Sairas, minua häiriköinyt ihminen on jostain saanut henkilötunnukseni. Pystynkö mitenkään selvittämään mistä?
Ei tunnu yhtään kivalta ajatukselta tämä, todennäköisesti on jotain kaveriaan pyytänyt tiedot katsomaan, mutta kun en tiedä mistä. Onko mitään keinoa selvittää tätä?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että hän sen tietää? Onko sinulle kertonut?
Poliisillehan tällainen kuuluu ilmoittaa. Tee r-ilmoitus ja sanot että epäilet että olet ollut urkinnan kohteena.
Hän on kirjoittanut sen erääseen lomakkeeseen, jonka olen omin silmin nähnyt. Hän ei ole sitä työelämässä, vaan sairauden vuoksi eläkkeellä.
Mutta kiitos, olen poliisiin yhteydessä. Ap
Ei toisen hetun tietäminen ole rikollista. Minäkin tiedän useiden ihmisten hetun
Sen urkkiminen on rikollista jos ap ei sitä hänelle ole antanut.
Ilkeä ihminen voi tehdä ikäviä källejä. Eri sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että hän sen tietää? Onko sinulle kertonut?
Poliisillehan tällainen kuuluu ilmoittaa. Tee r-ilmoitus ja sanot että epäilet että olet ollut urkinnan kohteena.
Tai identiteettivarkaus, jos on hetun avulla sinuna esiintynyt
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko tarkemmin, mistä on kyse?
Onko sinulla itselläsi mt-diagnoosia tai jokin hoitokontakti?
Wtf. Tutkikaa sitä rikosta!
on olemassa Paranoia eli harhaluuloisuushäiriö... ei kuulosta tuo tarina uskottavalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mt-diagnoosi tekisi asiasta mitenkään vähemmän vakavaa? Vai onko niin, että ap:ta ei auteta kunnolla vaan vedotaan diagnoosiin.
Sivusta.
Näinpä. Minulla diagnoosi, jonka seurauksena viranomaiset eivät tutkineet kunnolla pahoinpitelyäni ja muuta väkivaltaa, henkinen ja fyysinen. Pistivät niin sanotusti diagnoosin piikkiin. Narsistinen miesystäväni pääsi kuin koira veräjästä.
Minulle ei myöskään tehty muun muassa neurologisia tutkimuksia, vaan laitettiin psyykkeen piikkiin.
Sairasta!
Vierailija kirjoitti:
on olemassa Paranoia eli harhaluuloisuushäiriö... ei kuulosta tuo tarina uskottavalta
Ei, sinulla on luuloja itselläsi. Ensin on tutkittava ja vasta sitten luuloteltava. Ylimielisyys on inhottavaa. Eri sivusta.
Hän tai joku kaverinsa on nähnyt henkilöpaperisi tai vaohtoehtoisesti henkilötietosi jossakin. En oikein usko että on mahdollista selvittää mistä se on löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kohdin ei? Onhan näitä tapahtunut, uutisissakin ollut.
Vierailija kirjoitti:
On penkonut roskapussisi.
Meidän taloyhtiössä tämä! Masinoi nu8renntytön kaverikseen, muka lajitteluperusteella. Kannattaa blurrata niistä lähetyksistä kaikki tunnistetiedot!
Vierailija kirjoitti:
Arvelen, että paranoia sinun päässäsi. Mun puolison eksä oli pyydellyt kavereitaan katselemaan terveystietojani, eivät olleet suostuneet ja yksi heistä jopa sen verran fiksu että kertoi minulle siitä.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvelen, että paranoia sinun päässäsi. Mun puolison eksä oli pyydellyt kavereitaan katselemaan terveystietojani, eivät olleet suostuneet ja yksi heistä jopa sen verran fiksu että kertoi minulle siitä.
Ohis
Ei niitä terveystietoja edes tarvi katsella/avata jotta saa selville henkilötunnuksen. Senkin takia tuo voi olla kyllä hyvin vaikea selvittää mistä joku on nähnyt henkilötunnuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mt-diagnoosi tekisi asiasta mitenkään vähemmän vakavaa? Vai onko niin, että ap:ta ei auteta kunnolla vaan vedotaan diagnoosiin.
Sivusta.
Näinpä. Minulla diagnoosi, jonka seurauksena viranomaiset eivät tutkineet kunnolla pahoinpitelyäni ja muuta väkivaltaa, henkinen ja fyysinen. Pistivät niin sanotusti diagnoosin piikkiin. Narsistinen miesystäväni pääsi kuin koira veräjästä.
Minulle ei myöskään tehty muun muassa neurologisia tutkimuksia, vaan laitettiin psyykkeen piikkiin.
Sama. Evättiin tutkimus vedoten mielenterveyteen. Kaipa sitä tässä sitten kuolla kupsahdetaan. En olisikaan tahtonut elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta.
Sama. Evättiin tutkimus vedoten mielenterveyteen. Kaipa sitä tässä sitten kuolla kupsahdetaan. En olisikaan tahtonut elää.
Siis on ollut huimausta ja kaksoiskuvia, raajojen pistelyä ynnä muuta mukavaa. Sivusta jälleen.
jo se että ainoa huoli tuntuu olevan että MISTÄ on saanut eikä Mitä voisi tehdä sillä sotulla, kertoo järkevälle ihmiselle että on sairaan provo...
Todennäköisesti et pysty selvittämään. Vie asia poliisille. Henkilöllisyyden joutuessa vääriin käsiin voi syntyä monenlaista tuhoa.
Vierailija kirjoitti:
jo se että ainoa huoli tuntuu olevan että MISTÄ on saanut eikä Mitä voisi tehdä sillä sotulla, kertoo järkevälle ihmiselle että on sairaan provo...
Mitä helvetin väliä sillä on jos sattuisi olemaankin? Mahdollista kuitenkin on, että jollain on oikea huoli, ja onhan se aivan yhteiskunnallinenkin juttu jos joku tuollaisia urkkii. Parempi auttaa, ja tyhmempi huudella trollia. Ei kuitenkaan niin mielenkiintoinen ketju, että joku tähän suurta määrää aikaa laittaisi.
Ei toisen hetun tietäminen ole rikollista. Minäkin tiedän useiden ihmisten hetun