Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tämä talo on näin halpa?

Vierailija
10.03.2026 |

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti nämä halvat tönöt tulevat yllätyksenä etelän kasvukeskuksissa asuville?

Mielestäni tämän Kalajoen talon hinnassa on 10k liikaa. Sijainti on todellakin hevon kuusessa kaukana merestä, työpaikoista ja palveluista. Ja varsinkin tuo kun ei ole vesistöä lähellä ja omaa rantaa, niin ei ole haluttu edes kesäpaikkana.

Terveisin paikallinen, nykyään Stadissa

Vierailija
42/48 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jee, alkuperäiskuntoinen ja sähkölämmitys. 

Jee, vuodelta 1985 eli ei nyt mikään ikäloppu kumminkaan. Älysitkö edes lukea itse esittelyä?

Tuo 1985 ei ole mikään hyvä juttu. Ei ainuttakaan tulisijaa, vaan sähkölämmitys.

Oikeasti vanhoissa taloissa on muuratut uunit lämmitykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole mitään muuta lämpöeristystä kuin tuo hirsi. Luuletko että se 10cm levyinen hirsi riittää torjumaan pakkasen... Ei riitä, ei. Itse lapsuuden tuollaisessa "ihanuudessa" viettäneenä voin sanoa että useana aamuna oli nurkissa kuuraa, kesällä oli täynnä muurahaisia ja lämmitys oli tajuttoman kallista, kulutti tuplasti sen mitä normi 10v uudempi talo.

Vierailija
44/48 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskellä ei mitään ja 160km sivistyksestä..

Himangan keskusta 9 km päässä. Turha sinun on sivistyksestä puhua mitään, koska itseltäsi se puuttuu kokonaan.

Vierailija
45/48 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipyynti tuo on. Seuraa huutokauppoja jos haluat nähdä halpoja hintoja.

Vierailija
46/48 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa ole mitään muuta lämpöeristystä kuin tuo hirsi. Luuletko että se 10cm levyinen hirsi riittää torjumaan pakkasen... Ei riitä, ei. Itse lapsuuden tuollaisessa "ihanuudessa" viettäneenä voin sanoa että useana aamuna oli nurkissa kuuraa, kesällä oli täynnä muurahaisia ja lämmitys oli tajuttoman kallista, kulutti tuplasti sen mitä normi 10v uudempi talo.

Jep. Hiukset jäätyy seinään nukkuessa. Sulaa hulluutta lämmittää kalliilla sähköllä, kun lämpö ei edes pysy sisällä.

Vierailija
47/48 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta talolta on 24km Kalajoelle. Että ompa tosi kaukana kaikesta. Ja Himankaan 9km jossa kaupat.

Vierailija
48/48 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta talolta on 24km Kalajoelle. Että ompa tosi kaukana kaikesta. Ja Himankaan 9km jossa kaupat.

Mulle tuo sijainti ei ole mikään ongelma. Talo muuten on tajuton rahareikä.