Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elisa on sikakakallis

Vierailija
11.03.2026 |

Hyvä vertailu taulukko tuossa Is jutussa https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011870045.html

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Elisan 4g-liittymä. 100M, puh. ja viestit rajattomat, 23,99 €/kk.
Mobiilivarmenne, tietovuotojen seuranta, mobiiliturva ja ulkomailta tulevien puheluiden esto (ei suomalaisesta numerosta tulevat) kuuluvat hintaan. 
Riittää ainakin mulle ihan hyvin tuo, vaikka aikalailla säädän netissä joka päivä. Luulen että monelle muullekin riittäisi, mutta pitävät 5g:n ja 300M nettiä ja maksavat ehkä vähän ylimääräistä tarpeisiinsa.
Oomin vastaavan 4g:n sais euron halvemmalla, joten ei maksa vaivaa vaihtaa. Enkä kyl viel voisikaan, kun tuo on määräaikainen.

Vierailija
22/23 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, Moi on halvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä kun katsoo kaikilla on kalliit, mutta kun soittaa asiakaspalveluun, heillä on tarjouksia ja myös jonkun kaupan lahjakortti kaupan yhteydessä. Aiemmin sain Elisalta 40e lahjakortin,  nyt saan Telialta 60e lahjakortin kun tein sopimuksen , Elisa tietenkin yritti saada mua jäämään heille ja tarjosi 70e lahjakortin, liittymän hintakin oli euron halvempi. Kortti tulee postissa ja vaihtopäivän sovin myyjän kanssa, pitää muistaa että posti kulkee kauemmin nykyään kun sopii avauspäivää.