Nyt on kyllä mitta täynnä lastensuojelun kanssa
Ensin ne ottaa ottaa yhteyttä ja haluaa tavata mutta ei kerro syytä käynnille kun sitten kysyy. Seuraaavaksi ilmoitetaan että ne voi tulla vain yksi kerralla ja virka-ajan ulkopuolella. Vähän ajan päästä ne yrittää sisään kesken päivän kun olen lasten kanssa kotona. Tietty soitettiin siitä niille ja ne ei oikein ottaneet kantaa siihen. Sitten ilmoitetaan että ne voi tulla yksi kerralla ja virka-ajan ulkopuolella jos on jotain. Ensimmäisten kahden käynnin syyt oli vieläkin täysin pimennossa. Nyt ollaan viimeiset viikot jätetty niille soittopyynnöt joka aamu tämän takia. Mihinkään ei vastata. Voiko tuota kannella johonkin?
Kommentit (227)
Epäilen, että sama kirjoittaja trollasi Karf-ketjussa lammashuutelijatyttönä. On varmaan itse huostaanotettu tai pakosalla lastensuojelua. Sinänsä kirjoittaa aika uskottavasti. Tällainen narsistinen ylimielisyys on nykyään yleistä nuorten parissa. Sitä on helppo jäljitellä. Tyypillistä on, ettei mikään onnistu eikä milloinkaan ole itsessä mitään vikaa.
Parasta olisi kyllä ollut, jos tämän ketjun aloittaja itse olisi ajoissa otettu lastensuojelun avulla huostaan. Olisivat ehkä jääneet nämä kaksoset poikkiksen kanssa alaikäisinä tekemättä. Koulukin voisi sujua nettilukiota paremmin. Mitenkähän tämäkin tapaus on jättänyt ehkäisyn väliin? Ehkä käynyt jotakin kotikoulua eikä ole koskaan seksivalistusta saanut.
Ehkä juuri tuosta kaikesta valittamisesta ja ehtojen sanelemisesta tulee niin voimakkasti mieleen kuuluisa Karfin perhe.
Tiedoksi kaikille että säästän kuvankaappaukset kaikesta häiriköinnistä. Esimerkiksi nimittelystä tulee helposti syyte kunnianloukkauksesta.
Ei sinulla ole varaa haastaa ketään oikeuteen. Vai meinasitko yhteiskunnan piikkiin laittaa kaikki oikeudenkäynti kulut, kun häviät siellä?
Vierailija kirjoitti:
Ei sinulla ole varaa haastaa ketään oikeuteen. Vai meinasitko yhteiskunnan piikkiin laittaa kaikki oikeudenkäynti kulut, kun häviät siellä?
Minua mietityttää miksi täällä ihmiset kilpaa pilkkaa jotain 18v teiniäitiä? Onko teilläkään kaikki muumit laaksossa?
Vierailija kirjoitti:
Aville valitus, jos et saa sossusta tarvittavia tietoja.
Poliisille rikosilmoitus. Kysy sossusta nimet, keille sun pitää avata ovi, niin osaat tehdä rikosilmon tunkeutujista nimillä. Kotirauhan rikkominen vois olla kanssa nimike, kun eivät kerro tunkeutumisen syytä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs teit lapsia!
Kokeilisit sinäkin joskus niin huomaat miksi ihmiset tekee niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aville valitus, jos et saa sossusta tarvittavia tietoja.
Poliisille rikosilmoitus. Kysy sossusta nimet, keille sun pitää avata ovi, niin osaat tehdä rikosilmon tunkeutujista nimillä. Kotirauhan rikkominen vois olla kanssa nimike, kun eivät kerro tunkeutumisen syytä.
Nimet otetaan muutenkin aina talteen valokuvaamalla se kaulassa roikkua kortti.
Mikä on se väite että ne voi painostaa asiakasta olla tallentamatta palaverejä? Pitääkö ne siis nauhoittaa salaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua mietityttää miksi täällä ihmiset kilpaa pilkkaa jotain 18v teiniäitiä? Onko teilläkään kaikki muumit laaksossa?
En oo huomannut mitään pilkkaa
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se väite että ne voi painostaa asiakasta olla tallentamatta palaverejä? Pitääkö ne siis nauhoittaa salaa?
Mahtaa olla asiat huonosti nyt.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi kaikille että säästän kuvankaappaukset kaikesta häiriköinnistä. Esimerkiksi nimittelystä tulee helposti syyte kunnianloukkauksesta.
Entäs tuo kun ihmisten nimet, osoitteet ja rekkarit julkaisit? Ihan välkky ei tuota tekisi keskustelupalstalla.
Voin vain hämmästellä miten ääni muuttuu kun ne tajuaa että me tiedostamme oikeutemme. Mitään lastensuojeluilmoitusta ei ole ollut mutta asiakkuus on voimassa koska olen alaikäinen. Ensimmäisen käynnin aihe olisi ollut minun elinolosuhteet ja ne selvisi nopeasti. Toisesta käynnistä ei ole mitään kirjausta eli se olisi ollut huijaus. Ihme että näin selvästä asiasta pitää vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Olisiko parempi tehdä yhteistyötä ja päästää ne sisään. Seuraavalla kerralla voi olla, että ne tulevat sisään, haluat tai et. Ehkä jopa poliisin kanssa.
Tietty tehdään yhteistyötä mutta me asutaan yksiössä ja täällä on muutenkin ahdasta. Neljän aikuisen palaveri täällä on epäkäytännöllistä. Sitten siinä on se että meidän molempien on oltava paikalla ja tapaaminen on järjestäydyttävä niin ettei se häiritse kummankaan opiskelua.
Ei siellä palaveria pidetä, käydään katsomassa että koti on siinä kunnossa että lapsi voi siellä asua. Päästä heidät sisälle. Itse en ole ikinä estänyt lastensuojelua käymästä. Jos heille tulee ilmoitus että lapsen kotiolot on huonot, sinun pitää itse heille todistaa että se ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16v, ei 18v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siksi, että me muut ymmärrämme tämän olevan provo eikä todellisuutta. Tai jos jostain syystä onkin totta, niin sitä suuremmalla syyllä sen lasun kanssa pitäisi olla yhteistyössä. Se äiti on tän jutun mukaan 16v lukiolainen.
Ja päivälukionkin toimista oli niin paljon valittamista.