Taas oli 7-tien levarilla kuskittomia autoja
Siinä perinteisessä paikassa, eka levari kehältä Porvoon suuntaan. Tainneet taas miekkoset mennä metsikön puolelle aktivoitumaan.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Sinne vaan työttömät kameran kaa kyttämään . Voi kiristää perheen isukilta kivat rahat jonsei hää halua, että pikkupahe paljastuu kotona tai duunipaikalla
"Menkää töihin!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ymmärrän miksi minua kytättiin herkeämättä, kun matkalla Helsinkiin pysähdyin tarkistamaan laahaako jarrut.
Itse tietämättä olen ollut todellisella danger zonella, sillä pysähdyin kuselle tuolle levarille.
AUTS!
Sieltä olisi metsästä voinut joku randomi jamppa syöksyä dikkiin kiinni ja alkaa imuttamaan sitä posket lommolla :D
Kuvottavaa, iljettäväää, inhottavaa, alhaista, sairasta. Mahtaako noilla olla ylpiä olo itsestään? Rassata paskaisia äijiä jollain saastaisella levähdysaluelle.
Mikä ihmiskuntaa vaivaa?
Joskus vanhaan hyvään aikaan se oli virallisesti sairaus.
Ja ajatelkaapa niitä paskaisia naisia niissä lesbobileissä
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavaa, iljettäväää, inhottavaa, alhaista, sairasta. Mahtaako noilla olla ylpiä olo itsestään? Rassata paskaisia äijiä jollain saastaisella levähdysaluelle.
Mikä ihmiskuntaa vaivaa?
Sinua kuvottaa ja iljettää, mutta myös kiihottaa etkä voi olematta miettimättä paskaisia äijiä ja sitä kuinka he rassaisivat sinua levähdysalueella... ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmiskuntaa vaivaa?
Sinua kuvottaa ja iljettää, mutta myös kiihottaa etkä voi olematta miettimättä paskaisia äijiä ja sitä kuinka he rassaisivat sinua levähdysalueella... ;)
No ei tuo paljon miettinyt sitä paskaista hommaa ainakaan mielihyvää kokien. Toki joku voi siitä saada sellaisen mielikuvan.
Tyhjiä popperspulloja ja paskaisia kumeja ympäriinsä. Kassien lätke kuuluu muuten hiljaisina kesäöinä Tallinnaan saakka.
Mitähän sitten täälläpäin poliisit harrastelee Usein on pari tyhjää maijaa kauppakeskuksen edessä eikä äijiä näy missään
Moni vanhempi h0m0mies joutuu pitämään vaippoja yli 70-vuotiaana, kun ryppynaru ei enää pidäkään.
Täytyy cäncelöidä sitä kohtaa visusti!