Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkautta ja haaveita Thaimaassa OFFICIAL

Vierailija
10.03.2026 |

Tänään alkaa Eveo-kanavalta!

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011867366.html

"Eveon Rakkautta ja haaveita Thaimaassa -sarja kertoo suomalaisista, jotka ovat löytäneet thaimaalaisen puolison."

"Rakkautta ja haaveita Thaimaassa Eveo klo 21.30 tiistaisin 10.3. alkaen"

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava katsoa, mutta ei näy eveo antennitaloudessa

Vierailija
2/3 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6ade8acb-81b8-4917-8d2f-ff95522…

"Ohjelman kuvaushetkellä Teron edellinen avioliitto thaimaalaisen naisen kanssa on päättynyt. Avausjaksossa ex-pari on keskellä virallista harkinta-aikaa. Avioliitto päättyi 22 vuoden jälkeen.

- Vaimo oli ilmoittanut ottavansa avioeron ja sanoi minulle: "Mee pois täältä", Tero kertoo avioerostaan jaksossa.

Teron mukaan ennen eroa heidän 650-neliöisessä talossaan asui sukulaisia, joilta hän olisi toivonut väliaikaisesti pientä vuokraa oman taloustilanteensa kiristyttyä. Tero uskoo tämän johtaneen eroon. Tilanne kärjistyi, kun parin yhteinen matka peruuntui.

- Vaimo totesi minulle: "On parempi että sinä lähdet nyt ja yksin". Sitten olin kolme viikkoa siellä [lomapaikassa] ja täytyy sanoa, että rommia meni ihan kiitettävästi. Itkin ja yritin päästä takaisin ja lähetin 500 viestiä päivässä ja rukoilin [ex-vaimolta], että ota minut takaisin. Ei tarvitse mitään vuokria maksella.

Tero yritti palata suhteeseen kolmen viikon ajan, mutta ex-vaimo kehotti häntä lopettamaan häirinnän ja viestien lähettelyn."

Olen järkyttynyt! Miten ihanina vaimoina pidetyt thaimaalaiset naiset voivat tehdä tuollaista suomalaiselle miehielle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6ade8acb-81b8-4917-8d2f-ff95522…

"Ohjelman kuvaushetkellä Teron edellinen avioliitto thaimaalaisen naisen kanssa on päättynyt. Avausjaksossa ex-pari on keskellä virallista harkinta-aikaa. Avioliitto päättyi 22 vuoden jälkeen.

- Vaimo oli ilmoittanut ottavansa avioeron ja sanoi minulle: "Mee pois täältä", Tero kertoo avioerostaan jaksossa.

Teron mukaan ennen eroa heidän 650-neliöisessä talossaan asui sukulaisia, joilta hän olisi toivonut väliaikaisesti pientä vuokraa oman taloustilanteensa kiristyttyä. Tero uskoo tämän johtaneen eroon. Tilanne kärjistyi, kun parin yhteinen matka peruuntui.

- Vaimo totesi minulle: "On parempi että sinä lähdet nyt ja yksin". Sitten olin kolme viikkoa siellä [lomapaikassa] ja täytyy sanoa, että rommia meni ihan kiitettävästi. Itkin ja yritin päästä takaisin ja lähetin 500 viestiä päivässä ja rukoilin [ex-vaimolta], että ota minut takaisin. Ei tarvitse mitään vuokria maksella.

Tero yritti palata suhteeseen kolmen viikon ajan, mutta ex-vaimo kehotti häntä lopettamaan häirinnän ja viestien lähettelyn."

Olen järkyttynyt! Miten ihanina vaimoina pidetyt thaimaalaiset naiset voivat tehdä tuollaista suomalaiselle miehielle?

Et vissiin katsonut sitä tanskalaista dokumenttia jossa oli niitä sinne menneitä miehiä? Tai muitakaan dokumentteja aiheesta? Youtubestakin löytyy muiden maiden miehiä valaisemassa kokemuksiaan. Ei kaikki kultaa mikä kiiltää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi