Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kumppanin/puolison valinnassa täkeää tämän koulutus/ammatti?

Vierailija
10.03.2026 |

Olen itse korkeakoulututkinnon suorittanut opettaja ja puolisoni on kauppaoppilaitoksen käynyt myyjä. Muut opettajat väheksyvät perhettäni sen vuoksi.

Onko kumppanin/puolison valinassa tärkeää tämän koulutus/ammatti?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse opettaja, lukion äidinkielen lehtori. Mieheni on bussikuski. Olen kyllä huomannut, että mieheni ammatin vuoksi minua pidetään vähempi arvoisena, kuin kollegoita, joiden puolisot ovat akateemisen loppututkinnon suorittaneita.

N48v

No höpö höpö. Ennen kuin väität olevasi äidinkielen lehtori, tarkista edes yksinkertaisimmat yhdyssanat viestistäsi. 

Vierailija
22/25 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ny alkais jonkun papin tms kanssa saurustella, mutta enempi tietty syynä ettei ajatusmaailmat kohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitajilla ei ole akateemista loppututkintoa, mutta he ovat monien miehien ihannenaisia ja pariutuvat korkeasti koulutettujen miesten  kuten lääkäreiden kanssa.

Itse olen sairaanhoitaja (AMK) ja aina seurustellut akateemisten miesten kanssa. Entinen kumppanini oli DI ja nykyisin naimisissa lääkärin kanssa. 

Vierailija
24/25 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse opettaja, lukion äidinkielen lehtori. Mieheni on bussikuski. Olen kyllä huomannut, että mieheni ammatin vuoksi minua pidetään vähempi arvoisena, kuin kollegoita, joiden puolisot ovat akateemisen loppututkinnon suorittaneita.

N48v

No höpö höpö. Ennen kuin väität olevasi äidinkielen lehtori, tarkista edes yksinkertaisimmat yhdyssanat viestistäsi. 

Pilkut myös.

Vierailija
25/25 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kunhan tienaa yli 5000 €/kk ja antaa mulle paljon käyttörahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan