Käsittämätöntä miten media ei kysy mitään Sofia Virran suvaitsemattomuudesta!
Miten itse saa kontrolloida narratiivia eikä legacy media pyydä siitä irtisanoutumaan, mitä heti tekisivät oikeistopoliitikon kanssa ja se paljastaakin merkittävän eron median suhtautumisessa.
Aivan samoin kuin ainut media joka kirjoitti viime kesän ruisrock kohelluksestaan oli seiska, kun taas Multalan humalatilasta kertoi käytännössä koko media. Erikoista huomioiden, että vain Virta ahdisteli miehiä kännissä, ei suinkaan Multala.
Kommentit (64)
Miksi nuorta NAISTA taas vihataan ja miksi vain nuori NAINEN joutuu yksin kantamaan vastuun?
No, olisiko vaikka siksi, koska nuori nainen itse aiheutti möykän omilla toimillaan? Lisäksi itse tunkee itsensä jokaiseen johtokuntaan, mihin hänet vaan ikinä huolitaan ja sen jälkeen kun toimii jopa muuta johtokuntaa vastaan yksin, niin ei ole vaikea arvata mitä siitä seuraa.
Onneksi hän on Nuori Nainen, niin hän voi vapaasti joka kerta vedota sukupuoleensa
Missä lehdessä asiaa ei mielestäsi riittämiin käsitelty? Ainakin molemmqt iltapäivälehdet ottivat kaiken irti.
Virta kantoi myös poliittisen vastuun ihan ryhdikkäästi - pyysi anteeksi ja erosi.
Vierailija kirjoitti:
Ne toimittajatki on ihmisiä ketkä palkkaa toinen samanlainen ihminen, yleensä myös jo ennalta tietäen mikä sen tulevan toimittajan poliittinen suuntaumus on, eli sama kuin palkkaajan, sit siel on päätoimittajat ja pomot ja rahottajat ja kaikki muutki kel on samat poliittiset suuntaumukset ja ajatusmaailmat kenen mukaan kaikki muut menee. Ne vetää oman mielen mukaan tarinaa koko väestölle, ne päättää mihi ne keskittyy ja mihi ei, ne kylvää tai kopioi valheen luettavaksi. Käsittämätöntä miten Suomessa ihmiset on niin auktoriteettiuskovaisia että ne luulee ammattinimikkeen poistavan ihmisyyden mihin kuuluu kaikki tämä. Ne muovaa teidän perspektiiviä päivittäin miten ne haluaa, ne on periaatteessa jumalia ja te seuraajia.
Ja se joka väittää että näin ei tapahdu on jo niin syvälle hypnotisoitu että se ei vaan tajua sitä.
Vierailija kirjoitti:
Missä lehdessä asiaa ei mielestäsi riittämiin käsitelty? Ainakin molemmqt iltapäivälehdet ottivat kaiken irti.
Virta kantoi myös poliittisen vastuun ihan ryhdikkäästi - pyysi anteeksi ja erosi.
Ei riitä minulle. Voisi tiristää vielä enemmän ja Virran pitää pyytää anteeksi ja osoittaa aktiivista katumista.
Vierailija kirjoitti:
No jos ylehesarit ovat täynnä kaikenmaailman eräiidoja, niin mitä voit päätellä?
Luin että erädildoja ja tuo sinänsä selittäisikin noiden medioiden sisällön nykyään.
Koko kohussa oli vain persu vastaan persun harhaluulot. Kohta persun psykoosit taas jäähtyy, ja sitten on taas varjonyrkkeilemässä suu vaahdossa muutaman päivän kuluttua jossakin. Ikävää jääkiekkojoukkueen kannalta, että joutui persun sekoilun areenana toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkä vastuun? Tuohan julisti että arvoistaan (= typerästä mielipiteestään) tuo ei luovu eli käytännössä ei tosiaankaan pyytänyt ainakaan anteeksi. Ja "neutraali" hesari jälkeenpäin maalitti kohusta kaikki persut jotka sattui mitään mainitsemaan asiasta muttei tietenkään sofiaa itseään koska tyttörukkahan on vaan taas pahan maailman riepoteltavana eikä itse vastuussa edes omista sanomisistaan.
