Eikö aktivistinaiset tajua, että kertovat vaan omasta miesvihastaan kun syyttävät kaikesta valkoista heteromiestä?
https://x.com/OttoMeri/status/2031052024897221004
Darra valitti myös takseista, ja sekään että taksit on vaarallisia naisille ei suinkaan johdu valkoisen heteromiehen rasimista kuten Veitolakin väittää.
https://x.com/AlankoTuulia/status/2021817893940548067
Kukaan ei ole vastuussa mistään kun kaikki johtuu valkoisen heteromiehen rasismista. Ajattelee Sannaakin miten selviä narsistin piirteitä sillä on uhriutua naisvihalla ja kertoa miten rakastaa valtaa joka onkin narsistille trippi. Se ei ole vaan tarpeeksi fiksu tajutakseen mitä kuvailee kun kertoo vallanhimostaan. Siitä on ihan tutkittuakin tietoa miten uhriliikkeiden johtoon nousee aina narsistit ja psykopaatit ja miettii miten etuoikeutettuja ne valittajat oikeasti on.
https://link.springer.com/article/10.1007/s12144-023-05451-x
En oikein muuta keksi kuin narsistin häilyvä todellisuudentaju miten kukaan edes sellaista voi väittää. Syyttää aina kaikkia muita ja aktivismillaan vaan osoittaa ideologisen miesvihansa ja miten siihen on aivopesty. Samalla kun itse valittavat naisvihasta.
Kommentit (10)
Ap on joku invalidi laitospotilas.
Muu ei selitä tuota tyhmyyden määrää.
Puuttuu itsereflektiokyky, kuten niin usein ääriaineksilta.
Vierailija kirjoitti:
Ja TAAS meni asian vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja TAAS meni asian vierestä.
Ei. Diagnoosi on ihan täsmälleen oikea.
Palstapersulta narsistinen luhistuminen?
Vierailija kirjoitti:
Palstapersut roikkuvat henkisesti köyden päässä koko ajan. Hetken helpotusta tuo vain, jos yrittää alentaa muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstapersut roikkuvat henkisesti köyden päässä koko ajan. Hetken helpotusta tuo vain, jos yrittää alentaa muita.
Ai sinusta tämä ei ole yhteiskunnallinen ongelma?
"Ai sinusta tämä ei ole yhteiskunnallinen ongelma?"
Persumiesten naisviha? Onhan se.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mitään tajua.
Moittivat suomipojan varustusta, samaan aikaan itkevät isojen varustusten riskauksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin teet sitä alentamista itse. Jatkuvasti ja tuossakin viestissä. Et vain tajua sitä, koska edellä mainittu itsereflektiokyky puuttuu.
-puolueeton ja onnellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mitään tajua.
Moittivat suomipojan varustusta, samaan aikaan itkevät isojen varustusten riskauksia?
Kuka moittii? Tynkkynen?
Itse olen nuori nainen 19v, ja meidän kaveriporukka Pohjois-Suomessa ollaan aktivoiduttu vastustamaan feminismiä ja puolustamaan miesten oikeuksia. Rasismi valkoisia ihmisiä vastaan on lähtenyt täysin lapasesta.
Vihaisit sinäkin ihmisjoukkoa, joka haluaa vain käyttää sinua hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nuori nainen 19v, ja meidän kaveriporukka Pohjois-Suomessa ollaan aktivoiduttu vastustamaan feminismiä ja puolustamaan miesten oikeuksia. Rasismi valkoisia ihmisiä vastaan on lähtenyt täysin lapasesta.
Päivän hauskin persujonne 😂😂😂
Eikä Sofia Virtakaan tajua miten juuri itse on se suvaitsematon tukiessaan sanktioita woketuksesta kieltäytyneen pelaajan kohdalla? Kun ei vaan tajua.