Onko kumppanin/puolison valinnassa täkeää tämän koulutus/ammatti?
Olen itse korkeakoulututkinnon suorittanut opettaja ja puolisoni on kauppaoppilaitoksen käynyt myyjä. Muut opettajat väheksyvät perhettäni sen vuoksi.
Kommentit (25)
En ny alkais jonkun papin tms kanssa saurustella, mutta enempi tietty syynä ettei ajatusmaailmat kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajilla ei ole akateemista loppututkintoa, mutta he ovat monien miehien ihannenaisia ja pariutuvat korkeasti koulutettujen miesten kuten lääkäreiden kanssa.
Itse olen sairaanhoitaja (AMK) ja aina seurustellut akateemisten miesten kanssa. Entinen kumppanini oli DI ja nykyisin naimisissa lääkärin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse opettaja, lukion äidinkielen lehtori. Mieheni on bussikuski. Olen kyllä huomannut, että mieheni ammatin vuoksi minua pidetään vähempi arvoisena, kuin kollegoita, joiden puolisot ovat akateemisen loppututkinnon suorittaneita.
N48v
No höpö höpö. Ennen kuin väität olevasi äidinkielen lehtori, tarkista edes yksinkertaisimmat yhdyssanat viestistäsi.
Pilkut myös.
Ei ole kunhan tienaa yli 5000 €/kk ja antaa mulle paljon käyttörahaa.
No höpö höpö. Ennen kuin väität olevasi äidinkielen lehtori, tarkista edes yksinkertaisimmat yhdyssanat viestistäsi.