Johan joku toimittaja teki kolumnin miten Sofia on tässä uhri, koska on nuori vihreä nainen
Vierailija kirjoitti:
Ei pyytänyt anteeksi, vaan uhriutui ja erosi. Kertoi vielä ero-lausunnossaan ettei aio muuttaa mieltään ikinä
Todennäköisintä on kuitenkin, että käskettiin erota
Fundamentalistit ovat harvoin suvaitsevaisia. Näkeehän tuosta ettei Virta suvaitse muita mielipiteitä omaavia.
Kun vihervassuli käyttäytyy suvaitsemattomasti, eikä todellisuudessa ota edes vastuuta teoistaan, on hyysärimedian mielestä syynä se, että on nuori nainen :) Ihan sama narratiivi, kuin Sannulin mokailuissa. Kyllä media viherpesee ja pitää huolen omistaan.
Sofia vain kertoi mielipiteensä somessa ihan asiallisesti ja perustellusti. Heti seuraavana päivänä itse erosi, kun kohu nousi. Pyysi myös pelaajalta anteeksi. Tasapuolisuuden perusteella myös Savinaisen olisi pitänyt itse erota sanottuaan kohahduttavan mielipiteensä. Jos asiaa ajattelee symmetrian kannalta. En kyllä näe Sofian toiminanssa mitään ongelmaa tässä. Persuijen touhu on ollut todella sikamaista, ja heillä olisi paljon anteeksipyydettävää eri tahoilta.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän media ei ota yhteyttä näihin kymmeniin, satoihin persuihin jotka päivittäin laittaa Virran someen kommentteja "tapa ittes, toivottavasti sut raiskataan", eilen se vaan yltyi. Täyttää kaikki rikoksen merkit.
Sinähän tämän teit? Laitoit vihaviestin tappamisesta ja raiskaamisesta. Oletko Persu?
Vierailija kirjoitti:
Sofia vain kertoi mielipiteensä somessa ihan asiallisesti ja perustellusti. Heti seuraavana päivänä itse erosi, kun kohu nousi. Pyysi myös pelaajalta anteeksi. Tasapuolisuuden perusteella myös Savinaisen olisi pitänyt itse erota sanottuaan kohahduttavan mielipiteensä. Jos asiaa ajattelee symmetrian kannalta. En kyllä näe Sofian toiminanssa mitään ongelmaa tässä. Persuijen touhu on ollut todella sikamaista, ja heillä olisi paljon anteeksipyydettävää eri tahoilta.
Ei pyytänyt anteeksi.
Jäljelle jäänyt TPSn johtokunta kyllä pyysi anteeksi, mutta Virta ei ikinä
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on vastuullinen, luotettava ja täysin puolueeton media. Joka toista väittää on Putinin trolli. Näin se vain on.
ok, ìigor
Vierailija kirjoitti:
Johan joku toimittaja teki kolumnin miten Sofia on tässä uhri, koska on nuori vihreä nainen
Joo, käytti juuri noita sanoja: nuori, vihreä ja nainen.
Hesari luonnollisesti aviisi ja laitettu oikein mies ja urheilutoimittaja asialle iina lillukanvarren sijaan...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Virta pyytänyt julkisesti pelaajalta anteeksi. Julkisesti kun hyökkäsi päälle ja maalitti, niin anteeksipyynnön pitää silloin olla myös julkinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän media ei ota yhteyttä näihin kymmeniin, satoihin persuihin jotka päivittäin laittaa Virran someen kommentteja "tapa ittes, toivottavasti sut raiskataan", eilen se vaan yltyi. Täyttää kaikki rikoksen merkit.
Sinähän tämän teit? Laitoit vihaviestin tappamisesta ja raiskaamisesta. Oletko Persu?
En ole. Olen vihervassu.
Kyllähän tässä Sofia Virtaa mediassa riepotellaan ahkerasti. Tehdään otsikoita joissa annetaan ymmärtää että hän olisi saanut potkut kun hän itse erosi. Sitä en tiedä mitkä syyt johti tähän, mutta virallisen tiedon mukaan pitäisi mennä eikä antaa ymmärtää että olisi kyse jostain muusta.
Ja Jani Mäkelä pääsee kuin koira veräjästä vaikka haukkui kaikki muut pelaajat paitsi Savinaisen, kun eivät alkaneet pride-vastaiseen ja työnantajansa vastaiseen toimintaan.
Ei tartu myöskään setan suvaitsemattomuuteen ja lakimuutoksen miettimiseen.
Melko sakeaa sakkia.