Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaat vihdoin verolle ja tuet ylös

Vierailija
11.03.2026 |

Ainoa tapa saada kasvua

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaamatkustus on lopetettava, kaikille yli 5t kuussa tienaaville 80% vero

Vierailija
2/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katteleppas kuinka paljon ne rikkaat maksaa veroja ja muuta maksuja. Riittääkö 40-50 prosenttia tuloista ja muut päälle. Yksikin rikas maksaa vajaassa vuodessa enemmän kuin duuanari koko urallaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katteleppas kuinka paljon ne rikkaat maksaa veroja ja muuta maksuja. Riittääkö 40-50 prosenttia tuloista ja muut päälle. Yksikin rikas maksaa vajaassa vuodessa enemmän kuin duuanari koko urallaan

Kukaan ei tarvitse niin paljon rahaa, jaetaan ne tasaisesti kaikille. Parempi kun kymmenen pärjää kun vaan yksi 

Vierailija
4/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mystinen ihmisrotu "rikkaat". Harmi, että Suomessa ei ole ainuttakaan.

Vierailija
5/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikas = yli 3t eur/kk tienaava

Vierailija
6/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tehkää vaan kovasti töitä ja minulle sitten rahat että voin lokoilla rauhassa...

Vierailija
7/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli tehkää vaan kovasti töitä ja minulle sitten rahat että voin lokoilla rauhassa...

Kaikki meistä ei voi tehdä töitä mutta tarvitaan rahaa 

Vierailija
8/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisitonnia tienaava maksaa jo kaksi tonnia kuussa veroja. Onko sulla tosiaan kanttia puhua vapaamatkustuksesta? Paljonko pelle itse maksat?

Vierailija
9/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä helpompaa olisi jos itse muuttaisit esim kuubaan. Siellä on juuri haluamasi systeemit. Mitä järkeä olisi missään 10v opinnoissa jos tulot jää tavis duunarin tasolle? 

Vierailija
10/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisitonnia tienaava maksaa jo kaksi tonnia kuussa veroja. Onko sulla tosiaan kanttia puhua vapaamatkustuksesta? Paljonko pelle itse maksat?

Itse en maksa mitään mutta tarvin rahaa

Vierailija
11/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet pitää suomen pystyssä

Vierailija
12/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet ei tule nousemaan seuraavan 5 vuoden aikana koska suomen talous ei kasva. Eikä ne muutenkaan nouse. Viimeisen 10 vuoden aikana tuet nousset 20 euroa vaikka ruuan hinta noussut 90%.

Vierailija
13/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rikas = yli 3t eur/kk tienaava"

Ethän sinä edes ymmärrä, mikä on rikkaan ja suurituloisen ero. 😂

Vierailija
14/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5000 euroa kuukaudessa tienaavilta on vero jo lähes puolet tuosta, eli käteen jää noin 2700 euroa. Jos tuo vero nostetaan vielä sinun ehdottamaasi 80 prosenttiin, niin käteen jäisi noin tonni. Tätäkö oikeasti haluat?

Vierailija
15/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä enää kukaantehnyt töitä.

Vierailija
16/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä, miten se ns. Ihana-USA rakennettiin. Verotuksella. Eikö olekin aika ihmeellinen asia? Tuo kapitalismin kehdoksi kutsuttu malja täytettiinkin rikkaiden ja suuryritysten isoilla veroilla. Eikö olekin aika sosialistista? 

Tuosta linjasta alettiin lipsumaan Reaganin kaudella. Sen jälkeen USA onkin valitettavasti taantunut alaspäin solidaarisuudessaan. Jättirikkaat ja superyritykset lihoo ja kansalaiset kuihtuu. Tätä ennen mentiin 1960-1970-luvulla niinkin kommarimeininkiin, että julkisissa yliopistoissa ei ollut lukukausimaksuja. Jos aihe kiinnostaa enemmän, kannattaa koodailla Guuggeliin sellainen koodi kuin New Deal -politiikka. -Pertti M36

Vierailija
17/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rikas = yli 3t eur/kk tienaava"

Ethän sinä edes ymmärrä, mikä on rikkaan ja suurituloisen ero. 😂

No ei 3000 euroa kuukaudessa tienaava ole suurituloinen, ei ihan edes keskituloinen.

Vierailija
18/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä rikkaiden (tai "rikkaiden") pitäisi kustantaa köyhempien elämä? Miksi nämä köyhät eivät ole ihan itse vastuussa valinnoistaan ja maksa itse elämisestään? 

Päinvastoin pitäisi poistaa tukia enemmänkin, jotta tuensaajat aktivoituisivat veronmaksajiksi ja saataisiin Suomen talous nousuun.  

Vierailija
19/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasavero tonni kuussa kaikille ja kela säppiin. Loppuu loisiminen.

Vierailija
20/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tarvitse niin paljon rahaa, jaetaan ne tasaisesti kaikille. Parempi kun kymmenen pärjää kun vaan yksi 

Neuvostoliitossa kokeilivat tuota. Koko valtio lopulta romahti, kun ihmisiä ei huvittanut tehdä töitä, innovoida eikä voinut perustaa yrityksiä joilla rikastua.

Jakamalla kaikki tasan ainoastaan varmistetaan, että sitä jaettavaa on vuosi vuodelta vähemmän. Ihmisillä pitää olla taloudellinen kannustin työntekoon, muuten ei yhteiskunta toimi. EHdottamasi kommunismi kurjistaa kaiken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi