydessä. Aiemmin sain Elisalta 40e lahjakortin, nyt saan Telialta 60e lahjakortin kun tein sopimuksen , Elisa tietenkin yritti saada mua jäämään heille ja tarjosi 70e lahjakortin, liittymän hintakin oli euron halvempi. Kortti tulee postissa ja vaihtopäivän sovin myyjän kanssa, pitää muistaa että posti kulkee kauemmin nykyään kun sopii avauspäivää.
Itse otan Moi elokuussa ja Väre lokakuussa. Nyt herännyt minäkin kilpailuttamiseen. Sähkö 8,19 ja Dna 32 euroa ja kaksi liittymää. Se loppu nyt.
Vierailija kirjoitti:
Elisan tapa lypsää pitkäaikaisilta asiakkailta rahaa on vastenmielistä.
Niinpä, vanhat asiakkaat maksaa Elisan uusien asiakkaiden halvat hinnat, onneksi voi vaihtaa, tästä lähtien alan vaihtamaan puolen vuoden välein.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu sai telialta puolet 5g liittymän hinnasta kun uhkasi vaihdolla. Kertoo että ihan kusetusta on yli 30€ hinnat, mitä yleensä tarjotaan.
Ei ole mitään aitoa oikeaa todellista kilpailua, hinta voisi olla 9.99€/kk ja olisi kuitenkin kannattavaa operaattorille.
Minä vaihdoin isänmaallisena ihnisenä norjalaisen Telian suomalaiseen Elisaan. Maksaa mitä tahansa. Telia ei varmaan maksa tuloveroja Suomeen, koska voi keplotella tuloksensa konserniveloituksin. Ajatelkaa vähän. Suomalaisen ruoan ostokin tulee suomalaisten laariin. Sama koskee terveuden- ja sairaanhoitopalveluita. Terveystalo on suomalainen.
Kallis on rajaton 100m 4g 2,99e/kk 24kk sopimus
Vierailija kirjoitti:
Ens maanantaina vaihtuu Telia Elisaan. Luonnollisesti Telia rupes pommittamaan ja olisin saanut kympin/kk halvemmalla mutta se nyt ei ollut hinnasta kiinni vaan Telian toimimattomuudesta ulkomaassa. Saas nähdä meenkö ojasta allikkoon kun ens kuussa lähden reissuun.
Hyvä päätös. Telia ihan paska. Kaksi maan sisäistä tekstiviestiä Afrikassa, niin Suomessa tuli melkein satasen lasku. Ei mitään virhettä muka. Kun vaihdoin liittymäni, niin kyllä sitten itkettiin ja tarjottiin hyvityksiä. Ei enää koskaan Teliaa.
sellaista se on näillä yrityksillä joiden narsistiset HR:t haluavat kaikki konttorille ja estävät kaikki mahdolliset etätyöt
Älkää narisko, rukoushuone nielee rahaa!
Vierailija kirjoitti:
Minä vaihdoin isänmaallisena ihnisenä norjalaisen Telian suomalaiseen Elisaan. Maksaa mitä tahansa. Telia ei varmaan maksa tuloveroja Suomeen, koska voi keplotella tuloksensa konserniveloituksin. Ajatelkaa vähän. Suomalaisen ruoan ostokin tulee suomalaisten laariin. Sama koskee terveuden- ja sairaanhoitopalveluita. Terveystalo on suomalainen.
Voi helvetti mikä juntti.
Elisa nostaa taas vanhojen asiakkaiden hintoja sillä perusteella että netin nopeus kasvaa mutta sitä eivät kerro että puheluhinnat nousee myös, Elisa on nykyään aivan surkea, kallis ja mitään asiakaspalvelua ei saa.Rukoushuone on kallis, ilmeisesti, taitaa tulla syksyllä todella mittavat yt-neuvottelut ja osakekurssi alkaa vajoamaan sinne oikealle tasolle 24€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ens maanantaina vaihtuu Telia Elisaan. Luonnollisesti Telia rupes pommittamaan ja olisin saanut kympin/kk halvemmalla mutta se nyt ei ollut hinnasta kiinni vaan Telian toimimattomuudesta ulkomaassa. Saas nähdä meenkö ojasta allikkoon kun ens kuussa lähden reissuun.
Hyvä päätös. Telia ihan paska. Kaksi maan sisäistä tekstiviestiä Afrikassa, niin Suomessa tuli melkein satasen lasku. Ei mitään virhettä muka. Kun vaihdoin liittymäni, niin kyllä sitten itkettiin ja tarjottiin hyvityksiä. Ei enää koskaan Teliaa.
Mitä täällä nillität, muuta sinne Afrikkaan.
Onhan kaikki persaukisköyhille kallista eikä sika ole siihen mitenkään osallisena.
Menisivät nuo rahattomat vasemmistolaiskuripummit töihin niin olisi varaa maksella Elisan ym. laskuja.
Suomi nousuun, mustat mereen !
Mistä saisin edullisemman liittymän kalliin Elisa rajaton 4g 100m 2,99e/kk 24 kk tilalle?
Vierailija kirjoitti:
Mistä saisin edullisemman liittymän kalliin Elisa rajaton 4g 100m 2,99e/kk 24 kk tilalle?
4G liittymällä ei tee mitään ja 100M on onnettoman hidas.
Mulla oli 2 Elisan liittymää, joista oli tarjous päättymässä. Kun Elisan paras tarjous oli joku 27,90€ 5G 300M liittymälle, otin Moi Mobiilin tarjouksen vastaan. Seuraavalla viikolla Elisalta soittivat ja tarjosivat 14,90€/liittymä (se sama 5G 300M) jos jään ja lisäksi 2x100€ S-Ryhmän lahjakortti.
Sama edessä taas loppuvuodesta - jos Elisan hinta ei ole riittävän hyvä, haen tarjouksen muualta ja lopulta pidän Elisan liittymän.
Minä vaihdoin, Dna hoiti vaihdon puolestani.
Suosittelen.
Itse sain elisalta hyvät setit. Puhelinliittymä 14,99e 100M rajaton 12kk sopimus. 4g netti 20e joku yli 100M.
Mulla on Elisan 4g-liittymä. 100M, puh. ja viestit rajattomat, 23,99 €/kk.
Mobiilivarmenne, tietovuotojen seuranta, mobiiliturva ja ulkomailta tulevien puheluiden esto (ei suomalaisesta numerosta tulevat) kuuluvat hintaan.
Riittää ainakin mulle ihan hyvin tuo, vaikka aikalailla säädän netissä joka päivä. Luulen että monelle muullekin riittäisi, mutta pitävät 5g:n ja 300M nettiä ja maksavat ehkä vähän ylimääräistä tarpeisiinsa.
Oomin vastaavan 4g:n sais euron halvemmalla, joten ei maksa vaivaa vaihtaa. Enkä kyl viel voisikaan, kun tuo on määräaikainen.